Bruins Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Beetje cultfiguur toch ook? :mrgy: Volgens mij had ie ook een streepje voor omdat ie uit de jeugd kwam. Maar heeft mij ook niet echt kunnen overtuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 En Boer wordt jullie keeper. Zaten ook achter Schroyen aan maar die koos voor Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Over de nieuwe keeper. Psv staat open voor een verhuur van Tyton en Tyton wil graag terug naar Roda. Echter zijn er externe investeerder nodig om dit te kunnen financieren. Verhalen over Boer heb ik ook gelezen ja. Maar meer dan dat weet ik ook niet. Verder werd de naam Dijkhuizen al lange tijd genoemd. Maar behalve de twee PO-Wedstrijden nooit zien voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 V1bxbp-BFFo Hier doet ie toch leuke dingen. Neem sowieso wel aan dat ie gehaald is als concurrent voor Monteyne, want die verdiend gewoon een basisplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 V1bxbp-BFFo Hier doet ie toch leuke dingen. Neem sowieso wel aan dat ie gehaald is als concurrent voor Monteyne, want die verdiend gewoon een basisplaats. Voetballend is Dijkhuizen beter, verdedigend Monteyne. Et is maar net wat nodig is. Maar ook ik vind dat Monteyne in de basis hoort! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Jammer van een nieuwe keeper. Kurto deed het laatste tijd prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Van hem kunnen we niet op aan. Te onzeker en te wisselvallig, dan is ie natuurlijk nog jong maar een topkeeper zal die niet worden. Iemand van rond de 27 a 28 zou ik het beste vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Boer lijkt me nu ook niet echt een zekerheidje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Prima keeper voor jullie hoor. Maar goed, er is nog geen contact geweest tussen beide clubs. Gewoon maar een gerucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Gelukkig :p ben geen fan van hem eerlijk gezegd. Heb ook geen idee welke keeper nog beschikbaar is en bovendien haalbaar voor Roda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Guus Hupperts zou naar Mechelen gaan. Iemand die me wat meer kan zeggen over hem? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Boer moet je qua kwaliteiten wel willen, maar qua persoon niet. Misselijkmakende vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Guus Hupperts zou naar Mechelen gaan. Iemand die me wat meer kan zeggen over hem? :) Las het ook, maar gerucht klopt niet,. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 http://www.rodajc.nl/upload/media/RodaJCNa40komt41MEI13.mp3 Jack van Gelder deed het lekker bij de goal van Luijpers in Milaan, maar deze komt toch wel in de buurt :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Hocher ook binnen, past wel bij Roda, ideale speler voor in de breedte. Hopen dat Labylle ook komt. Dan is alles dubbel bezet behalve cv en voorin. Roda wil Malki 'mooie kans' niet onthouden Sanharib Malki lijkt bezig aan zijn laatste weken als speler van Roda JC Kerkrade. De Limburgers onderhandelen met Kasimpasa over een transfer van de goaltjesdief, die ook in de belangstelling stond van FC Twente en Vitesse. "Ik kan bevestigen dat we in onderhandeling zijn met een club en dat het er veelbelovend uitziet", zegt algemeen directeur Marcel van den Bunder in De Telegraaf. "Eerst hadden we alleen contact via tussenpersonen, maar nu onderhandelen we rechtstreeks met die club." Kasimpasa is de club van trainer Shota Arveladze. Ryan Donk en Ryan Babel vertrekken deze zomer ook naar de kapitaalkrachtige club uit Turkije. "Het is een mooie kans voor Malki. Die willen we hem niet onthouden. Maar we moeten er wel eerst uitkomen met die club", aldus Van den Bunder. Roda JC laat zich zelf ook niet onbetuigd op de transfermarkt. Ard van Peppen, Guy Ramos, Henk Dijkhuizen en Marc Höcher kwamen al, Leroy Labylle en Frank Demouge moeten snel volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Hmm, Höcher dus. Wederom een aardige versterking voor de breedte wat mij betreft, niet voor de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 8 juni 2013 Share Geplaatst 8 juni 2013 Had liever Chery gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Transfer Malki lijkt afgerond (1,6M, kan oplopen naar 2M) Pluim lijkt ook nog verkocht te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Net bedrag voor Malki. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 - Interessant stuk. Zou je dat nog iets beter kunnen beargumenteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 Interessant stuk. Zou je dat nog iets beter kunnen beargumenteren? - - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 juni 2013 Share Geplaatst 9 juni 2013 1,6 mil is een mooi bedrag voor een 29 jarige spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 Contract Fledderus opengebroken en verlengd tot 2016! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 10 juni 2013 Share Geplaatst 10 juni 2013 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten