Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Monks! [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; :mrgy:

Nee, PJ plaatste gewoon een land aanval, dropte zomaar wat builders, plaatste wat barracks en later een castle op mijn eiland. Zonder landleger was ik zo foetsie :D

En met je monks: Je had meer monks dan ik schepen had job. Met een vloot grotere vloot had ik die monks toch zonder al te veel moeite opgeruimd, maar ik had geen zin om daar heel veel tijd in te steken, aangezien er toch geen sprake zou zijn van een groot gevecht op zee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond weer eens proberen of we weer eens een grote game kunnen maken? Mij lijkt een grote pot FFA ipv Teams ook wel eens interessant. Levert weer een net iets andere game op. Volgens mij heeft [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; dit toch ook eens voorgesteld?

[MENTION=1677]Gabi.e[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; [MENTION=7601]dw-nr1[/MENTION]; Deze namen kwam in tegen in het begin van het topic, gaven lang geleden ook aan wel een multiplayerpotje te willen spelen. Geen idee of dat momenteel nog steeds geldt. Speciaal voor hun: We spelen AoE II: The conquerors met deze mod. Geen AoE II HD dus, waar sommige volgens mij over spraken. En we spelen online via gameranger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik voorgesteld ja. Was niet echt interessant voor de meesten geloof ik.

Nou ja, dan kijken we wel even of er interesse in is als we van start gaan.

Ben er vanavond rond 22:00. Bij veel animo doe ik een potje mee.

Prima. van mijn part kan er daarvoor ook al een pot gespeeld worden. Geen idee of daar interesse in is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites