Sjoerd H. Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Iemand Battlefield of Last of Us of een ander spel ruilen tegen Tomb Raider remastered. Heb hem uitgespeeld en vindt het anders beetje zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Zit er ook aan te denken om de PS4 te halen, heerlijk die verhalen over FIFA 15. Nog wel even goed over nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Niet denken maar doen (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Iemand Battlefield of Last of Us of een ander spel ruilen tegen Tomb Raider remastered. Heb hem uitgespeeld en vindt het anders beetje zonde. Als ik TLOU uitgespeeld heb, dan hoor je van me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Toch een PS4 gehaald.;c Met BF4, alleen nog geen internet want dat werd me allemaal tegelijk toch iets te duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Toch een PS4 gehaald.;c Met BF4, alleen nog geen internet want dat werd me allemaal tegelijk toch iets te duur. Voeg alvast Nickvp_ op je PSN dan. ;) Hebbie geen PS+ voor nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Vandaag wat beelden van The Witcher 3: Wild Hunt gezien. De voorgaande delen eigenlijk compleet gemist. Maar wat zag dat er rete strak uit zeg _O_. Meest opvallende vond ik wel de grootte van de map. Van de ene naar de andere kant van de map (op een paard in gallop) kost je een half uur :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Toch een PS4 gehaald.;c Met BF4, alleen nog geen internet want dat werd me allemaal tegelijk toch iets te duur. Eerste 14 dagen gratis ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Oh thanks, daar gaan we morgen eens naar kijken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Moet je creditcard gegevens invullen enzo. Hebben we thuis vaker gezeik mee gehad dus mama vindt 't niet goed. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Creditcard gegevens? Ik koop PS Plus gewoon met iDeal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 augustus 2014 Share Geplaatst 15 augustus 2014 Kan toch ook met zo'n kaart? Moet het ook nog gaan regelen binnenkort. Na 3 maanden voor niks online gekund te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Tippie: Playstation 4 is hier voor €350,- te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Vandaag ook ps4 gekocht. Straks maar ff aansluiten. Heb alleen geen game erbij. Dus hoop dat ik een demo kan downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Vandaag ook ps4 gekocht. Straks maar ff aansluiten. Heb alleen geen game erbij. Dus hoop dat ik een demo kan downloaden. Bf4 kopen voor 35 eu gertjeuh :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Als je PS Plus hebt: deze maand Road Not Taken gratis. Best een leuk spelletje. Een Rogue-like. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Heb net voor 3 mnd gekocht. Zal eens naar die spellen kijken. Dankje. Rendier. Weet niet of ik nu met een baby die alles lijkt me te gaan krijgen dat ik dan oorlog in huis ga halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 16 augustus 2014 Share Geplaatst 16 augustus 2014 Tippie: Playstation 4 is hier voor €350' date='- te vinden.[/quote'] Chill, zit bij mij om de hoek :D Nu moet ik wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Vandaag ook ps4 gekocht. Straks maar ff aansluiten. Heb alleen geen game erbij. Dus hoop dat ik een demo kan downloaden. Lekker Gert, kunnen we over een maand weer clubs spelen. Bf4 kopen voor 35 eu gertjeuh :huhu: Daar heb ik bij de Mediamarkt 60 euro voor betaald.:S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ja nice! Zelf gister ff de fifa 14 demo gedownload. Even oefenen met de controller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Wat zijn jullie usernames? Mijne is killergertie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Wat zijn jullie usernames? Mijne is killergertie Haha jij bent snel overstag gegaan :P Wanneer heb je een PS4 gekocht? En welk spel heb je erbij gehaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Gisteren. Zonder spel. Want ik ga fifa kopen en dan ga ik toch alleen maar fifa spelen. Gister maar ff fifa 14 demo gehaald om ff te gaan wennen aan de controllers. Hoop dat de fifa 15 demo niet te lang op zich laat wachten. Dan kan ik mooi daarmee verder oefenen. Twijfel wel beetje om nog een game aan te schaffen tot fifa 15 komt. Maar dan zeker geen 60 euro game. Eerder zo'n goedkopere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Daar heb ik bij de Mediamarkt 60 euro voor betaald.:S In de winkel is die inderdaad 60 euro, maar op de mediamarkt site is die 40 euro, had ik even gemeld en toen hadden ze de prijs voor mij aangepast. [MENTION=71]Gert[/MENTION]; Check budgetgaming.nl is Fifa een stuk goedkoper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Gisteren. Zonder spel. Want ik ga fifa kopen en dan ga ik toch alleen maar fifa spelen. Gister maar ff fifa 14 demo gehaald om ff te gaan wennen aan de controllers. Hoop dat de fifa 15 demo niet te lang op zich laat wachten. Dan kan ik mooi daarmee verder oefenen. Twijfel wel beetje om nog een game aan te schaffen tot fifa 15 komt. Maar dan zeker geen 60 euro game. Eerder zo'n goedkopere. Je kan ook vast een spelleke halen en die later verpatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten