Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

In concert!

Richarð.

Aanbevolen berichten

Queen + Adam Lambert komen naar Nederland (Ahoy). Kaartverkoop start zaterdag, wel leuk om een keer mee te maken. Denk dat ik daar wel een kaartje voor ga halen samen met een vriend van mij. Lukt dat niet, dan is Köln ook nog een optie. Dat is voor ons allebei 2 uur rijden, dus dat maakt geen zak uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net bij The Killers geweest. Spelen ze Mr. Brightside niet. :cab: Verder goed concert maar dit is wel een bummer hoor.

Haha ja ik was er ook. Ik vond het eigenlijk wel hilarisch, ondanks dat ik zelf het nummer ook graag gehoord had. Scheen ook pas de 1e keer oit geweest te zijn dat ze die niet gespeeld hebben. Overigens was dit het excuus:

[h=6]The Killers[/h] 1 March at 06:31 ·

Hate doing this. Doctors orders...risking a sprained throat box, we’ve had to postpone Luxembourg. Date tba.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen dinsdag bij Greta van Fleet geweest in Doornroosje. Speelden erg lekker die jongens. Echte rock met een zanger met een bijzonder geluid. Eerste Europese show ooit en deze tour is direct helemaal uitverkocht! Zegt misschien ook wel genoeg.

Mensen die naar Pinkpop of Rock am Ring gaan, schrijf de naam maar alvast op!

bewerkt door bas2204
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren bij Down by the River geweest. Achtereenvolgens Jerry Leger & The Situation (leuke opener, niet heel speciaal verder), Kacy & Clayton (niets voor mij, te weinig energie erin), Twain (ook minder, nauwelijks verstaanbare zang, veel te hoog), Maurice van Hoek (bracht het leuk, voldoende afwisseling in de nummers), The Deep Dark Woods (grotendeel hetzelfde als Kacy & Clayton, maar door de toevoeging van de andere zanger en iets andere nummers een stuk leuker), Andrew Combs (erg goede singer songwriter met zeer mooie stem) en Blitzen Trapper (goede afsluiter, net wat steviger dan de rest) gezien.

Meteen ook maar even een CD van Maurice van Hoek en Blitzen Trapper meegenomen, net als een LP van Andrew Combs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond ze echt heel goed! Wat een vette show. Ook de nummers van het laatste album zijn live echt een toevoeging. Over Ahoy ben ik wat minder te spreken maar dat mocht de pret niet drukken.

Eens. Vond het wel jammer dat de echte knallers al op het begin zaten, maar geweldig concert. Ahoy is inderdaad niet echt wat. Mist karakter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vrouw stond vooraan (kwam pas om 18.00 aan, best opmerkelijk dan) en vond het ook fantastisch. Ze vond het alleen wat schaamtelijk hoe leeg Ahoy was. Complete vakken waren leeg.

En dan heeft Arcade Fire het al niet zo op Nederland (en ons publiek).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vrouw stond vooraan (kwam pas om 18.00 aan, best opmerkelijk dan) en vond het ook fantastisch. Ze vond het alleen wat schaamtelijk hoe leeg Ahoy was. Complete vakken waren leeg.

En dan heeft Arcade Fire het al niet zo op Nederland (en ons publiek).

Aan de ene kant niet gek dat het leeg was, omdat het maandagavond was en net na BKS. Maar het is natuurlijk wel Arcade Fire.. Bijna de hele 2e ring was leeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites