Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2013

MisterX

Wie is de Mol? 2013  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 520
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zag net een aanwijzing. Het jaartal '82, na kijken wie er toen geboren werd kwam ik uit op Kees en Zarayda. Momenteel dus mijn hoofdverdachten.

34zc57r.png

Die viel mij inderdaad ook op. Wel heel erg duidelijk, maar het zou kunnen.

Kees was sowieso al een hoofdverdachte van mij.

Tijdens de zomer voorbij durfde hij niet te bungeejumpen, scheet hij als een malle. En hier wel springen. Vond het een beetje vaag.

Zarayda beweerd op Ewout te zitten. En is toch door. Ik hou die twee inderdaad ook in de gaten.

Dit was overigens tijdens de test te zien, toen wist ik dat Ewout er uit ging.

27zlth.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd het toch maar op Joep voorlopig en dat komt dan niet door die rode tekst. Hoezo haalt hij uit het niets iedereen over om de vrijstelling te schenken aan de mensen die boven staan, toch raar als je niet weet dat je er geld mee kan verdienen. Zeker nadat ze net allemaal genaaid zijn door de andere groep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen zeggen dat er in die rode letters joep geschreven staat...

Ik zie er nog eerder 2013 in dan Joep...

Ik houd het toch maar op Joep voorlopig en dat komt dan niet door die rode tekst. Hoezo haalt hij uit het niets iedereen over om de vrijstelling te schenken aan de mensen die boven staan, toch raar als je niet weet dat je er geld mee kan verdienen. Zeker nadat ze net allemaal genaaid zijn door de andere groep.

De mol weet dat er n.a.v. de vrijstellingen geld te verdienen valt. Ik zou juist zeggen dat de mol zo min mogelijk vrijstellingen weg wil gegeven.... De mol wil zo min mogelijk geld in de pot he...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij zaten vele op Ewout, dus dat zegt niets...

Wat staat er precies op die foto? Ik wordt er niet veel wijzer van...

het gaat mij niet zo zeer om wat er staat, maar hij was de enige met iets roods op de achtergrond.

Ik zie er nog eerder 2013 in dan Joep...

De mol weet dat er n.a.v. de vrijstellingen geld te verdienen valt. Ik zou juist zeggen dat de mol zo min mogelijk vrijstellingen weg wil gegeven.... De mol wil zo min mogelijk geld in de pot he...

De mol weet ook dat mensen hun vrijstelling niet af laten kopen ;) oke, dat is een risico, maar zo blijft hij geliefd in de groep ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij is wel geleerd dat je niet van de test moet uit gaan.

Jan Kooijman heeft een keer op iemand gestemd volgens de uitzending.

Dit bleek alleen zo gemonteerd te zijn, want hij stemde op iemand anders.

Dus ga maar niet van de test uit [MENTION=17306]eagles[/MENTION]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist dat monteren maakt het programma voor mij een stuk minder leuk. Zo kan je nooit een goed onderbouwde keuze maken, bij iedereen zijn wel goede hints en argumenten te vinden.

.

Eens, dat had je vorig jaar met dat overleg in het huisje. Je baseert je keuze grotendeels op dat huisje en dan blijkt dat ze daar informatie achter houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies. Vriendin nu ook: je bent te negatief, dat verpest je plezier. Mja, programma's als dit moeten juist oprecht zijn, nu is het eigenlijk een hele slechte soap met gaten in het plot. Je kan er niks mee.

Bizar dat dit dan nog steeds een van de beste TV-programma's is. Hoe slecht is al het andere dan wel niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mol zat sowieso in de 2e groep van het springen. Dat moet wel. En wel hierom:

Er moet ten alle tijden voorkomen worden dat de mol de enige is zonder vrijstelling. De keuze om wel of niet te springen (van de mol) kan daarop aangepast worden. Maar hij moet dus zorgen dat minstens één iemand de vrijstelling ook niet heeft, daarna maakt het voor de mol niet veel meer uit. Zeker omdat het de eerste aflevering is en hij dus toch niet te veel gaat doen. Zodra één iemand dat ding niet heeft, kan de opdracht voor de rest dus zonder problemen verlopen. Door zelf in de eerste groep beneden te zijn, kan dat worden geregeld, en kan er daarna vrijuit gespeeld worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dat te makkelijk gedacht, dan hadden ze echt wel iets anders bedacht. Een of ander spel waar je je vrijstelling kon verzekeren ofzo iets vaags. En de kans dat dat gebeurde is zo ontiegelijk kleind, dat ik dit te makkelijk vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mol zat sowieso in de 2e groep van het springen. Dat moet wel. En wel hierom:

Er moet ten alle tijden voorkomen worden dat de mol de enige is zonder vrijstelling. De keuze om wel of niet te springen (van de mol) kan daarop aangepast worden. Maar hij moet dus zorgen dat minstens één iemand de vrijstelling ook niet heeft, daarna maakt het voor de mol niet veel meer uit. Zeker omdat het de eerste aflevering is en hij dus toch niet te veel gaat doen. Zodra één iemand dat ding niet heeft, kan de opdracht voor de rest dus zonder problemen verlopen. Door zelf in de eerste groep beneden te zijn, kan dat worden geregeld, en kan er daarna vrijuit gespeeld worden...

Oneens. Al zal de mol waarschijnlijk niet als allereerst springen en naast een vrijstelling grijpen. Zodra er een is zonder vrijstelling, maakt het voor de rest niet uit. Trouwens, de mol kan altijd door iemand van de crew geïnstrueerd worden over de keus die beneden gemaakt is. En op die manier zelf aan een vrijstelling komen, indien nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites