Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Dat lichtblauwe van Celta : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Die Arsenal shirtjes vallen volgens mij juist wel mee qua strak zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Foto op vorige pagina gezien? Dat valt niet mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 (bewerkt) Foto op vorige pagina gezien? Dat valt niet mee De spelers hebben andere shirts dan die voor de fans beschikbaar zijn. In die spelersshirts zit iets wat ze ACTV tape noemen, volgens mij komt het daardoor zo superstrak (superlelijk) te zitten: Hier het verhaal erachter, maar ik heb geen zin om het te lezen. http://www.soccer.com/guide/a-closer-look-at-pumas-actv-jersey-technology/ Lettertype Arsenal 2015/16 Edit: 18 juni 2015 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 De spelers hebben andere shirts dan die voor de fans beschikbaar zijn. In die spelersshirts zit iets wat ze ACTV tape noemen, volgens mij komt het daardoor zo superstrak (superlelijk) te zitten: Hier het verhaal erachter, maar ik heb geen zin om het te lezen. http://www.soccer.com/guide/a-closer-look-at-pumas-actv-jersey-technology/ Ja ik wist dat er een technologische reden achter zat, maar esthetisch is het niets (behalve bij Afrikaanse teams, aangezien die toch allemaal zo gespierd zijn dat het niet uitmaakt) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Net als Adidas die die gekkigheid een tijdje had (EK 2012 of zo)? Van die technologie waardoor die shirtjes superstrak zaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Bellerin ziet er zo uit alsof 'ie drie maanden zwanger is :r Terwijl hij gewoon super fit is volgens mij Sixpack ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Je hoeft trouwens geen sixpack te hebben om fit te zijn. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Dat is dan de kapitein van een topclub uit de eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 topclub Laten we niet die discussie weer beginnen :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Hahaha wist dat die ging komen. Wacht maar :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Bij Feyenoord heb ik nog nooit een afgetrainde speler gezien ongeveer. Ja Kazim, maar die heeft een ook gym in de woonkamer. ;c Dit ziet er echt niet uit voor een topsporter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Bij Feyenoord heb ik nog nooit een afgetrainde speler gezien ongeveer. Ja Kazim, maar die heeft een ook gym in de woonkamer. ;c Dit ziet er echt niet uit voor een topsporter. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Dat is dan weer waar, die was ik vergeten. Al heeft Manu natuurlijk zich maar twee keer op te drukken en dan heeft ie al zulke spieren. Aanleg. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Idd Elvis breekt Balotelli zo in twee . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Afrikaanse roots hè, dat telt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juni 2015 Share Geplaatst 18 juni 2015 Bij Feyenoord heb ik nog nooit een afgetrainde speler gezien ongeveer. Ja Kazim, maar die heeft een ook gym in de woonkamer. ;c Dit ziet er echt niet uit voor een topsporter. Toch maar Verbeek weer aanstellen als manager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Cambuur-uit: De sponsoring is nog prototype. Wordt waarschijnlijk nog gefatsoeneerd :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Bij Feyenoord heb ik nog nooit een afgetrainde speler gezien ongeveer. Ja Kazim, maar die heeft een ook gym in de woonkamer. ;c Dit ziet er echt niet uit voor een topsporter. Daar is dan meteen de reden waarom ze zo afgezakt zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 Daar is dan meteen de reden waarom ze zo afgezakt zijn.. Nou, het is natuurlijk een totaalpakket. Ik geloof wel dat dit één van de oorzaken is. Remember in de aanloop naar het WK dat er discussie was of JPB of Depay mee moest. Depay doorontwikkelen, werd fysiek veel sterker terwijl JPB bleef hangen (ook qua voetbal natuurlijk). Dat vond ik al opvallend. Evenals De Vrij die privé trainde om fysiek sterker te worden en dat niet mocht van Feyenoord. Vervolgens heeft hij daar in Italië ook flinke stappen in gemaakt. Ik heb het idee dat het fysieke aspect bij Feyenoord niet hoog op de agenda staat, hopelijk wijzigt Gio daarin wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 19 juni 2015 Share Geplaatst 19 juni 2015 (bewerkt) Cardiff weer terug in het blauw sinds 2011. 20 juni 2015 bewerkt door Markuss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Mooi shirt hoor voor Hamburg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Umbro maakt echt lekkere shirtjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 juni 2015 Share Geplaatst 20 juni 2015 Vind die witte vlakken aan de onderkant en dat donkerblauw en wit bij de oksels niet doorlopen bij het HSV-shirt wel zonde, verder wel een tof shirtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten