Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Vandaag ook ps4 gekocht. Straks maar ff aansluiten. Heb alleen geen game erbij. Dus hoop dat ik een demo kan downloaden.

Lekker Gert, kunnen we over een maand weer clubs spelen.

Bf4 kopen voor 35 eu gertjeuh :huhu:

Daar heb ik bij de Mediamarkt 60 euro voor betaald.:S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren. Zonder spel. Want ik ga fifa kopen en dan ga ik toch alleen maar fifa spelen. Gister maar ff fifa 14 demo gehaald om ff te gaan wennen aan de controllers. Hoop dat de fifa 15 demo niet te lang op zich laat wachten. Dan kan ik mooi daarmee verder oefenen. Twijfel wel beetje om nog een game aan te schaffen tot fifa 15 komt. Maar dan zeker geen 60 euro game. Eerder zo'n goedkopere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren. Zonder spel. Want ik ga fifa kopen en dan ga ik toch alleen maar fifa spelen. Gister maar ff fifa 14 demo gehaald om ff te gaan wennen aan de controllers. Hoop dat de fifa 15 demo niet te lang op zich laat wachten. Dan kan ik mooi daarmee verder oefenen. Twijfel wel beetje om nog een game aan te schaffen tot fifa 15 komt. Maar dan zeker geen 60 euro game. Eerder zo'n goedkopere.

Je kan ook vast een spelleke halen en die later verpatsen

Link naar opmerking
Deel via andere websites