Magikarp Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Ze durven niet ik kan tot max. 01.00 trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Ging niet lekker op een eiland. Had niet door dat PJ transportship gedump had en heel wat dingen gebouwd... Ipv resign klik ik het helemaal weg zelfs. Kan het geen eens meer volgen... Volgens mij is vandaag niet mijn dag. Nog geen eens potje gewonnen volgens mij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 Ging niet lekker op een eiland. Had niet door dat PJ transportship gedump had en heel wat dingen gebouwd... Ipv resign klik ik het helemaal weg zelfs. Kan het geen eens meer volgen... Volgens mij is vandaag niet mijn dag. Nog geen eens potje gewonnen volgens mij... Marc's vloot was ook snel naar de klote waarna hij kansloos was. Resignde toen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Uitstekend uitgespeeld moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 marcfr: laat die villagers van jullie maar alvast vaseline researchen marcfr: want die gaan me een partij geass-raped worden :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Die leuke pot van vanmiddag gaat dus niet meer door :( Save game pleiten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 Wacht ff jongs. Laptop loopt soms ff 2 min vast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Wij spelen eventjes rustig tegen de CPU een snel potje hoor, voor het slapen gaan. Dat niemand zich opeens onheus bejegend voelt of achtergesteld voelt. Even geen zin in opgefokt en competitief te moeten spelen. Morgen weer een dag. ;) Kreeg alweer een privé message ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Moet je als een compliment zien, blijkbaar wordt je aanwezigheid op prijs gesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 20 februari 2014 Zeg dat dan ook gewoon ff.:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Alweer een storing hier.... Speel maar zonder mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Kwam niet in het goede menu. Dus zit weer in de groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Man man man, wat een pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Huhu legendarisch pot ja. Verloren maar een killratio van 800kills-500deaths volgens Bart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Heerlijke pot! Aardig meegedaan, kon beter. Wel tof om te zien hoe het ging nadat ik gesloopt was. Hele goede informatie :). De pot heef 4 uur en 6 minuten geduurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Tjonge,jonge,jonge. Maakt de frustratie van vanmiddag wel weer helemaal goed hoor. 2 tegen 3 gevecht omdat Marcje helaas een DC kreeg. Daarna echt een urenlange battle gehad waar geen einde aan leek te komen. Tot we bij Halit zijn kamp een kleine opening zagen met een enkel muurtje. Toen heb ikzelf 80% van mijn villagers gekilled en met de overgebleven alleen maar kastelen wezen bouwen iets voor het kamp van Halit. Toen met olifanten en de hulp van Bart(of ik gaf hulp met olifanten aan hem, wat je wilt lezen) het kamp binnengestormd. Na fucking 4,5 uur dan als winnaar uit de bus gekomen. Echt onwijs goed gespeeld door zowel Halit als PJ als Kevin(laatste pech dat we als eerste naar 'm toe gingen.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Verloren, maar toch heerlijk gevoel aan overgehouden. Was echt een zware pot, maar bleven maar gaan. Verdediging van mijn kant prima op orde (met wat steun van de bombard cannons van [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; ) maar helaas via zijn kant toch doorgebroken. Daarna was er geen redden meer aan. Te lang verdedigd, en geen aanval durven plaatsen. Leermomentje, maar wat stond het goed op een bepaald moment. Dit is genieten. Nu bier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Ik hoor het wel als er een potje gespeeld gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2014 Ik ben beschikbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Ik ben al online op gameranger, maar tot nu toe de enige. Heb nog geen room aangemaakt ofzo. Maar kan wel gedaan worden als er online komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Re: Age of Empires II Ik sla over, sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Er is momenteel een room open en Berieee gaat zo in ieder geval joinen. Andere die online zijn, zijn ook welkom. Iemand als Steijns? [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; misschien? De rest is niet online (of ik heb over je naam heen gekeken). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Misschien dat ik join als ik gauw klaar ben met mijn thesis proposal. Wacht er iig maar niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 februari 2014 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2014 Misschien dat ik join als ik gauw klaar ben met mijn thesis proposal. Wacht er iig maar niet op. Thesis kan ook na de tijd:huhu: [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; Laat geworden vannacht haha? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Haha nee moet vanavond werken en moet vandaag ingeleverd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten