Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

[MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION];

Wie potje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar potje gespeeld vanmiddag tegen Sirkeith, Berjan en Kerft. Zaten met zijn vieren vlak bij elkaar (team together was uitgevinkt) in een free-for-all, dus vanaf de 50 minuut werd er alleen maar gevochten op een gebied van 10 vierkante meter. Wel gewonnen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION];

Wie wil nu een potje?

bewerkt door Roprop
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer terug van vakantie en kan dus ook weer joinen... Ik ben trouwens wel benieuwd hoe de nieuwelingen zich ondertussen ontwikkeld hebben en als ik het zo zie zijn er tijdens mijn vakantie nog een paar nieuwelingen bij gekomen.

[MENTION=4831]Omotoyossi[/MENTION]; en ik zijn keihard gewreckt door de CPU. :mrgy: Vooral ik, ik had 18 villagers toen ik dood ging, zo'n CPU 108.

Geen idee tegen welke computer jullie gespeeld hebben en op welk niveau. Maar de nieuwe CPU's zijn heel goed. Daar speel ik ook niet tegen op hoog niveau. Ik neem trouwens wel aan dat je meer vills gehad hebt. Want anders heb ik zo het idee dat je het spel niet begrepen hebt... Als ik van Dark Age naar Feudal age ga, heb ik altijd wel meer dan 18 vills... En 108 vills kun je gewoon niet in die tijd krijgen...

Heb gisteravond trouwens m'n eerste potje gespeeld. Op het allerlaagste niveau (offline) de computer na anderhalf uur verslagen :-D. Had wel eerder gekund bleek achteraf, alleen overschatte ze nogal.

Hoe kan je trouwens iemand de hele map laten scouten ? Ik stuur nu 1 paard ofzo iedere keer de hoeken in, maar staat me bij dat dit makkelijker kon...

Oude of nieuwe CPU? Als het de oude is, heb je ze waarschijnlijk zwaar onderschat. Tegen de nieuwe CPU is het best wel een puike prestatie.

Shift + klikken ipv alleen klikken. Kun je een paard ofzo meteen naar meerdere punten achter elkaar sturen. Misschien dat je dat bedoeld?

Moet wel echt leren om eerder aan te gaan vallen, na 1,5 uur gewonnen op Standard niveau, gezien de stats had ik dat na een kwartier zowat al kunnen doen :-D. Straks weer een niveautje hoger dus.

Even om het niveau in te schatten van de computer: hoe doen jullie het daartegen ? Jullie winnen gewoon op Hardest of dat niet ?

Ligt er aan welke CPU je pakt. Tegen de oude CPU win ik eigenlijk op Hard altijd wel. Ik ga snel naar de castle age, en ik merk dat de CPU dan vaak aan gaat vallen, dus zorg ik voor een defensie. Ik boom gewoon verder, krijg ik een veel grotere eco dan de CPU en dan is het gewoon één aanval en hij is dood. Op Hardest win ik soms wel, meestal niet. Die is best lastig, omdat hij cheat. Hij krijgt steeds extra resources etc.

Van de nieuwe CPU weet ik een zwakte, maar die toepassen is niet echt leuk. Op easiest win ik eenvoudig, maar bij een niveautje hoger begin ik het vaak wel lastiger te krijgen. Op hoger niveau speel ik er eigenlijk niet tegen.

Moderate 1v1 is goed te doen. 1v2 is al erg lastig. Standaard is er 1 cpu die constant met een miniem legertje komt aanzetten waardoor je gewoon teveel villagers verliest on door te bouwen.

Moderate is toch middelste niveau toch? Mijn ervaring is dat je met een paar castles de aanvallen vaak al wel af kunt slaan, waardoor het leger niet bij je vills kunt komen. Zeker als je de CPU dwingt langs je castle te lopen, omdat de rest ommuurt is. De CPU is meestal niet zo slim dat hij ook en muur kan vernietigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK wil zo wel een potje, ergens russen half 1 en 1 ofzo?

[MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION];

Iemand anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga straks eens even kijken hoe het precies in elkaar steekt met Gameranger, dan kan ik vanavond of morgen eventueel wel meedoen met jullie.

[MENTION=9138]MisterX[/MENTION] Toffe vakantie gehad ? Dat van het scouten had ik ondertussen ontdekt, of het de oude of de nieuwe CPU is durf ik niet te zeggen eerlijk gezegd. Weet niet hoe je het verschil ziet ? haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt neem ik aan de mod wel geïnstalleerd? Welke CPU heb je aan het begin geselecteerd (of heb je niets gewijzigd)?

Computer - random een van de nieuwe CPU's

Standard AI - Oude CPU

Alle andere - Nieuwe CPU's

Standaard staat hij op computer en zou je dus tegen een nieuwe CPU spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION];

Wie is er in voor een mans potje met zoveel mogelijk man?

Link naar opmerking
Deel via andere websites