Richarð. Geplaatst 22 november 2017 Auteur Share Geplaatst 22 november 2017 (bewerkt) Gorillaz was ziek goed. Die visuals. :love: 22 november 2017 bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 november 2017 Share Geplaatst 22 november 2017 Ben helaas niet geweest.. Had een concert van Fink staan, was ik eigenlijk vergeten maar ging met een goede vriendin die heel graag wilde. Maar was gelukkig ook een erg goed concert. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 november 2017 Share Geplaatst 27 november 2017 Kensington, tja ik blijf er toch fan van. Mooie avond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 februari 2018 Share Geplaatst 7 februari 2018 Queen + Adam Lambert komen naar Nederland (Ahoy). Kaartverkoop start zaterdag, wel leuk om een keer mee te maken. Denk dat ik daar wel een kaartje voor ga halen samen met een vriend van mij. Lukt dat niet, dan is Köln ook nog een optie. Dat is voor ons allebei 2 uur rijden, dus dat maakt geen zak uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 februari 2018 Share Geplaatst 28 februari 2018 Net bij The Killers geweest. Spelen ze Mr. Brightside niet. :cab: Verder goed concert maar dit is wel een bummer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 maart 2018 Share Geplaatst 5 maart 2018 Net bij The Killers geweest. Spelen ze Mr. Brightside niet. :cab: Verder goed concert maar dit is wel een bummer hoor. Haha ja ik was er ook. Ik vond het eigenlijk wel hilarisch, ondanks dat ik zelf het nummer ook graag gehoord had. Scheen ook pas de 1e keer oit geweest te zijn dat ze die niet gespeeld hebben. Overigens was dit het excuus: [h=6]The Killers[/h] 1 March at 06:31 · Hate doing this. Doctors orders...risking a sprained throat box, we’ve had to postpone Luxembourg. Date tba. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 maart 2018 Share Geplaatst 5 maart 2018 Ja beetje pech dat dat dan notabene nu moet gebeuren. :-D Had het nummer graag gehoord, voor mij toch een klein smetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Gisteravond in AFAS Live geweest bij concert van Lil Kleine. Was een mooi feestje en hij was dus live echt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2018 Oeh, Bloc Party gaat Silent Alarm integraal spelen. 15 oktober in AFAS Live. Interessant. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 maart 2018 Share Geplaatst 22 maart 2018 (bewerkt) Afgelopen dinsdag bij Greta van Fleet geweest in Doornroosje. Speelden erg lekker die jongens. Echte rock met een zanger met een bijzonder geluid. Eerste Europese show ooit en deze tour is direct helemaal uitverkocht! Zegt misschien ook wel genoeg. Mensen die naar Pinkpop of Rock am Ring gaan, schrijf de naam maar alvast op! 22 maart 2018 bewerkt door bas2204 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 9 april 2018 Share Geplaatst 9 april 2018 Gisteren bij Down by the River geweest. Achtereenvolgens Jerry Leger & The Situation (leuke opener, niet heel speciaal verder), Kacy & Clayton (niets voor mij, te weinig energie erin), Twain (ook minder, nauwelijks verstaanbare zang, veel te hoog), Maurice van Hoek (bracht het leuk, voldoende afwisseling in de nummers), The Deep Dark Woods (grotendeel hetzelfde als Kacy & Clayton, maar door de toevoeging van de andere zanger en iets andere nummers een stuk leuker), Andrew Combs (erg goede singer songwriter met zeer mooie stem) en Blitzen Trapper (goede afsluiter, net wat steviger dan de rest) gezien. Meteen ook maar even een CD van Maurice van Hoek en Blitzen Trapper meegenomen, net als een LP van Andrew Combs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Ticketje binnen voor Godspeed You Black Emperor! <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 11 juni 2018 Share Geplaatst 11 juni 2018 Vanavond naar Arcade Fire :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 juni 2018 Share Geplaatst 11 juni 2018 Vanavond naar Arcade Fire :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 juni 2018 Share Geplaatst 11 juni 2018 Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2018 Nice, veel plezier heren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 juni 2018 Share Geplaatst 12 juni 2018 Ik vond ze echt heel goed! Wat een vette show. Ook de nummers van het laatste album zijn live echt een toevoeging. Over Ahoy ben ik wat minder te spreken maar dat mocht de pret niet drukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 Ik vond ze echt heel goed! Wat een vette show. Ook de nummers van het laatste album zijn live echt een toevoeging. Over Ahoy ben ik wat minder te spreken maar dat mocht de pret niet drukken. Eens. Vond het wel jammer dat de echte knallers al op het begin zaten, maar geweldig concert. Ahoy is inderdaad niet echt wat. Mist karakter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 Mijn vrouw stond vooraan (kwam pas om 18.00 aan, best opmerkelijk dan) en vond het ook fantastisch. Ze vond het alleen wat schaamtelijk hoe leeg Ahoy was. Complete vakken waren leeg. En dan heeft Arcade Fire het al niet zo op Nederland (en ons publiek). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 Mijn vrouw stond vooraan (kwam pas om 18.00 aan, best opmerkelijk dan) en vond het ook fantastisch. Ze vond het alleen wat schaamtelijk hoe leeg Ahoy was. Complete vakken waren leeg. En dan heeft Arcade Fire het al niet zo op Nederland (en ons publiek). Aan de ene kant niet gek dat het leeg was, omdat het maandagavond was en net na BKS. Maar het is natuurlijk wel Arcade Fire.. Bijna de hele 2e ring was leeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 13 juni 2018 Share Geplaatst 13 juni 2018 Komt ook doordat maandag en Ahoy. Zelf absoluut genoten, stond op de perfecte plek aangezien ze 5x precies voor mijn neus langskwamen lopen. Heel vet concert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2018 Maar jij hebt dan ook een hele grote neus. ;c @Juca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november 2018 Share Geplaatst 15 november 2018 Vanavond naar de AFAS Live voor Nothing But Thieves, echt heel veel zin in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Goh, was weer heel erg goed. Volgende concert ook meteen maar gepland: Marco Borsato in de Kuip ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 december 2018 Share Geplaatst 10 december 2018 (bewerkt) Vorige maand Beach House (met @Richarð.), vorige week Editors in Tivoli en vanavond weer MGMT in Tivoli. Daarna ben ik wel weer even klaar met de concerten voor dit jaar. Oh Beach House is alweer een maand langer geleden trouwens 10 december 2018 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten