Sophomore Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Freddie Gibbs gaat trouwen btw, dat jullie het weten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 Blijft heerlijk deze: [YOUTUBE]nlvgqhRICjY[/YOUTUBE] :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 maart 2015 Share Geplaatst 28 maart 2015 (bewerkt) Dat zijn toch ook gewoon de Amerikaanse Gers Pardoelletjes man :-D Dertien in een dozijntje. Dat noem ik tegenwoordig gewoon prut Die nieuwe Kendrick ligt alleen al op creativiteit 100 niveaus hoger Ik noem Kendrick prut, dat je geen kijk hebt op hiphop hoef je niet met je populair proberen te doen post te maskeren! 30 maart 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Iedereen weet toch dat Mac miller de nummer 1 is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 Was gisteren naar Logic in de Melkweg, goede show en behoorlijk lang (75 minuten ofso). Wat kritiek op zijn nummer keuzes, maar okay. Wat me wel opviel, publiek was fakking jong, denk gemiddeld niet boven de zestien (muah misschien kets hoger, niet overdrijven). Had wel als voordeel dat ik over veel mensen heen kon kijken, iets dat mij niet vaak gebeurd ghehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 29 maart 2015 Share Geplaatst 29 maart 2015 (bewerkt) [YOUTUBE]EjVTOpAexhI[/YOUTUBE] [YOUTUBE]mrrRwzsKgLc[/YOUTUBE] (y) 29 maart 2015 bewerkt door Hurricane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Had die vd week ook nog eens opgezet, maar wel een growertje ja. Niet helemaal consistent, maar de hoogtepunten zijn veel hoger dan van RTJ1, op de title track na dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 (bewerkt) King of the West? Ik ben dan nog maar eens wederom blij dat ik niet in een dergelijk kwaliteitsarm, zelfgeschapen nephiphoplandje leef :) Go do your homework, boy! https://www.youtube.com/watch?v=h1RUmoHNbiY 30 maart 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 Ach, jij leeft toch evengoed in je eigen zelfgeschapen hiphopwereldje joh. Jij leeft alleen in de illusie dat de jouwe de enige juiste is en dat je een autoriteit bent als het gaat om wat nou ekte hiphop is of niet. Getuigt natuurlijk van een stuitende arrogantie, maar ik ken je ook niet anders ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 (bewerkt) De mijne is niet de enige juiste, maar wel een voor mij juiste... Laat ik het daar maar bij houden, lekkertje. En over KL, my homies don't play that, Pee don't play that. Never ever felt it. Ja Engels ja, goed gezien :cab: Het is gewoon een industry hype :) 30 maart 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 30 maart 2015 Share Geplaatst 30 maart 2015 ge4-Kb3J-Eg Wat vinden de heren hiphopguru's hier van deze (en bijbehorend album)? Ik vind het namelijk heel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 31 maart 2015 Share Geplaatst 31 maart 2015 (bewerkt) Alsjeblieft hier heb je een reactie zoals je wilde, ga nu snel naar je Coldplayhoekje. ge4-Kb3J-Eg Wat vinden de heren hiphopguru's hier van deze (en bijbehorend album)? Ik vind het namelijk heel vet. Ik vind dit nummer wel lekker, ben er niet helemaal zeker van dat ik het album op mp3 heb, heb wel een paar projectjes met Jemini erop... Zal vd week die oude externe even afstoffen. 31 maart 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 april 2015 Share Geplaatst 2 april 2015 Kendrick Lamar, during an interview at Hot 97 raised hopes for the anticipated album when he said that him and J. Cole still have plans to do the album. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 4 april 2015 Share Geplaatst 4 april 2015 [YOUTUBE]i9N4DhIEyhI[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 (bewerkt) "Life's not a bitch, life is a beautiful woman, you only call her a bitch because she won't let you get that pussy. Maybe she didn't feel y'all shared any similar interest. Or maybe you're just an asshole who couldn't sweet talk the princess." Damn, Aesop het genie, niet geheel toevallig Rhymesayers? 5 april 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=mYbEsv_vRaA OMFG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 DAMN SOPHO :< fK5VfyMxKe4 Posted in that Death Star, snorting coke with Darth Vader :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 DAMN SOPHO :< fK5VfyMxKe4 Posted in that Death Star, snorting coke with Darth Vader :LO: Ouderwets goed weer David! Voicecoder and all...Damn dope :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ouderwets goed weer David! Voicecoder and all...Damn dope :cab: Thanks thanks, het is een gave. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 SAD BOYS _O__O__O_ [YOUTUBE]BsK-OxJQJP8[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Hij klinkt een beetje als (The)Game Nieuwe plaat van Wale is trouwens best goed, niet verwacht Ohjah [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Pilot Talk III al gecheckt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 april 2015 Share Geplaatst 8 april 2015 Hij klinkt een beetje als (The)Game Nieuwe plaat van Wale is trouwens best goed, niet verwacht Ohjah [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Pilot Talk III al gecheckt? Al 3 keer. Wat een plaat man. Waardige opvolger. Niet zo legendarisch als 1 maar wel beter dan 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 [video=youtube;ISMlvaKa-8s]https://www.youtube.com/watch?v=ISMlvaKa-8s holy moly Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten