Nom de Guerre Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Lopen genoeg spelers rond die een veel te hoog salaris hebben voor de Jupiler League, dus is het logisch dat Roda die gaat lozen. Al zitten daar spelers bij die je goed kunt gebruiken als je wil promoveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 True, maar spelers die goed genoeg zijn om promotie mee af te dwingen, kosten geld en dat is nu net het vlak waarop Roda problemen heeft. Mits ze die dure spelers kunnen lozen denk ik dat het niet zo'n heel groot probleem zal zijn, zeker niet als Hendriks zich ermee gaat bemoeien. Klopt. Maar komt ook voornamelijk door jullie technisch directeur toch? Want volgens mij is het bij Roda wel extreem qua vertrekkende spelers. Corrigeer me als het niet waar is. Denk dat dat bij iedere gedegradeerde club is. Bij NEC gaan bv ook heel veel spelers weg. Al zitten daar spelers bij die je goed kunt gebruiken als je wil promoveren. Ja maar goed, moet je als club dan failliet gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Da's een lelijke spagaat inderdaad. Ik denk overigens dat alle eventuele versterkingen ook een stevig salaris zullen eisen daar in Kerkrade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Klopt. Maar komt ook voornamelijk door jullie technisch directeur toch? Want volgens mij is het bij Roda wel extreem qua vertrekkende spelers. Corrigeer me als het niet waar is. Roda en NEC hadden beide bijna geen degradatieclausules in contracten opgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Verklaart meteen de reactie van Pino. Raar beleid iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Da's een lelijke spagaat inderdaad. Ik denk overigens dat alle eventuele versterkingen ook een stevig salaris zullen eisen daar in Kerkrade. Ja maar geen salarissen zoals Van Peppen en Demouge.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Ja maar geen salarissen zoals Van Peppen en Demouge.... Al schat ik dat beide spelers een meerwaarde zouden hebben in de Juup. Naja, Demouge alleen wanneer hij fit is, dat dan weer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Al schat ik dat beide spelers een meerwaarde zouden hebben in de Juup. Naja, Demouge alleen wanneer hij fit is, dat dan weer wel. Geldt dat niet voor iedere potentiële meerwaarde?:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Gezien het blessureleed van Demouge afgelopen seizoen nochtans een relevante toevoeging :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Conceptprogramma 14'/15' bekend gemaakt, 31 augustus thuis MVV en 13 september uit Fortuna. We beginnen overigens thuis tegen RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Hoe loopt de seizoenskaartverkoop bij Roda? Ben wel benieuwd of die vergelijkbaar is met NEC. Hier staat de teller op een kleine 4000, exclusief business seats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Welke prijs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Neem aan dat er nu wel minder vaak clubcardverplichting is? Dan zeker een paar wedstrijden meepakken dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Hoe loopt de seizoenskaartverkoop bij Roda? Ben wel benieuwd of die vergelijkbaar is met NEC. Hier staat de teller op een kleine 4000, exclusief business seats. Ik las deze week nog op Twitter dat de teller al boven de 5000 stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Welke prijs? Afhankelijk van je plek, ligt tussen 129 en 239. Verlengen binnen twee weken leverde ook nog 10% korting op. Ik betaal nu zo'n 9 euro per wedstrijd op de lange zijde. Neem aan dat er nu wel minder vaak clubcardverplichting is? Dan zeker een paar wedstrijden meepakken dit jaar. Ja lijkt me wel. NEC zou dom zijn als ze die cc-verplichting erin houden tegen de kleinere clubs. Dat is een behoorlijk aantal [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; Hoeveel was het afgelopen seizoen? Dat lag bij ons volgens mij tussen de 6000 en 7000, niet helemaal zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Hmmm, dat is nog best prijzig om naar Fortuna enzo te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 juni 2014 Share Geplaatst 4 juni 2014 Dat is een behoorlijk aantal [MENTION=3685]Le Saux[/MENTION]; Hoeveel was het afgelopen seizoen? Dat lag bij ons volgens mij tussen de 6000 en 7000, niet helemaal zeker. Ik geloof dat de teller bij ons op 8000 stond afgelopen seizoen. Zat er net trouwens aan te denken, zou wel érg cru zijn mochten jullie volgend jaar kampioen worden met Brood ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 juni 2014 Share Geplaatst 5 juni 2014 Zal wel Trost worden DE Limburgse [MENTION=4614]RogerGarcia[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 (bewerkt) Nadat ook Fledderus vandaag is vertrokken en Verbist is gekomen is dit de selectie waarmee we maandag aan de voorbereiding gaan beginnen: Verbist (Nieuw) Van Leer (Nieuw) Wolters (Nieuw) Monteyne Dijkhuizen Ramos Letschert Werker (Eigen jeugd) Wijnen (Eigen jeugd) Van Peppen Van Hyfte (Nieuw) Rutjes (Nieuw) Paulissen Pluim Jansen Bosing (Eigen Jeugd) Jacobs (Eigen Jeugd) Hocher Demouge Lagouireh (Nieuw) Nemeth? (Zaakwaarnemer zegt die ie niet meer terugkeert, nog nergens bevestigd) En de nieuwe shirts: 30 juni 2014 bewerkt door RamonRJC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 Promotie afdwingen gaat nog een hele kluif worden met die ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juni 2014 Share Geplaatst 28 juni 2014 2 keer Hocher ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Biemans zou morgen weer aansluiten op de training vernam ik. En heb nog steeds niets gelezen over een definitief vertrek van Djoum en de Beule? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Promotie afdwingen gaat nog een hele kluif worden met die ploeg. Het is pas juni he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Denken jullie dan nog versterkingen te kunnen halen als jullie binnen 2 weken 680.000 euro moeten aftikken bij de gemeente? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 juni 2014 Share Geplaatst 30 juni 2014 Het is pas juni he. Denken jullie dan nog versterkingen te kunnen halen als jullie binnen 2 weken 680.000 euro moeten aftikken bij de gemeente? Dit :) Zoveel centjes zijn d'r niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten