Edwin Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Jezus, hoe vet. Ik heb die van afgelopen seizoen hier liggen, die is ook sexy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Ik heb die van afgelopen seizoen hier liggen, die is ook sexy. Waar had je die gehaald? Meeste internetsites verkopen alleen Europese shirts. Kwam 'm wel op Nike.com tegen (goh), 85 euro excl. verzendkosten. Dikke hajjee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Geil shirt! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Waar had je die gehaald? Meeste internetsites verkopen alleen Europese shirts. Kwam 'm wel op Nike.com tegen (goh), 85 euro excl. verzendkosten. Dikke hajjee. Op eBay, was gewoon de officiële, geen namaak. Inderdaad moeilijk te vinden dat soort shirts. Kitbag.com heeft altijd wel een ruim aanbod, maar daar staat ie op dit moment niet op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 31 juli 2014 Share Geplaatst 31 juli 2014 Op Sportsdirect isie een stuk goedkoper. Wel zonder sponsor. http://www.sportsdirect.com/nike-boca-juniors-home-shirt-2014-2015-377551?colcode=37755157 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Veel mooier worden ze toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 En Feyenoorders maar klagen over het grote Opel logo :mrgy: Zonder sponsor misschien wel mooi, maar dit is prut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Shirt van Boca is wel super hard! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Vind Juventus uit dan mooier hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 De boca shirts zijn nu live in actie op fox sports 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 hehe je zou maar een wedstrijd kijken alleen vanwege de shirts :-D Maar ik begrijp wat je bedoeld hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Zet hem net aan en dan krijg je deze keeper te zien.:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 _O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 augustus 2014 Share Geplaatst 2 augustus 2014 Anderhalve week terug al gepost, echt bazenshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 Die onderste 3 _O_ Trainingsshirts? Of uit/3rds? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 3 augustus 2014 Share Geplaatst 3 augustus 2014 dat laatste gok ik, zelfde als bij ManU namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmy Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Iemand die weet waar ik het USA uit shirt/tenue kan halen? [spoiler=voorbeeld] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 http://www.subsidesports.nl/nl/nationale-teams/noord-amerika/vs/verenigde-staten-uitshirt-2014-2015.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmy Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 http://www.subsidesports.nl/nl/nationale-teams/noord-amerika/vs/verenigde-staten-uitshirt-2014-2015.html Die had ik gevonden, weet alleen niet of deze goed/te vertrouwen zijn. Aangezien ik er nog nooit van gehoord heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Subsidesports is compleet te vertrouwen, daar hoef je niet aan te twijfelen. Grote internationale site. Heb er zelf ook al eens wat besteld en dat kwam binnen een paar dagen netjes binnen. Uitgebreide collectie van alleen maar officiële shirts [MENTION=7112]Jimmy[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Wat een prijzen tegenwoordig voor die dingen. 'Vroeger' (een paar jaar geleden) kon je nog gewoon shirtjes bestellen voor 50/55 eu inclusief verzendkosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 #againstmodernfootball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmy Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Subsidesports is compleet te vertrouwen, daar hoef je niet aan te twijfelen. Grote internationale site. Heb er zelf ook al eens wat besteld en dat kwam binnen een paar dagen netjes binnen. Uitgebreide collectie van alleen maar officiële shirts [MENTION=7112]Jimmy[/MENTION]; Thanks! Dan ga ik hem hier bestellen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten