Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Maar eens in de gaten houden dan. Lijkt me erg tof om Neutral Milk Hotel live te zien en ik zou er niet eens voor hoeven te reizen.

Same here, 30 euro is ook maar behoorlijk weinig.

Kaartjes voor Deltron 3030 binnen trouwens in de Melkweg de 11e, enorm veel zin in! Mijn favoriete nummer aller tijden Oa aanschouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Childish Gambinooo 02/12 – Amsterdam, NL @ Melkweg Oude Zaal

HIJ KOMT NAAR NL, maar niemand van mn vrienden luistert hem.. Denk dat ik lonely ga :(

[MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; iedereen die fan van hem is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Childish Gambinooo 02/12 – Amsterdam, NL @ Melkweg Oude Zaal

HIJ KOMT NAAR NL, maar niemand van mn vrienden luistert hem.. Denk dat ik lonely ga :(

[MENTION=677]Dennis.[/MENTION]; [MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; iedereen die fan van hem is.

Ja ik weet. Ben dan net terug uit Belfast dus wie weet, al ben ik nu verre van een Frank Rijkaard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zooohohohoho :< jaja gaan. Wanneer begint de verkoop? [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION];

Is allang al begonnen, maar Childish is zo slim om nu pas te gaan verkondigen. :mrg:

[MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; kom naar NL met mij gaan dan, :( Anders neukt iemand me in mn kont alleen in Amsterdam of moet ik m'n bolle vriendin meenemen omdat niemand mee wilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is allang al begonnen, maar Childish is zo slim om nu pas te gaan verkondigen. :mrg:

[MENTION=8505]Scifo[/MENTION]; kom naar NL met mij gaan dan, :( Anders neukt iemand me in mn kont alleen in Amsterdam of moet ik m'n bolle vriendin meenemen omdat niemand mee wilt.

Oja zie het. Wel vrij prijzig :/ Ff over nadenken nog, luister hem al een tijd en vind het een baas, maar of ik het 39 euro waard vind, meh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja zie het. Wel vrij prijzig :/ Ff over nadenken nog, luister hem al een tijd en vind het een baas, maar of ik het 39 euro waard vind, meh.

22 euro, + 4 euro lidmaatschap.. Of verreken je ook meteen vervoer enz. erbij? http://www.ticketmaster.nl/event/123643?brand=nl_melkweg

Ik zelf moet ook nog gaan kijken of ik kan, is volgens mij precies in toetsweek, fucking chill dan. Kan ik lekker uitslapen volgende dag. :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja joh ik ga even 3u richting Amsterdam reizen terwijl hij op een klein half uurtje van hier optreedt ;c

Kom jij naar hier dan ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites