Le Saux Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Hmm, Guy Ramos. Niet echt de defensie versterking waar ik op zat te hopen, maar voor de breedte kan het een prima aankoop zijn. RKC had afgelopen seizoen op de top-6 na ook gewoon de minst gepasseerde defensie van de hele Eredivisie, dat wil ook wel wat zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Het was ook sarcastisch ;) Oeps ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Ramos past qua mentaliteit enzo goed bij de club. Verder twijfel ik best, maar we zullen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Slim van Roda, de angstgegner leegroven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Guy :D Is dat al zeker? Maar mag alleen komen als die zijn baard laat staan :P Goede verdediger hoor voor dit niveau ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Mwah, ik vind hem maar matig hoor, pakt ook veel te veel kaarten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Dat is ook zijn minpunt beetje dom waardoor die onnodige kaarten pakt of penalty's weggeeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Ja dat vind ik nogal een behoorlijk minpunt voor een verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Als back-up kan het prima gewoon proberen om Danilo te halen vind ik wel een goede en pas 21 jaar dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Danilo is gehuurd en ik heb een klein vermoeden dat daar een aardig prijskaartje aanhangt (voor Roda begrippen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Danilo is gehuurd en ik heb een klein vermoeden dat daar een aardig prijskaartje aanhangt (voor Roda begrippen). Ze willen er wel werk van gaan maken, dus heel onmogelijk zal het niet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Ze willen er wel werk van gaan maken, dus heel onmogelijk zal het niet zijn. Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is voor Roda. Overigens zo goed is die ook weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Weer een speler van RKC, volgens mij zaten er meer garanties aan die sponsoring van Toverland :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Waar haalt Roda het geld ineens vandaan?:cab: Ten Rouwelaar zal rond een miljoen moeten kosten en ook Ten Voorde mag van NEC alleen verkocht worden. Namen als Boerrigter lijken me ook een beetje vreemd. lolwut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Contract tot 2016 dus een miljoen vind ik niet gek hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Al heeft een contract tot 2030. 1 miljoen voor een 33 jarige keeper is gewoon niet realistisch. Zeker niet voor een club als NAC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 Danilo is gehuurd en ik heb een klein vermoeden dat daar een aardig prijskaartje aanhangt (voor Roda begrippen). 1 Miljoen wil Parma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 31 mei 2013 Share Geplaatst 31 mei 2013 lolwut Is wel wat overdreven ja, maar het gaat erom dat hij geld moet kosten en dat heeft Roda naar mijn weten nog niet.;c Daarnaast zal hij ook niet naar Roda willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Loopt veel talent rond bij Fortuna en MVV voor Roda hoor. Wil eigelijk wel eens zien wat die Lars Gulpen kan als 'ie met beter spelers om zich heen kan trainen. Gulpen speelt bij Fortuna niet eens. In potentie is het echt een goede speler, maar na die dubbele beenbreuk is hij nooit echt meer op niveau gekomen. Laat Gulpen eerst maar eens een basisplaats veroveren bij Fortuna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Van den Bunder heeft getweet dat vandaag een nieuwe speler wordt gepresenteerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Koempel-RJC Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Enig idee om wie het zou gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Van den Bunder heeft getweet dat vandaag een nieuwe speler wordt gepresenteerd! Staat toch niet vandaag? Er staat de volgende speler maar niet wanneer ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Nog niks bekend idd. Geruchten gaan dat et gaat over een doelman of een linkeraanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Henk Dijkhuizen van Sparta naar Roda. Contract voor drie jaar getekend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Nou daar moet je blij mee zijn. Kan de Jupiler League niet eens aan. :cab: Speelde enkel in de nacompetitie twee leuke wedstrijden, maar heb hem thuis tegen Roda ook weer dingen zien doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten