Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Volgens mij zenden ze er juist redelijk veel uit? En Feyenoord zenden ze ook niet eens uit :S

Ja nu er nog maar acht wedstrijden zijn valt het mee, maar ik snap niet dat ze in de beker nooit meerdere wedstrijden tegelijk uitzenden. In geen enkele ronde. Snap wel dat ze een wedstrijd als Sneek - Telstar niet gaan uitzenden tijdens de tweede ronde, maar AZ - NEC en Groningen - Volendam moeten toch gewoon uitgezonden kunnen worden.

Ik heb het nog niet nagekeken, maar ook niet via Fox online?

Dit zijn de tv-kanalen van FOX of internet? In dat geval niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja nu er nog maar acht wedstrijden zijn valt het mee, maar ik snap niet dat ze in de beker nooit meerdere wedstrijden tegelijk uitzenden. In geen enkele ronde. Snap wel dat ze een wedstrijd als Sneek - Telstar niet gaan uitzenden tijdens de tweede ronde, maar AZ - NEC en Groningen - Volendam moeten toch gewoon uitgezonden kunnen worden.

Dit zijn de tv-kanalen van FOX of internet? In dat geval niet.

Soms maakt Fox extra kanalen aan. Die kun je dan alleen via de PC bereiken. Fox 7, 8 etc. Ik weet niet of ze dat voor de beker ook doen, maar het zou kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gok dat ze ook gekeken hebben hoeveel kijkers ze verwachten. Je hebt woensdag capital one cup en natuurlijk nog psv-feyenoord (waar ze vast een groot deel van het personeel op hebben gezet)

Ik neem to h aan dat ze genoeg personeel hebben voor alle wedstrijden. Anders kunnen ze beter stoppen.

Geloof wel in een deal met Veronica zoals tekkel al aangeeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gok dat ze ook gekeken hebben hoeveel kijkers ze verwachten. Je hebt woensdag capital one cup en natuurlijk nog psv-feyenoord (waar ze vast een groot deel van het personeel op hebben gezet)

Als ze het voor de kijkers doen moeten ze niet de clash tussen Michael Higdon en Graziano Pellè in de Capital One Cup uitzenden :huhu: En de wedstrijden waren al vastgelegd voordat bekend werd dat PSV - Feyenoord deze woensdag wordt gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites