Tijn Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 369 voor een kale PS4 vandaag bij de Wehkamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 369 voor een kale PS4 vandaag bij de Wehkamp. Serieus joh? Godverdomme net van de week gehaald bij de MediaMarkt, had me 30 euro kunnen besparen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Serieus joh? Godverdomme net van de week gehaald bij de MediaMarkt, had me 30 euro kunnen besparen ;e Zeker, zelfde soort aanbieding als FIFA15 afgelopen week. Mijn PS4 heeft de laatste paar weken vooral stof staan happen, maar gelukkig komt volgende week al de nieuwe Madden uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 (bewerkt) PSN offline, gezien verschillende berichten op internet gaat om een DDOS aanval van een groep hackers. Als het maar niet net zo lang gaat duren als op PS3 toen ;e Bron 24 augustus 2014 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Allemaal maar een Xbox One kopen dus :huhu:! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Arme Lennard, kan die weer 20 uur gaan downloaden over een update van 10 MB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Huhu kabeltje (d) werkt veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Actie van GameMania: Lever een game van Used waarde van minstens €50 (Watch Dogs, Infamous, AC Black Flag) en bestel een nieuwe game (Destiny, FIFA 15, Far Cry 4 enz..) voor €19. Mooie actie, zelf binnenkort Watch Dogs en Infamous inleveren en dan denk ik Destiny en GTA halen :D http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=863 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 PSN offline, gezien verschillende berichten op internet gaat om een DDOS aanval van een groep hackers. Als het maar niet net zo lang gaat duren als op PS3 toen ;e Bron Ik wil FIFA doen!:evil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Haha, gelijk die servers weer down, ook al de gehele dag al bijna. Zou m bijna alweer gelijk inruilen voor een xbox one, XBL >>>>>>>PSN toch wel. Moet toch niet kunnen dit. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Heb ik eindelijk een goede verbinding, komt dit gezeik weer om de hoek kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Waarom zullen hackers dit doen, snap het de nut er niet van in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Lees je op internet verschillende mensen die weer online kunnen, ik natuurlijk weer niet ;e. [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Foei! Een DDOS aanval niet vergelijken met hacken hè. Lees overal op internet dat er een zeer groot verschil tussen beide zit :-D. Zonder gekheid, gewoon rete irritant weer dit. Zeker omdat PSN morgenavond (vanaf 17:00) ook al offline is vanwege onderhoud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Lees je op internet verschillende mensen die weer online kunnen, ik natuurlijk weer niet ;e. [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; Foei! Een DDOS aanval niet vergelijken met hacken hè. Lees overal op internet dat er een zeer groot verschil tussen beide zit :-D. Zonder gekheid, gewoon rete irritant weer dit. Zeker omdat PSN morgenavond (vanaf 17:00) ook al offline is vanwege onderhoud. Meen je :r:r heb ik net mn tweede week vakantie, krijg je dit konkerweer, laptop naar de klote en een waardeloos gezeik op PSN :r goh, ronduit genieten dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Meen je :r:r heb ik net mn tweede week vakantie, krijg je dit konkerweer, laptop naar de klote en een waardeloos gezeik op PSN :r goh, ronduit genieten dit. Kan je ook geen AoE? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Kan je ook geen AoE? :r Nope. Fml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Meen je :r:r heb ik net mn tweede week vakantie, krijg je dit konkerweer, laptop naar de klote en een waardeloos gezeik op PSN :r goh, ronduit genieten dit. Dat onderhoud duurt als alles goed gaat maar tot dinsdagochtend 07:00 :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Dus meer mensen hier problemen met PSN netwerk? Wil ff gta online doen :( Edit: minuut later doet ie het weer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Hier nog steeds niet -_- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Ook maar besteld op Wehkamp vandaag (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Hier ook de hele avond niet. Schandelig. Betaal je daar euros voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Hier ook de hele avond niet. Schandelig. Betaal je daar euros voor Doet je wel verlangen naar die gouden xbox live tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Ja :( Heb hem vandaag in een doos gestopt die xbox. Hoe ironisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Ja :( Heb hem vandaag in een doos gestopt die xbox. Hoe ironisch. Ja ik vorige week zaterdag. Heb m mn neefjes cadeau gedaan omdat er 1 jarig was. Mijn ouders hebben me er wel 100 eu voor gegeven gelukkig, kga niet zomaar zon duur cadeau neertellen [emoji23] maar die koppies van hen, zielsgelukkig. Kwamen elke zaterdag wel langs om te kamen huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 24 augustus 2014 Share Geplaatst 24 augustus 2014 Goffedomme, kan met mn ps4 account niet inloggen op ea servers in fifa. Zegt dat ik een origin account moet hebben maar kan me nergens inloggen of aanmelden -_- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten