Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Gisteren in Parijs naar Planetarium (Sufjan Stevens, Nico Muhly, Bryce Dessner & James McAlister) geweest. Was het tripje naar Frankrijk meer dan waard, erg toffe show. Hopen dat ze nog eens in Nederland komen, dan ga ik zo weer:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren geweest bij John Moreland in de Stevenskerk in Nijmegen. De man zelf met een gitaar alleen. Heel mooi geluid, mooie locatie en muziek die zich uitstekend leent voor een dergelijke setting/uitvoering. Wel jammer dat hij maar 70 minute heeft gespeeld. Bij een gebrek aan een voorprogramma maakte het wel een heel kort concert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen woensdag Metallica in Ziggo Dome bezocht. Tijdens het reserveren helaas net geen veldplaatsen, dus word je voor dezelfde (hoogste) prijs automatisch op de beste plaatsen gezet, aldus het boekingssysteem. Zit je daar lekker in de hoek :cab: Al een geluk dat Metallica een centraal podium had, anders hadden we slechts de helft van hoofdpodium kunnen zien. Gelukkig was het een fantastisch optreden, wat een energie hebben die lui nog altijd. Het nieuwe werk klinkt live nog beter dan op het album. Radar Love bassen tijdens de solo's was ook lekker gedaan.

Ohja, en Lars Ullrich heeft zich nog een paar keer bewezen als drummer met een ritmegevoel van niks, zoals het hoort dus :D

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had precies hetzelfde toen ik ze een paar jaar geleden nog heb gezien op Pinkpop. Is toch gewoon een bucketlist dingetje. Een van de grootste bands aller tijden nog live zien voordat ze het hoekje om gaan: check!

²

Zou Roger Waters (Pink Floyd) ook nog wel willen zien maar die kaarten zijn zo duur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woensdag naar The National :love:

Ja heb er zin in!! Maar ik ga geen tas meenemen zeg naar Afas live. Ik heb net allemaal facebook recensies gelezen dat echt agressieve/domme beveiligers zijn. We waren er wel vorig jaar bij Flume mijn huisgenoot en ik maar ik lees nu dat het tijdens Ricky Gervais en Sigur Ros helemaal mis ging daar. Beveiligers weigeren ook gewoon om mensen met tassen binnen te laten :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, ja. Ik was bij Sigur Rós en mensen met een te grote tas werden niet binnengelaten. Overigens hadden ze van tevoren aangekondigd dat tassen groter dan een bepaalde grootte niet aanvaard werden. Dus eigenlijk je eigen fout als je dat wel doet. Maar gewoon alleen je telefoon en portemonnee meenemen. Meer heb je bij een concert toch niet nodig. @Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Richarð.']Klopt, ja. Ik was bij Sigur Rós en mensen met een te grote tas werden niet binnengelaten. Overigens hadden ze van tevoren aangekondigd dat tassen groter dan een bepaalde grootte niet aanvaard werden. Dus eigenlijk je eigen fout als je dat wel doet. Maar gewoon alleen je telefoon en portemonnee meenemen. Meer heb je bij een concert toch niet nodig. @Kyrill [/QUOTE] Klopt Richard. Maar ik lees ook dat beveiligers zeiden dat er geen lockers waren en geen garderrobe maar die waren er beide wel :cab: Maar ik zit 2 uur in de trein heen en terug dus had gehoopt een boek mee te nemen maar kan ik nu wel vergeten.......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Richard. Maar ik lees ook dat beveiligers zeiden dat er geen lockers waren en geen garderrobe maar die waren er beide wel :cab:

Maar ik zit 2 uur in de trein heen en terug dus had gehoopt een boek mee te nemen maar kan ik nu wel vergeten.......

Dat van die garderrobe en lockers is wel apart, die waren/zijn er gewoon. En je mag volgens mij wel een kleine tas (ik dacht rond A4 formaat o.i.d.) meenemen, dus je zou een boek mee kunnen nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van die garderrobe en lockers is wel apart, die waren/zijn er gewoon. En je mag volgens mij wel een kleine tas (ik dacht rond A4 formaat o.i.d.) meenemen, dus je zou een boek mee kunnen nemen.

Ik wil t risico niet lopen. Ik wou eigenlijk al ticket 2 maanden geleden verkopen maar hij kreeg em niet op Ticketswap wss omdat ie daar al stond en toen doorverkocht is aan mij. Dus ik ga maar gewoon zonder tas en boek . En 10 bij 20 cm is bizar weinig. Er zijn ook recensies te lezen dat vrouwelijke rieten tasjes niet eens mochten.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil t risico niet lopen. Ik wou eigenlijk al ticket 2 maanden geleden verkopen maar hij kreeg em niet op Ticketswap wss omdat ie daar al stond en toen doorverkocht is aan mij. Dus ik ga maar gewoon zonder tas en boek . En 10 bij 20 cm is bizar weinig. Er zijn ook recensies te lezen dat vrouwelijke rieten tasjes niet eens mochten.

Heb je geen iPodje voor onderweg dan? Zo doe ik het altijd. Werkt prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het erg goed. Berninger is als zanger live misschien niet zo sterk als sommige anderen, maar de passie en overgave maakt een hoop goed. En ook heerlijk toen hij door de zaal ging en ineens bovenop de bar stond te zingen. :D

Dit was de tracklist en daar was i kwel blij mee. Baal wel dat mijn favoriet About Today niet kwam, maar verder prima lijst.

Nobody Else Will Be There

The System Only Dreams in Total Darkness

Walk It Back

Guilty Party

Sea of Love

Bloodbuzz Ohio

Born to Beg

I’ll Still Destroy You

I Need My Girl

This is the Last Time

Turtleneck

Santa Clara

Karen

Slow Show

Conversation 16

Carin at the Liquor Store

Day I Die

Fake Empire

Sleep Well Beast

Empire Line

Mr. November

Terrible Love

Vanderlyle Crybaby Geeks

Hoogtepunten voor mij waren Fake Empire, Conversation 16 en Turtleneck denk ik. Laatstgenoemde geeft echt een energie rush.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was afgelopen vrijdag last-minute naar de theatertour van Tim Akkerman (ex Di-rect), wel een aanrader. Speelde een paar eigen nummers, lulde het leuk aan elkaar en deed flink wat covers van Eddie Vedder, Josh Ritter, Pink Floyd, Neil Young, Bruce Springsteen en Pink Floyd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Richarð.']Hoe was The National? @Kyrill @Justin [/QUOTE] Jaa lekker. Vond erg goed. Ben toch inmiddels zeer tevreden met Sleep Well Beast. Dit was 4e of 5e keer dat ik ze zag. Maar nu pas voor t eerst dat ik rillen en kippenvel eerste 3-4 nummers lang kreeg. Voor mij Slow Show, Santa Clara en Empire Line als hoogtepunten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites