Erwin. Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december 6 uur geleden zei Urbeto: Wat een aanfluiting van een top tien weer zeg. Die lievelingsnummers van overleden mensen kunnen mij echt gestolen worden, daar is dit het podium niet voor. Draai dat lekker bij NOS Uit Het Leven o.i.d. en zadel ons er niet mee op. Verder wederom een wanstaltige nummer 1, maar het lijkt erop dat dat zo gaat blijven zolang de generatie van Delichris het stemproces begrijpt. Vermoeiende boomers. Er is meestal maar 1 leeftijdscategorie waar Queen niet op 1 staat en dat zijn de veertigers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december Die acties om nummers in de Top2000 krijgen vind ik ook belachelijk. Dat maakt gewoon de magie van de Top2000 weg. Ik ben ook wel benieuwd naar de rest van de lijst. En ik mis ook al een paar jaar Dire Straits in de top 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december 8 uur geleden zei Urbeto: Verder wederom een wanstaltige nummer 1, maar het lijkt erop dat dat zo gaat blijven zolang de generatie van Delichris het stemproces begrijpt. Vermoeiende boomers. Zullen we dan direct maar vrijwel alle generaties van deze aardkloot wegvagen dan? Juist onder jongeren zijn bands als ABBA en Queen de laatste jaren mateloos populair. Het kan je smaak niet zijn, maar het afschuiven op één generatie is flauwekul. 20 minuten geleden zei delichris: Die acties om nummers in de Top2000 krijgen vind ik ook belachelijk. Dat maakt gewoon de magie van de Top2000 weg. Ik ben ook wel benieuwd naar de rest van de lijst. En ik mis ook al een paar jaar Dire Straits in de top 10. Dire Straits heeft voor mij een beetje het Beatles-complex. Zoveel goede liedjes gemaakt maar er springt er niet één heel duidelijk bovenuit. Dat geeft een kannibaliserend effect, waardoor een aantal songs aardig scoren maar er geen topper tussen zit stemgewijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boppah Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december 4 uur geleden zei Grote Ree: Zullen we dan direct maar vrijwel alle generaties van deze aardkloot wegvagen dan? Juist onder jongeren zijn bands als ABBA en Queen de laatste jaren mateloos populair. Het kan je smaak niet zijn, maar het afschuiven op één generatie is flauwekul. Dire Straits heeft voor mij een beetje het Beatles-complex. Zoveel goede liedjes gemaakt maar er springt er niet één heel duidelijk bovenuit. Dat geeft een kannibaliserend effect, waardoor een aantal songs aardig scoren maar er geen topper tussen zit stemgewijs. Ik denk dat je qua de Dire Straits gelijk hebt. Maar hoe goed is Queen dan wel niet? Al jaren bovenaan, regelmatig 2 nummers in de top 10 en tientallen hits daar nog achteraan. Eigenlijk bizar wat voor hitmachine dat was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december Dire Straits hebben heel veel hits gescoord, maar voor mij is Brothers in Arms de favoriet. On Every Street komt op de tweede plek. Het blijft jammer dat ze niet meer optreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boppah Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december 24 minuten geleden zei delichris: Dire Straits hebben heel veel hits gescoord, maar voor mij is Brothers in Arms de favoriet. On Every Street komt op de tweede plek. Het blijft jammer dat ze niet meer optreden. Voor mij Romeo and Juliet, mooiste break up song ooit gemaakt. Dire straits is ook wel een wat afwijkende band door de bijzondere wijze van zingen en gitaarspelen van Knopfler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 december Share Geplaatst 7 december 19 minuten geleden zei Boppah: Voor mij Romeo and Juliet, mooiste break up song ooit gemaakt. Dire straits is ook wel een wat afwijkende band door de bijzondere wijze van zingen en gitaarspelen van Knopfler. Ik ben wel een fan hun muziek. Romeo and Juliet is ook wel een mooi nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst Donderdag at 15:13 Share Geplaatst Donderdag at 15:13 Op 1-12-2024 om 11:43 zei Urbeto: Ik heb juist voor Cornfield Chase gekozen omdat Interstellar dit najaar vanwege het jubileum weer in de bios draaide. Hoop een beetje dat dat het extra zetje is om Zimmer die lijst goed en wel in te krijgen. Time is ook een schitterend nummer natuurlijk. Lijkt er helaas niet op dat Hans Zimmer erin staat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst Donderdag at 15:35 Share Geplaatst Donderdag at 15:35 21 minuten geleden zei Chiemel: Lijkt er helaas niet op dat Hans Zimmer erin staat.. Helaas. Zelfde geldt voor The Ecstasy of Gold van Morricone. Enfin, dan draaien we ze zelf maar gewoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 uur geleden Share Geplaatst 12 uur geleden Even een persoonlijke analyse; Voor ik Vergeet van Spinvis er voor het eerst weer in sinds 2017. Hiernaast maakt ook Ik Wil Alleen Maar Zwemmen zijn debuut. 505 van Arctic Monkeys in ieder geval weer een beetje gestegen, dat is mooi. Wel maar het enige nummer die van de band gestegen is. Four out of Five heeft de lijst helemaal niet gehaald. Ook Exit Music weer flink gestegen en blijft een stijgende lijn hebben sinds het in de lijst staat. Bijna alles van Radiohead stijgt weer trouwens, volgens mij was dat vorig jaar ook al zo. Dus die band wint terrein. Helaas geen of geen nieuwe nummers van Einaudi en Zimmer. Yann Tiersen met andere klassiek nummer wel weer flink gestegen (+199) Kiwanuka met Cold Little Heart gaat richting de top 30 Verder nog allerlei stijgen en dalingen natuurlijk.. Op 1-12-2024 om 01:43 zei Chiemel: Veel nummers waarbij ik valse hoop heb dat het er nog eens in komt; Lana Del Rey Doin' Time Radiohead Exit Music (For A Film) The War On Drugs Pain Tame Impala Let It Happen (Albumversie) Sam Fender Seventeen Going Under MGMT Kids Arctic Monkeys Four Out Of Five Nothing But Thieves Sorry Arcade Fire Everything Now Spinvis Voor Ik Vergeet David Bowie Heroes (Albumversie) Paolo Nutini Iron Sky (Albumversie) The Boxer Rebellion Diamonds Eddie Vedder Hard Sun Yann Tiersen Comptine D'un Autre Ete, L'Apres Midi (Amelie) Radiohead No Surprises Arctic Monkeys 505 Portishead Glory Box Édith Piaf Non, Je Ne Regrette Rien Sam Cooke A Change Is Gonna Come Tracy Chapman Crossroads Harry Styles Sign Of The Times Miley Cyrus Flowers Spinvis Kom Terug Michael Kiwanuka Cold Little Heart (Albumversie) Pearl Jam Just Breathe M83 Midnight City Ludovico Einaudi Fly Billie Eilish Blue Mazzy Star Fade Into You Jungle Casio Lana Del Rey A&W Ludovico Einaudi Experience Portishead The Rip Hans Zimmer Time Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 uur geleden Share Geplaatst 11 uur geleden Joost Klein de hoogste Nederlandse binnenkomer op 139. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 uur geleden Share Geplaatst 10 uur geleden 1 uur geleden zei Chiemel: Even een persoonlijke analyse; Voor ik Vergeet van Spinvis er voor het eerst weer in sinds 2017. Hiernaast maakt ook Ik Wil Alleen Maar Zwemmen zijn debuut. 505 van Arctic Monkeys in ieder geval weer een beetje gestegen, dat is mooi. Wel maar het enige nummer die van de band gestegen is. Four out of Five heeft de lijst helemaal niet gehaald. Ook Exit Music weer flink gestegen en blijft een stijgende lijn hebben sinds het in de lijst staat. Bijna alles van Radiohead stijgt weer trouwens, volgens mij was dat vorig jaar ook al zo. Dus die band wint terrein. Helaas geen of geen nieuwe nummers van Einaudi en Zimmer. Yann Tiersen met andere klassiek nummer wel weer flink gestegen (+199) Kiwanuka met Cold Little Heart gaat richting de top 30 Verder nog allerlei stijgen en dalingen natuurlijk.. Mooi, hopelijk volgend jaar nog meer keuze. Weet nog dat enkele jaren terug er bijna niks van Radiohead in stond. Mooie verschuiving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 uur geleden Share Geplaatst 9 uur geleden Op 1-12-2024 om 10:50 zei Urbeto: Daryl Hall & John Oates Rich Girl MGMT Time To Pretend Two Door Cinema Club What You Know The Strokes The Adults Are Talking Ennio Morricone The Ecstasy of Gold Hans Zimmer Cornfield Chase Deze zes (!) hebben de eindlijst niet weten te bereiken. Dat viel van de laatste twee wel te verwachten, maar de rest had ik er eigenlijk wel in verwacht. Dat The Strokes compleet ontbreken in de lijst is natuurlijk ook vrij opvallend, om het zacht uit te drukken. Rich Girl leek me ook wel een zekerheidje, maar Hall and Oates staan er enkel met Maneater in. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Bon Iver met Skinny Love vind ik er ook echt in horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 uur geleden Share Geplaatst 8 uur geleden Bij mij hebben twee nummers het niet gered. Eén van Meatloaf en Prince met Gold. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten