Stefan Geplaatst 25 april 2013 Auteur Share Geplaatst 25 april 2013 Lijkt me heel sterk dat ze het niet wat aanpassen als de PS4 er is. Lijkt me niet ontzettend veel moeite en ze zullen er echt veel verkopen. Het is wel wat meer dat wat aanpassen, het wordt op een heel andere softwareomgeving gemaakt. Maar de kans dat FIFA 14 voor new gens uitkomen acht ik heel hoog. Overigens moeten we niet opeens super duper graphics verwachten. Als je bijvoorbeeld [urlhttp://www.youtube.com/watch?v=XRy_w-JQl0Y]CoD2[/url] vergelijkt met BO2, zie je wat voor een verschil het is op hetzelfde systeem. Er gaat zeker een paar jaar overheen tot graphics echt gaan verbeteren. Waarschijnlijk rond de tijd dat er geen games meer uitkomen op 360/PS3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 april 2013 Share Geplaatst 25 april 2013 Ga hem denk nog niet meteen kopen. stap pas echt over naar PS4 als er voor de PS3 geen nieuwe games meer verkrijgbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2013 http://3nter.nl/nieuws/design-ps4-te-zien-in-teaser-video/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Ziet er wel weer gaaf uit. Alle kritiek daar gelaten zal het wel weer een top apparaat zijn. Dat je nu nog gratis online kan spelen is natuurlijk niet gek. Maar dat de het ind e toekomst betaald word vind ik nog minder gek. Alleen moeten ze de games wel wat beter maken dan. Maar voorlopig gewoon nog met PS3. Kijk na paar jaar 4 wel of ik die ga halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Hopelijk gaan ze iets doen aan de snelheid van de PS4, vind namelijk de Xbox echt 10x sneller dan de PS3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 14 mei 2013 Zie net dat die reclame officieel fake is. Wel mooi gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Gaat online gamen op de PS3 een betaalde service worden ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Op de PS4 wel geloof ik, op de PS3 niet volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Didier_Bant Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Maybe met gaika maar normaal games online blijft gratis volgens mij. Naar de diensten van Gaika ben ik sowiezo zeer benieuwd. . Sony gaat 40 titels laten zien op de e3: http://www.psx-sense.nl/129363/sony-playstation-geeft-e3-teaser-video-vrij-sony-toont-ruim-40-games/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Genieten van die persco van Sony net hoor, laatste half uur werd het praktisch alleen maar tikken aan Microsoft uitdelen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Ze houden zich niet in bij Sony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 (bewerkt) Playstation doet het gewoon enorm slim. Ze laten het gewoon zien. Bij Microsoft hebben ze wel een speciale pagina gemaakt, maar dat laat alsnog ruimte voor interpretatie. Ik ben nu de persconferentie aan het kijken. Ze komen wel sympatieker over, maar ik wil wel wat meer zien zoals die cloud computing. EDIT: Destiny ziet er vet uit! Ook blij dat ze PSN verbeterd hebben. Helaas wel betaald, maar dat is niet heel raar. 11 juni 2013 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
longtoa Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Iemand ervaring met het overschepen van consoles uit de vs? Ps4 + volt transformator is namelijk nog altijd maar 427$. En dus 75€ goedkoper dan de 399€ die we hier moeten betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 Iemand ervaring met het overschepen van consoles uit de vs? Ps4 + volt transformator is namelijk nog altijd maar 427$. En dus 75€ goedkoper dan de 399€ die we hier moeten betalen. Een pakketje hier naar toe halen van een paar kg gaat je een paar weken en een paar tientjes kosten. Moet je sowieso niet belasting betalen op zo'n import? Anyway, weet zeker dat het de moeite niet waard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
longtoa Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Een pakketje hier naar toe halen van een paar kg gaat je een paar weken en een paar tientjes kosten. Moet je sowieso niet belasting betalen op zo'n import? Anyway, weet zeker dat het de moeite niet waard is. Gratis verzending op amazon.com. Staat ook niets bij van extra kosten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 juni 2013 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2013 Gratis verzending op amazon.com. Staat ook niets bij van extra kosten? Ja in de USA misschien, zeker niet hier naar toe hoor. Ik weet niet hoe het zit met importbelasting, volgens mij moet dat pas boven een bepaald bedrag. Heb echt geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Nooit doen longtoa. De douane pikt dat pakket er 100% uit, en dan moet je inderdaad invoerrechten etc. betalen. Ben je alsnog stukken meer kwijt dan als je 'm hier zou kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Weet dat als je op vakantie in Amerika bent geweest je iets van +- €400 aan spullen zonder problemen kan importeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
longtoa Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Weet dat als je op vakantie in Amerika bent geweest je iets van +- €400 aan spullen zonder problemen kan importeren. Geldt dat dan ook bij online aankopen? Nou ja bedankt voor de waarschuwingen. Ik heb alvast een mailtje gestuurd naar test-aankoop om precies te vragen hoe dat nu zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Dat weet ik dus ook niet, al ben ik geneigd om hier eerder Vegas en Stefan in te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Nee spellen willen wel vrij vaak door de douane komen maar een PS4 lijkt me zeker wel invoer op te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monk Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Hehe, Microsoft totaal vernederd op de E3. Kan niet wachten op de PS4 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Interface enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Hopen dat de online servers van PS4 een beetje goed worden, van xbox one ben ik namelijk nog niet echt overtuigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 11 juni 2013 Share Geplaatst 11 juni 2013 Hopen dat de online servers van PS4 een beetje goed worden, van xbox one ben ik namelijk nog niet echt overtuigd. Ze zullen wel moeten. Zeker nu PSN betaald zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten