Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Ik krijg heel af en toe een melding met "kan de applicatie niet starten", als ik bijv een spel wil starten. Meer mensen last van? Echt heel zelden dat ik het krijg hoor, maar vind het toch apart na één maand tijd.

Zegt die dat je de rechten niet hebt? Dan moet je ff bij systeem zoeken, kan je licenties updaten. Dan is die ff in de war.

Ps4 gamertjes, hoe bevalt ie? Hoe speelt bijv een bf4? En lopen jullie verder nog tegen probleempjes aan? Eeeen hoe is PSN?

[MENTION=285]Stefan[/MENTION]; ben vooral wel benieuwd naar jouw mening huhu

Verkeerde quote :huhu: Maar ok zie het toch.

Eigenlijk super tevreden, enige probleem is dat ik er bijna nooit op speel nu, te weinig tijd. BF4 loopt als een zonnetje. Problemen? Meh niet echt. Controller gaat niet lang mee, maar is thank god oplaadbaar via micro usb (wat alle smartphones ook hebben). Je kan 'm ook heel makkelijk opladen via je PS4 als je die op slaapstand zet. Controller voor de rest geweldig. Ook het feit dat je pretty much elke headset erop kan zetten en zo chat en/of game sound ernaar kan toe sturen.

PSN alleen eerste dag veel problemen, daarna eigenlijk niet. Nog nooit een disconnect gehad of lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die anologe sticks slijten wel snel zeg, moet bijna al een nieuwe controller halen.

Da fuq :cab: Had ik met de PS2 wel. Maar dat kwam door die Dragonball Z games, dat je maximaal die sticks moest rond spinnen en je dat op een gegeven moment zo lomp doet dat je die steel slijt aan die kanten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die anologe sticks slijten wel snel zeg, moet bijna al een nieuwe controller halen.

Ik heb mijn controller om moeten wisselen bij Media Markt na 2 weken al. :cab: Was de laatste die ze nog hadden ook, gelukkig gratis. Één van de pijltjes toetsen deed het niet en een analog was al heel snel gesleten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had vanmiddag bij Bart Smit een Playstation Plus abonnement besteld, gaan ze me een pakketje sturen :cab: Code via de mail lijkt mij genoeg?

Via psncode.nl oid kan je het ook doen, krijg je direct een code etc. Veel handiger. :)

Edit: dubbel gepost, excuses.

bewerkt door José
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag kon je hem heel ff online bestellen bij intertoys en dan krijg je hem vrijdag.

Als een gek alles ingevuld en kreeg bevestigingsmail dat ie vrijdag wordt thuisbezorgt. Ook nog ff klantenservice gebeld en die zeiden ook dat ie vrijdag wordt geleverd. Nog altijd eerst zien dan geloven.

Ik heb ook en bestelling staan bij BOL.com maar die zijn pas bezig met uitleveren van order in september.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister samen met me broertje uur heen en weer in de auto naar Purmerend voor een PS4. Zat nog gloed nieuw in de doos en alles. Broertje wou toch even uittesten(logisch ook want hij betaalde er 580 voor met Fifa 14 erbij) en hij deed het. Moet echt zeggen dat Fifa 14 op de PS4 zoveel beter is dan op de PS3, het is of je van het gehandicapte zusje (ps3 versie) een relatie krijgt met haar knappe en normale zus. Verschil is echt dag en nacht. Ben een player career begonnen bij PSV als middenvelder. Speel nu een seizoen op huurbasis voor Portsmouth in het NpowerLeague2. Speel om de wedstrijd basis en wordt dan meestal tussen 60-68ste minuut gewisseld maar vind het erg leuk. Vanmiddag bijna me eerste goal gemaakt maar me schot ging helaas op de paal.

We hebben ook Battlefield 4 erbij gekocht :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites