Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PlayStation topic

Stefan

Aanbevolen berichten

Lijkt me heel sterk dat ze het niet wat aanpassen als de PS4 er is. Lijkt me niet ontzettend veel moeite en ze zullen er echt veel verkopen.

Het is wel wat meer dat wat aanpassen, het wordt op een heel andere softwareomgeving gemaakt. Maar de kans dat FIFA 14 voor new gens uitkomen acht ik heel hoog.

Overigens moeten we niet opeens super duper graphics verwachten. Als je bijvoorbeeld [urlhttp://www.youtube.com/watch?v=XRy_w-JQl0Y]CoD2[/url] vergelijkt met BO2, zie je wat voor een verschil het is op hetzelfde systeem. Er gaat zeker een paar jaar overheen tot graphics echt gaan verbeteren. Waarschijnlijk rond de tijd dat er geen games meer uitkomen op 360/PS3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er wel weer gaaf uit. Alle kritiek daar gelaten zal het wel weer een top apparaat zijn.

Dat je nu nog gratis online kan spelen is natuurlijk niet gek. Maar dat de het ind e toekomst betaald word vind ik nog minder gek. Alleen moeten ze de games wel wat beter maken dan.

Maar voorlopig gewoon nog met PS3. Kijk na paar jaar 4 wel of ik die ga halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Playstation doet het gewoon enorm slim. Ze laten het gewoon zien. Bij Microsoft hebben ze wel een speciale pagina gemaakt, maar dat laat alsnog ruimte voor interpretatie.

Ik ben nu de persconferentie aan het kijken. Ze komen wel sympatieker over, maar ik wil wel wat meer zien zoals die cloud computing.

EDIT: Destiny ziet er vet uit! Ook blij dat ze PSN verbeterd hebben. Helaas wel betaald, maar dat is niet heel raar.

bewerkt door Alessandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand ervaring met het overschepen van consoles uit de vs?

Ps4 + volt transformator is namelijk nog altijd maar 427$. En dus 75€ goedkoper dan de 399€ die we hier moeten betalen.

Een pakketje hier naar toe halen van een paar kg gaat je een paar weken en een paar tientjes kosten. Moet je sowieso niet belasting betalen op zo'n import? Anyway, weet zeker dat het de moeite niet waard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een pakketje hier naar toe halen van een paar kg gaat je een paar weken en een paar tientjes kosten. Moet je sowieso niet belasting betalen op zo'n import? Anyway, weet zeker dat het de moeite niet waard is.

Gratis verzending op amazon.com. Staat ook niets bij van extra kosten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gratis verzending op amazon.com. Staat ook niets bij van extra kosten?

Ja in de USA misschien, zeker niet hier naar toe hoor. Ik weet niet hoe het zit met importbelasting, volgens mij moet dat pas boven een bepaald bedrag. Heb echt geen idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet dat als je op vakantie in Amerika bent geweest je iets van +- €400 aan spullen zonder problemen kan importeren.

Geldt dat dan ook bij online aankopen?

Nou ja bedankt voor de waarschuwingen. Ik heb alvast een mailtje gestuurd naar test-aankoop om precies te vragen hoe dat nu zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites