Sick Blik Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 NMH lijkt me ook wel vet om eens te zien. Maar dat is een speciale dag van dat festival of hoe zit dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Nee festival is dit weekend, dit is een soort van 1-daagse versie van het festival halverwege het jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Maar eens in de gaten houden dan. Lijkt me erg tof om Neutral Milk Hotel live te zien en ik zou er niet eens voor hoeven te reizen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Maar eens in de gaten houden dan. Lijkt me erg tof om Neutral Milk Hotel live te zien en ik zou er niet eens voor hoeven te reizen. Same here, 30 euro is ook maar behoorlijk weinig. Kaartjes voor Deltron 3030 binnen trouwens in de Melkweg de 11e, enorm veel zin in! Mijn favoriete nummer aller tijden Oa aanschouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Ja, lees het, sinds 2007. Ik dacht altijd de naam te kennen van de band, maar wist niet dat er ook een festival was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 10 december 2013 Share Geplaatst 10 december 2013 23 Mei naar the Eagles met m'n vriendin & m'n ouders :love::love::love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Pearl Jam, 16 juni in de Ziggo Dome. Ben vorig jaar ook naar beide concerten geweest, deze denk ook maar doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 In februari naar The Editors in de Oosterpoort, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 In februari naar The Editors in de Oosterpoort, Kaartverkoop begint pas morgen toch. Wil wel naar Tivoli gaan maar kan niet naar Utrecht morgen dus zal wel uitverkocht al zijn dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Morgen JVT :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Kaartverkoop begint pas morgen toch. Wil wel naar Tivoli gaan maar kan niet naar Utrecht morgen dus zal wel uitverkocht al zijn dan. Klopt, maar kaartjes worden geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 In mijn kerstpakket: 2 kaartjes voor Star Brand Event met oa. Sharon Doorson, DJ Dannic, Alain Clark en als afsluiter DJ Hardwell. In Ziggodome. Iemand geïnteresseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 [MENTION=139]Niels[/MENTION]; Op markplaats doen die kaartjes €80,00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Ik zag het, maar dat boeit me niet. Misschien ga ik nog wel heen voor DJ Hardwell, maar ik vind het zo'n gedoe vanuit Groningen.. voor een tientje mag iemand ze best van me hebben :huhu: Nog best leuk als je in de randstad woont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Morgen Kurt Vile, als hij Jesus Fever speelt ben ik tevreden (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEs_Vlok Geplaatst 29 december 2013 Share Geplaatst 29 december 2013 In mei 2014 ga in ein-de-lijk The Eagles live zien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 31 december 2013 Share Geplaatst 31 december 2013 Duur zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Childish Gambinooo 02/12 – Amsterdam, NL @ Melkweg Oude Zaal HIJ KOMT NAAR NL, maar niemand van mn vrienden luistert hem.. Denk dat ik lonely ga :( [MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; iedereen die fan van hem is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Zooohohohoho :< jaja gaan. Wanneer begint de verkoop? [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 I know, komt ook naar Bxl, had het al in het HipHop topic gepost, maar was je vergeten te mentionen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Childish Gambinooo 02/12 – Amsterdam, NL @ Melkweg Oude Zaal HIJ KOMT NAAR NL, maar niemand van mn vrienden luistert hem.. Denk dat ik lonely ga :( [MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; iedereen die fan van hem is. Ja ik weet. Ben dan net terug uit Belfast dus wie weet, al ben ik nu verre van een Frank Rijkaard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Zooohohohoho :< jaja gaan. Wanneer begint de verkoop? [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Is allang al begonnen, maar Childish is zo slim om nu pas te gaan verkondigen. :mrg: [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; kom naar NL met mij gaan dan, :( Anders neukt iemand me in mn kont alleen in Amsterdam of moet ik m'n bolle vriendin meenemen omdat niemand mee wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Is allang al begonnen, maar Childish is zo slim om nu pas te gaan verkondigen. :mrg: [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; kom naar NL met mij gaan dan, :( Anders neukt iemand me in mn kont alleen in Amsterdam of moet ik m'n bolle vriendin meenemen omdat niemand mee wilt. Oja zie het. Wel vrij prijzig :/ Ff over nadenken nog, luister hem al een tijd en vind het een baas, maar of ik het 39 euro waard vind, meh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Oja zie het. Wel vrij prijzig :/ Ff over nadenken nog, luister hem al een tijd en vind het een baas, maar of ik het 39 euro waard vind, meh. 22 euro, + 4 euro lidmaatschap.. Of verreken je ook meteen vervoer enz. erbij? http://www.ticketmaster.nl/event/123643?brand=nl_melkweg Ik zelf moet ook nog gaan kijken of ik kan, is volgens mij precies in toetsweek, fucking chill dan. Kan ik lekker uitslapen volgende dag. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 7 januari 2014 Share Geplaatst 7 januari 2014 Is allang al begonnen, maar Childish is zo slim om nu pas te gaan verkondigen. :mrg: [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; kom naar NL met mij gaan dan, :( Anders neukt iemand me in mn kont alleen in Amsterdam of moet ik m'n bolle vriendin meenemen omdat niemand mee wilt. Ja joh ik ga even 3u richting Amsterdam reizen terwijl hij op een klein half uurtje van hier optreedt ;c Kom jij naar hier dan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten