Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Speel nu ook op wereldklasse met Ajax. Was even inkomen, maar weet nu wel bijna alles te winnen in de competitie. In CL niet, allemaal van die ikspeelbetermaarkrijgeenkutgoaltegen-wedstrijden. Zo uit mn hoofd speel ik momenteel met

GK: Cillessen

LB: Willems

CV: Virgil, Kjaer (Veltman)

RB: Figeurois (ofzo..)

LCM: Draxler

CM: Nainngolan/Halilovic

RCM: Eriksen

LA: Depay

SP: Mbakogu/Kane

RA: Jese/Cheryshev, deze spelen ook af en toe op het middenveld. Zijn beide LM.

Op de bank oa Klaassen, Andersen, Dodo, Carrasco, Narsingh, vd Hoorn en ene Cazeiras.

Kane qua statistieken beter, maar die Mbakogu speelt soms beestachtig en lekker verrassend.

Verder veel middenvelders omdat die het snelste moe rake en ik op basis daarvan meestal wissel. Verdedigers wissel ik vrijwel nooit.

Met Eriksen (en Andersen) kan je redelijk fijn door de kleime ruimtes heen komen en zo af en toe een balletje sneaky erin krullen. Met vleugelspelers ga ik veel naar binnen, maar dat gaat nu op een hoger niveau wel lastiger. Qua spel is bij mij het middenveld redelijk cruciaal, die gebruik ik met name om de ruimtes voor kansen te creëren.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel met PSG en zit nu in 2021. Heb als doel om alleen maar youthplayers via mn eigen scoutnetwerk in mn team te krijgen, en momenteel ben ik al zo ver dat alleen Sterling en Reus nog 'echte' spelers zijn. Er is een probleem met die youtplayers, namelijk dat ze qua fysiek vaak heel slecht zijn. Heb ergens gehoord dat het om een bug gaat. Weet iemand hier meer over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speel ook nooit carrière eigenlijk. Van de week wel met Portsmouth begonnen in de League 2;c. Via die EA catalogus de overname door miljardair aangezet en gelijk wat talenten binnengehaald. Wil langzaam aan alle rotzooi eruit werken en een mooi Engels-Nederlands teampje bouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die hier carrière modus spelen in fifa 16? Is het een aanrader?

Ik speel met Dortmund op Wereldklasse en aangepaste sliders. 85% van de tijd Career gespeeld denk ik. Niet wezenlijk anders dan vorig jaar, maar prima vermaak.

Eerste seizoen met Dortmund bijna klaar. Maar al wel aan het kijken naar een club met meer uitdaging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel met Dortmund op Wereldklasse en aangepaste sliders. 85% van de tijd Career gespeeld denk ik. Niet wezenlijk anders dan vorig jaar, maar prima vermaak.

Eerste seizoen met Dortmund bijna klaar. Maar al wel aan het kijken naar een club met meer uitdaging.

Klinkt goed. Kun je je slider instellingen misschien posten? Of is dat erg veel werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik, vind hem leuker dan in Fifa 15. Goede toevoegingen vind ik dat je wekelijks 5 spelers individueel kan trainen. Leuke oefeningen daarbij vind ik 1 on 2 defending, 2 man Rondo (waarbij na tijdje 1 mannetje eruit stapt) en man paseren met aanvallers. Zo kan je zeker jonge spelers na paar maanden echt beter zien worden. Je hoeft niet alles te spelen kan het ook simuleren. Alleen schieten ben ik nog steeds niet echt goed in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het leuker dan in '16. Voelt toegankelijker. De training is een leuke toevoeging, soort toernooi in de voorbereiding voor extra centen is ook wel geinig.

Voor zover het me is opvallen zijn de transfers ook wel realistischer geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt goed. Kun je je slider instellingen misschien posten? Of is dat erg veel werk.

Ik weet ze zo niet 100% uit mijn hoofd, maar mijn probleem op wereldklasse is altijd het verschalken van de verdediging. Het hangt er een beetje vanaf hoe goed je bent, dus het beste kun je dat zelf even uit testen.

De volgende sliders heb ik in ieder geval aangepast;

Goalkeeper Ability (Omlaag -> +/- 40%)

CPU Marking (Omlaag -> 20%)

Full Back Positioning (Omlaag -> 45%)

Op deze manier dekken ze wat minder agressief en krijg je wat meer ruimte om je aanvallen op te bouwen en gaten te vinden in de verdediging.

First Touch Control Error (Omhoog -> 52%)

Passing Error (Omhoog -> 52%)

Ik merkte dat de CPU echt heel ziek ging passen met de standaard instellingen. Kon dat tegen sommige tegenstanders echt niet bij houden, ging echt bizar snel. Weet niet of ze helemaal kloppen met wat ik heb ingesteld, maar volgens mij zit ik wel aardig in de buurt zo.

Mooizo, en is dat afschuwelijke scoutingssysteem van de afgelopen 2 fifa's er weer uitgegooid?

Nee, maar dat kun je heel makkelijk oplossen joh. Ik gebruik dat hele scouting gelul al sinds de invoering niet. Ik ga gewoon altijd naar sofifa.com en geef daar de zoekcriteria op voor het type speler dat ik zoek. Klaar is kees. Enige is dat je dan wel direct ziet hoe goed een speler kan worden (schatting). Maar ik probeer mijn transfers toch altijd zo realistisch mogelijk te houden, dus voor mij maakt dat niets uit.

Met Dortmund focus ik me bijvoorbeeld echt op talentjes. Het liefst Duitse of Duitstalige talenten. Zal bijvoorbeeld nooit Hazard of dat soort spelers kopen, dan vind ik er gelijk niets meer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou je graag ervaringen horen aangezien ik er zelf ook een beetje mee aan het spelen ben.

Ga morgenmiddag weer spelen dus laat dan wel weten welke percentages ik gebruik. Pass errors en first touch errors sowieso omhoog gegooid, helpt al behoorlijk. Soms nog wel dat ze (iets te) knap onder de druk uit spelen, maar dat doe ik ook dus dat moet ook niet te ver worden verhoogd. Eigen sliders pas ik sowieso niet aan omdat dat met online lastig wordt met omschakelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb momenteel meer plezier aan mijn carrière dan aan online, nog nooit gehad;c. Jammer dat professional te makkelijk is, maar wereldklasse weer wat te moeilijk. Heb op internet wel het één en ander over sliders gelezen, maar vaak hoort daar een speelhelft van 10-15 minuten bij. Vind 6 minuten gewoon prima en het maximale voor een potje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites