Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Er is tegenwoordig toch doellijntechnologie bij Nederlandse clubs? Of staat dat alleen aan tijdens de competitie ? ;e

[MENTION=6764]Kelvin[/MENTION]; Oh, alleen in de ArenA dus?

Volgens mij wel, maar dat kan alleen weer met een bepaalde bal, want de KNVB was not amused toen bleek dat Ajax andere bal had gebruikt. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; De doellijntechnologie komt vanuit de Arena naar de Kuip, een gedurfde overstap maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wel, maar dat kan alleen weer met een bepaalde bal, want de KNVB was not amused toen bleek dat Ajax andere bal had gebruikt. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; De doellijntechnologie komt vanuit de Arena naar de Kuip, een gedurfde overstap maar toch.

Was laatst al in de Kuip. Ze hebben één testsysteem nu wat rouleert tussen Ajax, Feyenoord, en volgens mij PSV en Utrecht ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat in de catacombe :r Ten Rouwelaar terecht mad natuurlijk. Maar dan loopt er ook iemand te schreeuwen "Wedstrijd weer voorbij, dankjewel hoor." Je kunt ook wel een beetje de hand in eigen boezem steken als je zo slecht voetbalt. Al had ik er zelf persoonlijk wel direct geen zin meer aan gehad als me zoiets werd geflikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik snap het ook gewoon totaal niet, hoe kom je erbij als TD om Gill Swerts een contract aan te bieden? Die gozer was bij AZ en Feyenoord al een van de slechtste spelers van de Eredivisie, die wordt heus niet beter naarmate hij ouder wordt.

Die Kenny vd Weg is ook echt een mafketel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Traoré Dauda gepasseerd? Of gewoon een paar wedstrijden even een ander d'rin om Dauda scherp te krijgen?

Nee, Traore is gewoon het paradepaardje van Bosz. Vet irritant omdat Traore er ook niks van bakt. En Djurdevic loopt 1 op 2 in de beloften en mag niet eens op de bank zitten. Traore samen met Labyad + een Ibarra die nooit scoort of een assist geeft. Kortom, top aanval :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites