Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Serieus joh? Godverdomme net van de week gehaald bij de MediaMarkt, had me 30 euro kunnen besparen ;e

Zeker, zelfde soort aanbieding als FIFA15 afgelopen week. Mijn PS4 heeft de laatste paar weken vooral stof staan happen, maar gelukkig komt volgende week al de nieuwe Madden uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Actie van GameMania:

Lever een game van Used waarde van minstens €50 (Watch Dogs, Infamous, AC Black Flag) en bestel een nieuwe game (Destiny, FIFA 15, Far Cry 4 enz..) voor €19.

Mooie actie, zelf binnenkort Watch Dogs en Infamous inleveren en dan denk ik Destiny en GTA halen :D

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=863

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees je op internet verschillende mensen die weer online kunnen, ik natuurlijk weer niet ;e. [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Foei! Een DDOS aanval niet vergelijken met hacken hè. Lees overal op internet dat er een zeer groot verschil tussen beide zit :-D. Zonder gekheid, gewoon rete irritant weer dit. Zeker omdat PSN morgenavond (vanaf 17:00) ook al offline is vanwege onderhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees je op internet verschillende mensen die weer online kunnen, ik natuurlijk weer niet ;e. [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Foei! Een DDOS aanval niet vergelijken met hacken hè. Lees overal op internet dat er een zeer groot verschil tussen beide zit :-D. Zonder gekheid, gewoon rete irritant weer dit. Zeker omdat PSN morgenavond (vanaf 17:00) ook al offline is vanwege onderhoud.

Meen je :r:r heb ik net mn tweede week vakantie, krijg je dit konkerweer, laptop naar de klote en een waardeloos gezeik op PSN :r goh, ronduit genieten dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja :( Heb hem vandaag in een doos gestopt die xbox. Hoe ironisch.

Ja ik vorige week zaterdag. Heb m mn neefjes cadeau gedaan omdat er 1 jarig was. Mijn ouders hebben me er wel 100 eu voor gegeven gelukkig, kga niet zomaar zon duur cadeau neertellen [emoji23] maar die koppies van hen, zielsgelukkig. Kwamen elke zaterdag wel langs om te kamen huhu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites