Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

Kees komt uit Volendam.

En toch schijnt het naar Paulien te verwijzen. Haar vragen aan de mol. De een ging over de woonplaats van Kees, maar die schijnt ze expres verkeerd gezet te hebben (Purmerend ipv Volendam). Toch vreemd dat zij die fout maakte. In een van de andere vragen vroeg zij of de mol van meloen (-> Een mol) hield. Beide anagrammen met de mol erin.

Zarayda gaf trouwens aan te twijfelen tussen Carolien en Paulien. Ze zei vol op een van die personen te gaan, maar vervolgens hoorde je niet op wie ze gegaan is. Je zag bij haar de vraag die met Zulu te maken had. En toen zag je haar voor het antwoord gaan dat op Carolien en Kees sloeg gaan. Blijkbaar koos Zarayda ervoor om Carolien dus niet te vertrouwen en haar juist te verdenken.

Sowieso zou ik op basis van deze uitzending zeggen dat Carolien en Kees op Paulien zaten, Pauline op Kees en Zarayda is dus op Carolien gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1. Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat ie zat

2. Arme(?) Joep. die Joep heeft niet 1 keer gelijk gehad

3. Jammer dat Janine er niet meer bij is.Ze werd een goede vriendin van me. Tim zag trouwens WEL een rood scherm in Aflevering 3.

4. Weet je wie er in Aflevering 4 eigenlijk naar huis had gemoeten, als niet bijna iedereen een groene kaart had getrokken? Tania.

5. Het Wie is de mol spel in het Krugerpark, was vooral aan het begin EN het eind spannend.Voor mij dan..

6. Ontmoet de Mol was ZO spannend. Heeft niemand mij gezien of herkend, bedoel ik. Echt niet?

7. Zeven kokers, beste medekandidaten, Zeven. Ik heb er drie opengemaakt.

8. Mol in het Zulu is dus Infukusami (??) Grappig he? Ik spreek dus HEEL goed Zulu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik luister nu ff die uitspraken van de mol in de bios terug op avro.nl/wieisdemol

Eerste hint: Volgens mij zat Ewout niet op wie iedereen denkt dat ie zat.

Tweede hint: Joep heeft niet een keer gelijk gehad

Derde hint: Jammer dat Janine er niet meer bij was, ,ze was een goede vrienden van me. Tim zag trouwens wel een rood scherm in aflevering 3

Vierde hint: Weet je wie er in aflevering 4 eigenlijk naar huis had gemoeten als niemand een groene kaart had getrokken? Tania

Vijfde hint: Het wie is de mol spel in het Kruger park was alleen in het begin en in het einde spannend. Voor mij dan

Zesde hint: ???

Zevende hint: Zeven kokers beste kandidaten. Zeven. Ik heb er drie opengemaakt.

Achtste hint: ...... in het zulu is dus ...... grappig he? Ik spreek dus heel goed zulu.

Als deze hints kloppen, lijkt het mij duidelijk dat het Paulien is

Edit: iets van mosterd na de maaltijd geloof ik :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@DeMolOntmaskerd: Alle uitspraken van de Mol tijdens de filmopdracht @Joeribreuk #WIDM #Aanwijzing http://t.co/kFWdFVhLPv

Zo te zien wijst echt alles naar Paulien. Aan de ene kant misschien toch iets te gemakkelijk als WIDM het op deze manier nu al weg gaat geven.

[MENTION=12552]Erwin[/MENTION]; en [MENTION=20363]Nepchinees[/MENTION]; lekker bezig door dit te posten na de post van Alessandro :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien wijst echt alles naar Paulien. Aan de ene kant misschien toch iets te gemakkelijk als WIDM het op deze manier nu al weg gaat geven.

[MENTION=12552]Erwin[/MENTION]; en [MENTION=20363]Nepchinees[/MENTION]; lekker bezig door dit te posten na de post van Alessandro :P

Ja ik was deze post aan het typen, terwijl ik dat filmpje aan het luisteren was. Was anders zeker de eerste hoor:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet je dus niet. Kijk naar opmerking 7 bijvoorbeeld. Van die kokers. Ik geloof dat dat op Kees slaat. Niet op Paulien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu staat het ook in het topic. ;c +dat ik zijn post nog niet gezien had.

Over die kokers, kan natuurlijk ook zijn dat de mol ze tijdens de opdracht opende? Ik weet niet meer zo gauw wie dat deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat weet je dus niet. Kijk naar opmerking 7 bijvoorbeeld. Van die kokers. Ik geloof dat dat op Kees slaat. Niet op Paulien.

Volgens mij opende Paulien de kokers tijdens de opdracht zelf, tijdens het ontwikkelen. Zou best kunnen dat zij er toen drie geopend heeft.

1. Wie was de verdachte van Ewout, zoals ze zeiden in de opdracht dat ze de mol mochten spreken? Iedereen zei daar toch hetzelfde? Iemand die dat nog weet?

2. Joep, geen gelijk? Weet geen eens meer waar het over ging. Kan ik eigenlijk niets mee.

3. Janine en Paulien waren volgens mij vriendinnen. Janine en Carolien dacht ik trouwens ook. Volgens mij hadden Kees en Janine weinig met elkaar...

4. Heb je niets aan, dat Tania in afl. 4 er al uit zou moeten, volgens mij. Die zat toch vol op Tim, zei ze steeds.

5. WIDM spel: Paulien werd aan begin verdacht, en uiteindelijk ging het om de ontknoping waarbij ze als mol eigenlijk over moest blijven om geld in de pot te krijgen. Dus aan begin en eind spannend. Kees zou ook nog kunnen, Al is dat wel een stuk minder duidelijk, vind ik.

6. Was met de orgelopdracht, dat je de mol kon zien. Maar dat was zo vaag dat je er niets uit op kan maken. Dus zeker voor ons kunnen we er weinig uit afleiden. Sommige zien iemand met kort haar erin, dan zou het op Paulien of Kees kunnen slaan, maar mij is dat niet duidelijk.

7. Open maken kan tijdens de opdracht zelf, maar ook van te voren. Heb niet nagekeken hoeveel wie er open gemaakt heeft. Paulien en Carolien deden het tijdens de opdracht zelf, maar wie de rest eerder open gemaakt heeft, weet ik niet. Moet nagekeken worden.

8. Slaat op de opdracht met Zulu leren. Deze slaat dus in mijn ogen op Paulien en Zarayda, maar laatste is eruit.

In mijn ogen is de link te onduidelijk of slaat op Paulien of slaat op Paulien en een ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou avro zelf de uitspraken van de mol op youtube zetten? Dit zou veel te obvious zijn als die echt over de mol zouden gaan. Dit postte ik als reactie op dat filmpje van WIDM op facebook:

Op een gegeven moment was Kees gewoon in beeld in het mollenfilmpje. Iedereen is gefixeerd op wat de mol zei, terwijl Kees dus gewoon te zien was. (als je het terugkijkt: 41:37) Denk ook aan de titel 'in het kader van', het kader is in dit geval het scherm dus.

Kijk maar terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou avro zelf de uitspraken van de mol op youtube zetten? Dit zou veel te obvious zijn als die echt over de mol zouden gaan. Dit postte ik als reactie op dat filmpje van WIDM op facebook:

De kandidaten kregen toch ook te horen dat het over de mol ging? Moet dat ook een leugen zijn dan? Ik denk dat je toch wel kunt zeggen dat het over de mol gaat. En sowieso: Als de avro het niet gedaan heeft, weet men toch wel zeker dat iemand anders dat zou gaan doen... Zullen er vast wel een aantal op het idee komen om te kijken of ze de spraakhervormer ook terug kunnen draaien etc om zo achter de mol te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al zei kan ik ook niet alle reacties van de mol aan een persoon koppelen. Zitten in die zin ook wat algemene uitspraken bij, waar je niets aan hebt.

Ik zie trouwens niet meteen kees in dat plaatje... En als dat zo zou zijn: Misschien is iedereen wel een keer langs gekomen van de huidige kandidaten, maar kreeg je dat niet te zien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stukje dubbele mindfuck ;) Het gaat om het spel, waarin de deelnemers de mol zien te denken. Het wordt ons nu zo makkelijk gemaakt, maar omdat dat voor ons zo makkelijk lijkt, gaat iedereen denken dat het niet op de mol slaat. Echter was dit voor de deelnemers toch een stuk lastiger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het filmpje is een deel van seizoen 11 te zien: Patrick op het scherm en Pieter-Jan die ernaar kijkt. Niet Kees.

Paulien wordt nu wel heel verdacht gemaakt door de montage. Juist daarom begin ik nu Kees meer te verdenken

Hmm kan inderdaad ook Pieter Jan zijn.. maar net zo goed Kees denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.youtube.com/watch?v=8ahH5xOu4wA

Even aflevering 6, maar op 22:13 zegt ze van 'Hé, daar zit ikorganist'. Of zegt ze een? Is voor mij niet helemaal duidelijk.

Trouwens, op het moment dat ze aan die touwen gaan trekken met de tweede opdracht, hangen ze met z'n drieën bij het touw van Carolien (zij, Zarayda en Kees). Misschien dat Paulien iets ergens tussen heeft gezet ofzoiets waardoor het touw niet verder kon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites