MarcFR Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Even voor de duidelijkheid. Je moet dus PS+ nemen om bijvoorbeeld online FIFA te kunnen spelen? En wat kost zo'n PS+ kaartje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ja. 40 a 50 ekkies voor een jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Lekker Gert, kunnen we over een maand weer clubs spelen. Daar heb ik bij de Mediamarkt 60 euro voor betaald.:S Ik heb €50 betaald bij de Intertoys ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ja. 40 a 50 ekkies voor een jaar Hmmm oke, duidelijk. Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Weet iemand wanneer GTA V uitkomt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Ergens in november dacht ik gelezen te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 7 November Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Toch maar ff BF4 aangeschaft. Nu 38GB downloaden. Ai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Je kunt ondertussen de campaign al spelen. [MENTION=71]Gert[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Oke thanks. Zit nu bijna 2 weken in het huis van mijn schoonouders waar ik de tv moet delen. Dus wacht wel ff netjes tot iedereen slaapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Tippie: Playstation 4 is hier voor €350,- te vinden. Is dat wel betrouwbaar? Heb er zelf nog nooit van gehoord namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Is dat wel betrouwbaar? Heb er zelf nog nooit van gehoord namelijk Same here, maar een gozer uit mijn klas heeft daar besteld en bij [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; zit ie om de hoek, dus neem aan dat het betrouwbaar is, aangezien er een fysieke winkel is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 augustus 2014 Share Geplaatst 17 augustus 2014 Same here, maar een gozer uit mijn klas heeft daar besteld en bij [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; zit ie om de hoek, dus neem aan dat het betrouwbaar is, aangezien er een fysieke winkel is. Hmm ja oke. Heb er toch op een of andere manier een gek gevoel bij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Lekker Gert, kunnen we over een maand weer clubs spelen. Daar heb ik bij de Mediamarkt 60 euro voor betaald.:S Psn store was ie 35. Kan je m niet meer verpatsen, maar ik ben een pure BF lover dus no problemo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Mja aan de andere kant. Je pakt nu dan 25 euro korting. En voor hoeveel zou je hem dan nog kunnen verpatsen als je hem in de winkel hebt gekocht. hoogstens 30 euro. Dus sowieso win-win. Heb zelf 40 euro card gehaald en bf4 gekocht dus nog 5 euro over. Iemand die nog een erg toffe game binnen de 5 euro budget weet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Hmm ja oke. Heb er toch op een of andere manier een gek gevoel bij ;c rembours bestellen dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Mja aan de andere kant. Je pakt nu dan 25 euro korting. En voor hoeveel zou je hem dan nog kunnen verpatsen als je hem in de winkel hebt gekocht. hoogstens 30 euro. Dus sowieso win-win. Heb zelf 40 euro card gehaald en bf4 gekocht dus nog 5 euro over. Iemand die nog een erg toffe game binnen de 5 euro budget weet? Wist niet of het al bekend was, maar als je op de site van playstation inlogt kan je met ideal geld toevoegen aan de portomonee. Dus voeg je altijd het bedrag toe wat je zelf wilt, en hou je als het goed is niks over op psn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 5 euro en een toffe game gaan niet samen voor de Playstation ben ik bang, Gert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 augustus 2014 Share Geplaatst 18 augustus 2014 Monk, dank voor de tip Nick, ah dan ga ik het maar opmaken aan packs straks bij fifa ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Toch maar een ps4 en battlefield gehaald net ;x halve ribbenkast kwijt maar dan heb je ook wat natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 (bewerkt) - 19 augustus 2014 bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Tippie: Playstation 4 is hier voor €350,- te vinden. Damn te laat, hij is nu 370 :( Is er nergens een BF package deal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Damn te laat, hij is nu 370 :( Is er nergens een BF package deal? Battlefield is al te lang uit voor een package. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Zo ik heb em ook besteld , Aanraders qua games met uitzondering van bf4? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 20 augustus 2014 Share Geplaatst 20 augustus 2014 Fifa (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten