Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hip-Hop

Richarð.

Aanbevolen berichten

Dat zijn toch ook gewoon de Amerikaanse Gers Pardoelletjes man :-D Dertien in een dozijntje. Dat noem ik tegenwoordig gewoon prut

Die nieuwe Kendrick ligt alleen al op creativiteit 100 niveaus hoger

Ik noem Kendrick prut, dat je geen kijk hebt op hiphop hoef je niet met je populair proberen te doen post te maskeren!

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was gisteren naar Logic in de Melkweg, goede show en behoorlijk lang (75 minuten ofso). Wat kritiek op zijn nummer keuzes, maar okay. Wat me wel opviel, publiek was fakking jong, denk gemiddeld niet boven de zestien (muah misschien kets hoger, niet overdrijven). Had wel als voordeel dat ik over veel mensen heen kon kijken, iets dat mij niet vaak gebeurd ghehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, jij leeft toch evengoed in je eigen zelfgeschapen hiphopwereldje joh. Jij leeft alleen in de illusie dat de jouwe de enige juiste is en dat je een autoriteit bent als het gaat om wat nou ekte hiphop is of niet. Getuigt natuurlijk van een stuitende arrogantie, maar ik ken je ook niet anders ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mijne is niet de enige juiste, maar wel een voor mij juiste... Laat ik het daar maar bij houden, lekkertje.

En over KL, my homies don't play that, Pee don't play that. Never ever felt it. Ja Engels ja, goed gezien :cab: Het is gewoon een industry hype :)

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alsjeblieft hier heb je een reactie zoals je wilde, ga nu snel naar je Coldplayhoekje.

ge4-Kb3J-Eg

Wat vinden de heren hiphopguru's hier van deze (en bijbehorend album)? Ik vind het namelijk heel vet.

Ik vind dit nummer wel lekker, ben er niet helemaal zeker van dat ik het album op mp3 heb, heb wel een paar projectjes met Jemini erop... Zal vd week die oude externe even afstoffen.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Life's not a bitch, life is a beautiful woman, you only call her a bitch because she won't let you get that pussy. Maybe she didn't feel y'all shared any similar interest. Or maybe you're just an asshole who couldn't sweet talk the princess."

Damn, Aesop het genie, niet geheel toevallig Rhymesayers?

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij klinkt een beetje als (The)Game

Nieuwe plaat van Wale is trouwens best goed, niet verwacht

Ohjah [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Pilot Talk III al gecheckt?

Al 3 keer. Wat een plaat man. Waardige opvolger. Niet zo legendarisch als 1 maar wel beter dan 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites