Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Age of Empires series

Pinolero

Aanbevolen berichten

Ging niet lekker op een eiland. Had niet door dat PJ transportship gedump had en heel wat dingen gebouwd...

Ipv resign klik ik het helemaal weg zelfs. Kan het geen eens meer volgen...

Volgens mij is vandaag niet mijn dag. Nog geen eens potje gewonnen volgens mij...

Marc's vloot was ook snel naar de klote waarna hij kansloos was. Resignde toen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge,jonge,jonge. Maakt de frustratie van vanmiddag wel weer helemaal goed hoor. 2 tegen 3 gevecht omdat Marcje helaas een DC kreeg. Daarna echt een urenlange battle gehad waar geen einde aan leek te komen. Tot we bij Halit zijn kamp een kleine opening zagen met een enkel muurtje. Toen heb ikzelf 80% van mijn villagers gekilled en met de overgebleven alleen maar kastelen wezen bouwen iets voor het kamp van Halit. Toen met olifanten en de hulp van Bart(of ik gaf hulp met olifanten aan hem, wat je wilt lezen) het kamp binnengestormd. Na fucking 4,5 uur dan als winnaar uit de bus gekomen.

Echt onwijs goed gespeeld door zowel Halit als PJ als Kevin(laatste pech dat we als eerste naar 'm toe gingen.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verloren, maar toch heerlijk gevoel aan overgehouden. Was echt een zware pot, maar bleven maar gaan. Verdediging van mijn kant prima op orde (met wat steun van de bombard cannons van [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; ) maar helaas via zijn kant toch doorgebroken. Daarna was er geen redden meer aan. Te lang verdedigd, en geen aanval durven plaatsen. Leermomentje, maar wat stond het goed op een bepaald moment. Dit is genieten. Nu bier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites