Vitesse88 Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 2e is goddelijk mooi, oef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Alledrie schitterend hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Op deze foto zien de shirts er best oke uit, alleen doet het tweede shirt me nog steeds denken aan Bassie en Adriaan. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Leuke roze sterretjes hoor bij dat Ajaxshirt. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Op deze foto zien de shirts er best oke uit, alleen doet het tweede shirt me nog steeds denken aan Bassie en Adriaan. :cab: 'Piet die passt de bal naar Klaas, Jan die passt de bal naar Bert en.... mist' of hoe dat liedje dan ook ging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Geen nieuw shirt, maar wel vet met EA Sports als sponsor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2013 Ik vind het wel wat. Gewoon weer de dikke banen. Vraag mij alleen af of de sponsor akkoord gaat met een redelijk matig leesbare tekst. Tweede shirt is prachtig: Catalunya! Derde shirt niet echt mijn smaak. Die kleuren. Beetje grauw. Catalonië :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Lelijk, walgelijk, gestoorde doorgedraaide idioten met een enorm misplaatste drang naar extreem nationalisme. Lijkt dat bizarre Baskenland wel, al acht ik de gemiddelde Catalaan nog een stukje verder heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Geen nieuw shirt, maar wel vet met EA Sports als sponsor ;c Moet je ook maar blij mee zijn, straks vliegen de spelers hier ook weer uit het niets over het veld :nee: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Voor de verandering eens prachtige shirts van Barcelona: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Ik ga sowieso die eerste 2 halen, de 3e twijfel ik nog over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Dat kost je dan dus sowieso al dikke 180e. Prachtig zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 En ik maar denken dat je slecht was in wiskunde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Geen nieuw shirt, maar wel vet met EA Sports als sponsor ;c Bas Dost lookalike hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Dat kost je dan dus sowieso al dikke 180e. Prachtig zeg :cab: Wel wat meer want moet natuurlijk nog een voetballer op met nummer 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Oh God, natuurlijk, jij bent fan van die dopingrat. Nou het is maar waar je je geld aan wil besteden natuurlijk (d). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Heerlijk shirt dat uitshirt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Oh God, natuurlijk, jij bent fan van die dopingrat. Nou het is maar waar je je geld aan wil besteden natuurlijk (d). Wil natuurlijk wel later aan mijn kleinkinderen laten zien dat ik de beste voetballer van de wereld heb meegemaakt ;d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Wil natuurlijk wel later aan mijn kleinkinderen laten zien dat ik de beste voetballer van de wereld heb meegemaakt ;d Dan moet je een Real shirtje kopen met #7 Ronaldo (d)(d)(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 9 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2013 Dat uitshirt gaat er hier ook komen inderdaad. Geweldig gewoon :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Dan moet je een Real shirtje kopen met #7 Ronaldo (d)(d)(d) Hij is geen God. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Maar ook geen rat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Mooie uitshirt zeg, ff van de zomer iemand mee laten nemen uit Marokko met Thiago achterop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Maar ook geen rat. Inderdaad, mijn volgende favoriete voetballer word wel de ultieme mooiboy. Daar draait het natuurlijk om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Inderdaad, mijn volgende favoriete voetballer word wel de ultieme mooiboy. Daar draait het natuurlijk om. Eentje die niet van z'n 12 tot z'n 16e dopingkuren heeft gehad zou al een begin zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten