Baddoo Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Wel met je eens dat het een ontzettend nietszeggende club is maar ze spelen toch echt in de Eredivisie inderdaad ;) Het schijnt dat ze alweer uit moeten spelen in de beker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 oktober 2014 Share Geplaatst 31 oktober 2014 Sparta 2-1 voor uit bij Roda JC, doen ze toch prima. Kan Kruys ook wel gebruiken denk ik zo. Roda speelde wel met zeer veel reservespelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 [twitter]539455224747143168[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 ADO ook heel veel inderdaad. Had zelf verwacht dat 't nog wel hoger dan 70% zou liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 1 december 2014 Share Geplaatst 1 december 2014 Blijkt maar weer wie met eer de titel 'cupfighter' mag dragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 december 2014 Share Geplaatst 14 december 2014 Iemand die weet waarom FOX zo weinig bekerwedstrijden uitzendt? Nooit twee tegelijk. Acht wedstrijden moeten makkelijk te verdelen zijn over drie dagen. AZ - NEC bijvoorbeeld niet op FOX helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Volgens mij zenden ze er juist redelijk veel uit? En Feyenoord zenden ze ook niet eens uit :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Iemand die weet waarom FOX zo weinig bekerwedstrijden uitzendt? Nooit twee tegelijk. Acht wedstrijden moeten makkelijk te verdelen zijn over drie dagen. AZ - NEC bijvoorbeeld niet op FOX helaas. Ik heb het nog niet nagekeken, maar ook niet via Fox online? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Als ik het goed gezien heb laten ze op fox maar 4 wedstrijden zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Volgens mij zenden ze er juist redelijk veel uit? En Feyenoord zenden ze ook niet eens uit :S Ja nu er nog maar acht wedstrijden zijn valt het mee, maar ik snap niet dat ze in de beker nooit meerdere wedstrijden tegelijk uitzenden. In geen enkele ronde. Snap wel dat ze een wedstrijd als Sneek - Telstar niet gaan uitzenden tijdens de tweede ronde, maar AZ - NEC en Groningen - Volendam moeten toch gewoon uitgezonden kunnen worden. Ik heb het nog niet nagekeken, maar ook niet via Fox online? Dit zijn de tv-kanalen van FOX of internet? In dat geval niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Ja nu er nog maar acht wedstrijden zijn valt het mee, maar ik snap niet dat ze in de beker nooit meerdere wedstrijden tegelijk uitzenden. In geen enkele ronde. Snap wel dat ze een wedstrijd als Sneek - Telstar niet gaan uitzenden tijdens de tweede ronde, maar AZ - NEC en Groningen - Volendam moeten toch gewoon uitgezonden kunnen worden. Dit zijn de tv-kanalen van FOX of internet? In dat geval niet. Soms maakt Fox extra kanalen aan. Die kun je dan alleen via de PC bereiken. Fox 7, 8 etc. Ik weet niet of ze dat voor de beker ook doen, maar het zou kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Soms maakt Fox extra kanalen aan. Die kun je dan alleen via de PC bereiken. Fox 7, 8 etc. Ik weet niet of ze dat voor de beker ook doen, maar het zou kunnen. Denk het niet, want kanaal vijf wordt niet eens gebruikt. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Mijn vermoeden is dat er een deal is gesloten met Veronica, om zo de samenvattingen nog enigszins interessant te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Gok dat ze ook gekeken hebben hoeveel kijkers ze verwachten. Je hebt woensdag capital one cup en natuurlijk nog psv-feyenoord (waar ze vast een groot deel van het personeel op hebben gezet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Gok dat ze ook gekeken hebben hoeveel kijkers ze verwachten. Je hebt woensdag capital one cup en natuurlijk nog psv-feyenoord (waar ze vast een groot deel van het personeel op hebben gezet) Ik neem to h aan dat ze genoeg personeel hebben voor alle wedstrijden. Anders kunnen ze beter stoppen. Geloof wel in een deal met Veronica zoals tekkel al aangeeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Gok dat ze ook gekeken hebben hoeveel kijkers ze verwachten. Je hebt woensdag capital one cup en natuurlijk nog psv-feyenoord (waar ze vast een groot deel van het personeel op hebben gezet) Als ze het voor de kijkers doen moeten ze niet de clash tussen Michael Higdon en Graziano Pellè in de Capital One Cup uitzenden :huhu: En de wedstrijden waren al vastgelegd voordat bekend werd dat PSV - Feyenoord deze woensdag wordt gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Tsja ze hebben gewoon ook buitenlands voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 15 december 2014 Share Geplaatst 15 december 2014 Snap wel dat ze een wedstrijd als Sneek - Telstar niet gaan uitzenden Ik weet niet wat ik minder snap. Dat ze AZ - NEC niet uitzenden, of dit gedeelte van jouw post. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 december 2014 Share Geplaatst 16 december 2014 Heracles :r:r:r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Lol, Twente. Toch maar voor Marsman moeten kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Nouja Stevens zat er niet lekker bij, maar er ging wel meer fout dan alleen bij hem natuurlijk. Gewoon collectief falen bij het verdedigen van een corner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Wat een goal van Ziyech :< NEC met rust 1-0 acht in Alkmaar. Schijnt wel een gelijkopgaande wedstrijd te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Middenlijntje hoor. Goeiedag. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 17 december 2014 Share Geplaatst 17 december 2014 Een supporter die het veld op rent en vuurwerk in de Euroborg. Daar zal FC Groningen blij mee zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 18 december 2014 Share Geplaatst 18 december 2014 Okeeeeee Higler.:-D:-D:-D:-D Stop er maar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten