PJHoutman Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 2 uur geleden zei Regis: Mensen hier die ook Ghost of Tshushima hebben gespeeld? Ben er nu even mee bezig, maar wat een heerlijke game zeg. Verhaal zit goed in elkaar. Sidequest e.d zijn super tof. Voor fans van de oudere Assasins creed games zeker een dikke aanrader. Vond 't eigenlijk best tegenvallen. Vooral de stealth, waar toch wel veel op werd gehamerd in de marketing, was veel te basic en makkelijk naar mijn smaak. Had gehoopt dat ze meer de ninja-kant op zouden gaan, een beetje á la Tenchu, maar omdat ze alle opties open willen houden werd het eigenlijk meer een soort allegaartje, vond ik jammer. Wel erg mooie game qua atmosfeer en kleurenspel, dat staat dan weer buiten kijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Is er al veel noemenswaardigs uit op de PS5? Kan er via een vriend van mij aan eentje komen, maar vraag me af of er al veel te doen is. Zijn natuurlijk wel wat PS4 games die dik geupgrade zijn en nu in 60fps te spelen zijn, maar heb het idee dat het aanbod aan games verder vrij matig is voor een console die al dik een jaar ''op de markt'' is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Het aanbod is inderdaad vrij matig. Zelf de ps5 vanaf release en heb nog geen enkele ps5 game gekocht. Wat er uit is speel ik niet. Vanwege schaarste toch wel lekker om dat ding te hebben staan. Vermaak me dan ook inderdaad vooral met de 60fps upgrades. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 1 uur geleden zei The Saint: Het aanbod is inderdaad vrij matig. Zelf de ps5 vanaf release en heb nog geen enkele ps5 game gekocht. Wat er uit is speel ik niet. Vanwege schaarste toch wel lekker om dat ding te hebben staan. Vermaak me dan ook inderdaad vooral met de 60fps upgrades. Ja enige spellen wat ik heb gespeeld zijn de standaard spellen.Call of Duty, FIFA, Formule 1 en dan nog Spider-Man wat er alleen mooier uit ziet. Heb ook nog Hitman gespeeld maar dat is niets voor mij. Dat spelletje wat bij de PS5 zit is wel echt gruwelijk. Heb toevallig Watch Dogs nu besteld, kijken of dat wat is. Denk het niet, anders was het niet voor 20 euro. Godfall lijkt mij trouwens ook wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Deathloop komt deze maand uit, daar zit ik wel op te wachten. Heb (nog) geen PS5 maar dit was toch wel de enige exclusive waar ik redelijk voor warmliep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Deathloop komt deze maand uit, daar zit ik wel op te wachten. Heb (nog) geen PS5 maar dit was toch wel de enige exclusive waar ik redelijk voor warmliep. Dan zal die vandaag moeten uitkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 (bewerkt) 4 uur geleden zei La Pulga: Ja enige spellen wat ik heb gespeeld zijn de standaard spellen.Call of Duty, FIFA, Formule 1 en dan nog Spider-Man wat er alleen mooier uit ziet. Heb ook nog Hitman gespeeld maar dat is niets voor mij. Dat spelletje wat bij de PS5 zit is wel echt gruwelijk. Heb toevallig Watch Dogs nu besteld, kijken of dat wat is. Denk het niet, anders was het niet voor 20 euro. Godfall lijkt mij trouwens ook wel leuk. Godfall ziet er inderdaad wel vet uit. Al denk ik dat Immortal Fenyx Rising me ook erg vet lijkt. Ga denk ik eerst die en Valhalla spelen als ik die PS5 heb. en Astro's playroom zit er gratis bij toch? Dat is ook wel gaaf denk ik. Net als Spider man maar het schijnt een erg korte game te zijn en dat vind ik dan weer het geld niet waard. Die haal ik wel een keer voor 15 euro op over een paar jaar. Ghost of Tsushima en over een tijdje Horizon Forbiden West zijn ook must haves. Ben even filmpjes kijken en het één en ander opzoeken en het gaat gelijk kriebelen. Kom maar op met dat ding 31 augustus 2021 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Al wat meer bekend over de voorraden van de 'grote' winkels? Las laatst dat er bij in de winkel van MediaMarkt Breda stuk of 575 te koop stonden (niet online dus)... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 10 uur geleden zei La Pulga: Ja enige spellen wat ik heb gespeeld zijn de standaard spellen.Call of Duty, FIFA, Formule 1 en dan nog Spider-Man wat er alleen mooier uit ziet. Heb ook nog Hitman gespeeld maar dat is niets voor mij. Dat spelletje wat bij de PS5 zit is wel echt gruwelijk. Heb toevallig Watch Dogs nu besteld, kijken of dat wat is. Denk het niet, anders was het niet voor 20 euro. Godfall lijkt mij trouwens ook wel leuk. Watch Dogs is echt helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2021 6 minuten geleden zei La Pulga: Watch Dogs is echt helemaal niks. Spidy Miles is goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 3 minuten geleden zei Stefan.: Spidy Miles is goed. Die was leuk ja, wel binnen weekje klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 20 uur geleden zei Keeza: Al wat meer bekend over de voorraden van de 'grote' winkels? Las laatst dat er bij in de winkel van MediaMarkt Breda stuk of 575 te koop stonden (niet online dus)... Je had tot vandaag de kans om je in te schrijven bij oa Coolblue en BCC voor de sporadische batches die boven water komen. Echt voorraad is er volgens mij nergens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Zin in! Het is wel te hopen dat de Ai een hele verandering heeft ondergaan. Die was niet al te best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september 2021 Share Geplaatst 10 september 2021 Op 31-8-2021 om 10:16 zei La Pulga: Ja enige spellen wat ik heb gespeeld zijn de standaard spellen.Call of Duty, FIFA, Formule 1 en dan nog Spider-Man wat er alleen mooier uit ziet. Heb ook nog Hitman gespeeld maar dat is niets voor mij. Dat spelletje wat bij de PS5 zit is wel echt gruwelijk. Heb toevallig Watch Dogs nu besteld, kijken of dat wat is. Denk het niet, anders was het niet voor 20 euro. Godfall lijkt mij trouwens ook wel leuk. Welke Watchdogs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 september 2021 Share Geplaatst 11 september 2021 13 uur geleden zei komodo25: Welke Watchdogs? De laatste versie, legion. Dat is geen spel zijn waardig in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Jongens! Ik wil mijn PS4 verkopen! Maar dan moet ik hem denk ik helemaal leeghalen? Of is enkel uitloggen van mijn PS account voldoende? Heb daarnaast F1 2021 via de store gekocht! Kan ik die er dan wel op laten staan voor de koper? Of is dat niet mogelijk? Indien wel: hoe werkt dit precies? Hoop dat iemand me voort kan helpen! Ben een totale leek op dit gebied. Dank alvast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 5 minuten geleden zei Jotew: Jongens! Ik wil mijn PS4 verkopen! Maar dan moet ik hem denk ik helemaal leeghalen? Of is enkel uitloggen van mijn PS account voldoende? Heb daarnaast F1 2021 via de store gekocht! Kan ik die er dan wel op laten staan voor de koper? Of is dat niet mogelijk? Indien wel: hoe werkt dit precies? Hoop dat iemand me voort kan helpen! Ben een totale leek op dit gebied. Dank alvast! Als je de PS verkoopt aan een vriend dan kan die op jouw account gewoon verder spelen. Als je F1 2021 hebt gekocht via de store staat dat gelinkt aan jouw account en niet perse op de PlayStation dus daar heeft de koper niets aan als die niet op jouw account kan inloggen. Mocht je het aan een onbekende verkopen zou ik je PS4 wel formateren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 4 minuten geleden zei La Pulga: Als je de PS verkoopt aan een vriend dan kan die op jouw account gewoon verder spelen. Als je F1 2021 hebt gekocht via de store staat dat gelinkt aan jouw account en niet perse op de PlayStation dus daar heeft de koper niets aan als die niet op jouw account kan inloggen. Mocht je het aan een onbekende verkopen zou ik je PS4 wel formateren. Oke, het staat dus vast dat ik die F1 niet mee kan verkopen? Dan haal ik dat even bij de beschrijving weg namelijk haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Zojuist zei Jotew: Oke, het staat dus vast dat ik die F1 niet mee kan verkopen? Dan haal ik dat even bij de beschrijving weg namelijk haha. Inderdaad, nadeel van je games digitaal halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Inderdaad, nadeel van je games digitaal halen. Nooit geweten, leer voor de volgende keer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Ghost Recon Breakpoint blijft ook een heerlijke shooter hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 Is Disco Elysium een aanrader op de ps5 en waarom wel of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 1 uur geleden zei Kyrill: Is Disco Elysium een aanrader op de ps5 en waarom wel of niet? Is vooral text based, lijkt me persoonlijk eerder geschikt voor de pc.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 1 minuut geleden zei Steels: Is vooral text based, lijkt me persoonlijk eerder geschikt voor de pc.. Thx maat, scheelt me veel geld, toppie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 20 oktober 2021 Share Geplaatst 20 oktober 2021 47 minuten geleden zei Kyrill: Thx maat, scheelt me veel geld, toppie Wel een fijne game hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten