Mansveld Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 1 uur geleden zei Djurovski: Nog twee maanden en dan naar Hongarije op werk en met de ex alles geregeld. @Mansveld heeft alles al geboekt. Zin in Gaan een paar mooie dagen maken Helaas speelt Vasas uit en beginnen de lagere divisies pas een week later. Hajrá Lilák! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 (bewerkt) Hoeveel wedstrijden bezocht: veel Welke landen bezocht: Nederland, Duitsland, Hongarije, Oostenrijk, Polen Favoriete club bezocht: Legia Favoriete wedstrijd bezocht: Újpest - Diósgyőr (2-0) Spannendste wedstrijd bezocht: Legia - Raków Częstochowa (0-0, wns Legia) Mooiste stadion bezocht: Signal Iduna Park Saaiste wedstrijd bezocht: Jong AZ - ADO (1-2, wat een ambiance...) Slechtste wedstrijd bezocht: Gladbach - Freiburg (0-0, al komen er wel meer wedstrijden in aanmerking) Meeste doelpunten gezien: Austria Wien - Legia (3-5) Club met de beste sfeer: Legia Op de planning; Uiteraard ADO Újpest - Fradi Dortmund - Bochum Legia - Radomiak Radom Zagłębie Sosnowiec - Wisła Kraków (afhankelijk van speeldatum) Legia - Zagłębie Lubin Wedstrijdje Eupen met @Djurovski 25 december 2023 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 3 uur geleden zei Mansveld: Hoeveel wedstrijden bezocht: veel Welke landen bezocht: Nederland, Duitsland, Hongarije, Oostenrijk, Polen Favoriete club bezocht: Legia Favoriete wedstrijd bezocht: Újpest - Diósgyőr (2-0) Spannendste wedstrijd bezocht: Legia - Raków Częstochowa (0-0, wns Legia) Mooiste stadion bezocht: Signal Iduna Park Saaiste wedstrijd bezocht: Jong AZ - ADO (1-2, wat een ambiance...) Slechtste wedstrijd bezocht: Gladbach - Freiburg (0-0, al komen er wel meer wedstrijden in aanmerking) Meeste doelpunten gezien: Austria Wien - Legia (3-5) Club met de beste sfeer: Legia Op de planning; Uiteraard ADO Újpest - Fradi Dortmund - Bochum Legia - Radomiak Radom Zagłębie Sosnowiec - Wisła Kraków (afhankelijk van speeldatum) Legia - Zagłębie Lubin Wedstrijdje Eupen met @Djurovski Wielkie, wielkie, wielkie; Zagłebie! 😤 Sosnowiec staat hier ook nog op de planning. Maar gok dat dat lang nog niet gaat gebeuren. voor nu tickets voor: raal la louviere - lokeren temse oh leuven - anderlecht stvv - racing genk concrete plannen: Volendam - almere Charleroi - club brugge Standard luik - antwerp rwdm - standard luik paderborn - dusseldorf verl - duisburg / frankfurt - bochum ruch - gornik zabrze Elana - zawisza zawisza - solec lech - slask (mocht hij goed vallen) Grudziadz - chojniczanka Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Zojuist zei Zawisza: Wielkie, wielkie, wielkie; Zagłebie! 😤 Sosnowiec staat hier ook nog op de planning. Maar gok dat dat lang nog niet gaat gebeuren. voor nu tickets voor: raal la louviere - lokeren temse oh leuven - anderlecht stvv - racing genk concrete plannen: Volendam - almere Charleroi - club brugge Standard luik - antwerp rwdm - standard luik paderborn - dusseldorf verl - duisburg / frankfurt - bochum ruch - gornik zabrze Elana - zawisza zawisza - solec lech - slask (mocht hij goed vallen) Grudziadz - chojniczanka Hoop het deze keer wel lukt. Ben afhankelijk van zowel hun speeldag als die van Legia - Radom. Wil het nieuwe stadion eens bezoeken, wel jammer dat er niet meer in Ludowy gespeeld wordt. Zag daar hekken worden vastgezet met tie-wraps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Hoeveel wedstrijden bezocht: 63 Welke landen bezocht: Nederland, Schotland, Duitsland, Engeland, Spanje Favoriete club bezocht: Buiten NL Bolton Favoriete wedstrijd bezocht: Bolton - Plymouth (Efl trophy) Spannendste wedstrijd bezocht: Atletico Mardrid - Feyenoord Mooiste stadion bezocht: Estadio Metropolitano Saaiste wedstrijd bezocht: Met NL erbij Ado - Helmond Slechtste wedstrijd bezocht: Greenock Morton - Inverness Meeste doelpunten gezien: Valken 68 - DHC / Feyenoord - Shaktar Donetsk Club met de beste sfeer: Buiten Feyenoord was Fortuna Keulen leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 4 minuten geleden zei Mansveld: Hoop het deze keer wel lukt. Ben afhankelijk van zowel hun speeldag als die van Legia - Radom. Wil het nieuwe stadion eens bezoeken, wel jammer dat er niet meer in Ludowy gespeeld wordt. Zag daar hekken worden vastgezet met tie-wraps ja baal nog steeds dat ik ludowy gemist heb. Was toen Zabrze - Widzew of Sosnowiec - Wisla. Beide topwedstrijden. Zonde dat het zelfde dag was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 5 minuten geleden zei Zawisza: ja baal nog steeds dat ik ludowy gemist heb. Was toen Zabrze - Widzew of Sosnowiec - Wisla. Beide topwedstrijden. Zonde dat het zelfde dag was Zeker zonde. Hoop echt dat de speeldagen goed vallen. Dan kan het een mooi weekend worden met ZS - Wisla en Legia - Radomiak. Wil ook nog naar Patro Eisden, maar moet even kijken of dat allemaal te doen is ivm de hond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Vergat overigens nog de oefenwedstrijd Feyenoord - Benfica (2-1) van afgelopen zomer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 5 minuten geleden zei 007mark: Vergat overigens nog de oefenwedstrijd Feyenoord - Benfica (2-1) van afgelopen zomer! ouwe groundhopper! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 4 minuten geleden zei Zawisza: ouwe groundhopper! Goed voornemen voor 2024; Weer vaker naar wedstrijdjes Wrapped 2024 moet wel wat uitgebreider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 2 minuten geleden zei 007mark: Goed voornemen voor 2024; Weer vaker naar wedstrijdjes Wrapped 2024 moet wel wat uitgebreider. ik ben blij om dat te horen. Ik ga wat minderen denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Hoeveel wedstrijden bezocht: Stuk of 20 a 25 zeker? Welke landen bezocht: België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal Favoriete club bezocht: FC Porto Favoriete wedstrijd bezocht: Granada 2-4 Girona Spannendste wedstrijd bezocht: KV Mechelen 0-2 Antwerp (bekerfinale) Mooiste stadion bezocht: Estadio do Dragao Saaiste wedstrijd bezocht: RWDM 0-0 Charleroi Slechtste wedstrijd bezocht: RWDM 0-0 Charleroi Meeste doelpunten gezien: Granada 2-4 Girona Club met de beste sfeer: Inter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Wel jaloers op een aantal lijstjes hier zeg. Ook maar even ingevuld; Hoeveel wedstrijden bezocht: 27 Welke landen bezocht: Nederland, België, Duitsland, Ierland Favoriete club bezocht: (Buiten PEC) Standard stond hoog op het lijstje en heb ik eindelijk kunnen vincken. Favoriete wedstrijd bezocht: Bohemian FC - Dundalk in Ierland. Al was Almere City - PEC dit jaar ook wel goud, 96ste minuut maakt Almere 1-1 en in de 97ste minuut kopt Vellios nog de 1-2 binnen. Dramatisch uitvak wel in Almere. Spannendste wedstrijd bezocht: PEC - GAE, al was het een zeer matige derby. Mooiste stadion bezocht: Sclessin Saaiste wedstrijd bezocht: Gek genoeg ook Standard - Charleroi. Gekkenhuis voor de aftrap en daarna de meest troosteloze 0-0 die ik mij kan heugen. Slechtste wedstrijd bezocht: Westerlo vond ik vrij dramatisch. Verloren ook redelijk kansloos met 1-3 van Union. Meeste doelpunten gezien: PEC Zwolle - FC Den Bosch (13-0). Gaat ook niet zo snel meer verbroken worden Club met de beste sfeer: Borussia Mönchengladbach is altijd een fijne trip, zeker ook rondom het stadion. Antwerp en Standard ook dikke prima. Voor mensen die dit soort lijstjes/stats leuk vinden; download even de Futbology app. Kun je elke wedstrijd waar je bent geweest inchecken en krijg je allemaal overzichtjes van je bezochte wedstrijden. Denk overigens dat er hier al genoeg mensen op MU gebruik van maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 9 uur geleden zei Christian.: Denk overigens dat er hier al genoeg mensen op MU gebruik van maken Heb m eraf geflikkerd. Vond het maar houterig werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 11 uur geleden zei Christian.: Wel jaloers op een aantal lijstjes hier zeg. Ook maar even ingevuld; Voor mensen die dit soort lijstjes/stats leuk vinden; download even de Futbology app. Kun je elke wedstrijd waar je bent geweest inchecken en krijg je allemaal overzichtjes van je bezochte wedstrijden. Denk overigens dat er hier al genoeg mensen op MU gebruik van maken feel free to add Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Oud en nieuw gevierd in Londen, de voetbalkalender afgesloten met een thuiswedstrijd van Crystal Palace - Brentford 3-1 0-1 Lewis Potter 1-1 Olise 2-1 Eze 3-1 Olise Sowieso lekkere voorhoede van Palace met Mateta, Eze, Ayew en Olise. Stadion was prima, hadden alleen kutplekken. Het nieuw jaar begonnen op 1 januari met de thuiswedstrijd van QPR tegen Cardiff 1-2. 0-1 Goutas 1-1 Smyth 1-2 NG Enorme blunder van Begovic bij de laatste goal, bij QPR in de basis Kenneth Paal. Stadion van QPR is mij echt meevallen en vond ik veel leuker. Wel stuk minder voetbal/kwaliteit gezien het de nummer 23 van de Championship betreft palace.mp4 qpr corner.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari (bewerkt) Zo de eerste wedstrijden liggen weer vast. Zondag Jong KV tegen Racing Mechelen, hing verleden seizoen niet echt de derbysfeer van destijds maar toch altijd leuk eens mee te nemen. Volgend weekend dan weekendje Duitsland met zaterdag Viktoria Keulen tegen beker revelatie FC Saarbrucken en vandaar door naar Schalke - HSV. Zondag is het dan weer in Gladbach (in de nordkurve) te doen tegen FC Augsburg. Begin februari dan richting England voor Goodison Park nog eens te bezoeken tegen de Spurs. Week erna week op vakantie naar Portugal waar er een stadiontour (niet de eerste keer en zal ook niet de laatste zijn) wacht bij mijn geliefde FC Porto. En in het weekend daar nog een wedstrijdje proberen meepakken alleen is die Portugese bond tergend traag met data te onthullen. Mooie vooruitzichten dus! 12 januari bewerkt door Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari VID_55901019_003911_386.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Op 26-12-2023 om 00:02 zei Christian.: Favoriete wedstrijd bezocht: Bohemian FC - Dundalk in Ierland. Al was Almere City - PEC dit jaar ook wel goud, 96ste minuut maakt Almere 1-1 en in de 97ste minuut kopt Vellios nog de 1-2 binnen. Dramatisch uitvak wel in Almere. Daar zijn de meningen over verdeeld.. Al vond ik het wel humor dat jullie dan "laat de zon in je hart" zongen. Uitvak ben ik het mee eens, maar dat is overal wel. Heerenveen waar ze in de 65e minuut dicht gingen, Volendam waar ze 1 tap hadden die ze hadden gesloopt... On topic: nog niet veel wedstrijden gezien in het buitenland, maar wil dit jaar wel vaker gaan, Duitsland, België en eventueel Frankrijk. Half jaartje in Lille gewoond, dus daar wil ik nog wel een paar keer heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 3 uur geleden zei De Beul: Daar zijn de meningen over verdeeld.. Al vond ik het wel humor dat jullie dan "laat de zon in je hart" zongen. Uitvak ben ik het mee eens, maar dat is overal wel. Heerenveen waar ze in de 65e minuut dicht gingen, Volendam waar ze 1 tap hadden die ze hadden gesloopt... On topic: nog niet veel wedstrijden gezien in het buitenland, maar wil dit jaar wel vaker gaan, Duitsland, België en eventueel Frankrijk. Half jaartje in Lille gewoond, dus daar wil ik nog wel een paar keer heen. Ging met name om het zicht vanuit het uitvak, dat is in Almere echt te schandalig voor woorden. Sta je aan de verkeerde kant dan kun je gewoon een kwart van het veld niet zien. Heerenveen heeft wel een prima vak qua zicht. Cambuur en Eagles waren vroeger ook altijd slechte vakken. Bij GAE is dat met de nieuwe tribune opgelost en Cambuur gaat dat komend seizoen ook oplossen met het nieuwe stadion. Verder zijn de uitvakken in de Eredivisie doorgaans best prima, op een hinderlijke plexiglas wand na (is in Zwolle ook zo, maar geen idee hoe het zicht daar is ). Slechtste vak blijft voor mij in Breda, al is het stadion van Willem II ook afgelopen zomer in negatieve zin aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Nac is kut, Cambuur is kut als de zon er ook nog eens opstaat, Ajax is kut door de stewards, Almere is kut door het zicht, AZ en Utrecht zijn altijd ijskoud. Vvv en willem 2 waren top, maar zijn verkracht. overige uitvakken zijn best prima in NL. Mocht iemand nog willen, heb een ticket over voot morgen. Luik - Antwerp. Mocht vandaag niemand komen, krijgt iemand hem morgen gratis van me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Met een seizoenkaart Eupen op zak stonden er vijf uitwedstrijden hoog in het vaandel. Luik , RWDM , Charleroi , Sint Truiden en Union, Union en Sint Truiden is gelukt. Met maar 1 punt uit die twee wedstrijden was het sportief minder maar wel leuke awaydays. RWDM ging helaas niet door en Luik staat pas op 17 maart op het programma. Dan houden we Charleroi over. Op een woensdagavond maar gelukkig net in een week dat ik we niet hoeven niet te rijden en ik de zoon niet heb. Halve dag vrij pakken dus. Collega wou mee en zijn vriendin was zo gek ons te brengen en halen naar Eupen. Bier halen in de stad waar TuTu dus blijkbaar betekend wil je er een tas bij hebben. Met de bus mee naar Charleroi dus. De stad Charleroi viel mee vanuit de bus In de buurt van het stadion was de welkomst comité behoorlijk aanwezig . Moesten nog even wachten voor we naar binnen mochten. dan maar ff de bus in voor een stop en wat bier halen. En waar je ineens vier talen moest spreken. Tja je moet er maar het beste uit halen toch. Qua eten was er alleen hamburgers maar die waren goed te doen Na het toilet bezoek wouden twee agenten en 1 agente ons zelfs nog doorlaten naar het thuis vak waar wij toch vriendelijk voor bedankten. Het potje was niet te best maar het was wel de moeite waard door de fans van de thuisclub. In de rust nog wat vertier en zelfs Eupen liet zich gelden in de tweede helft En dit was duidelijk In de bus terug zorgden we wel wat voor sfeer en zo werd een kutpot met een kutuitslag toch een leuke awayday Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Troosteloos groepje in het uitvak . Belangrijke pot en geen vorm van sfeer te zien op drie verdwaalde vlaggen tweede helft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 21 uur geleden zei Zawisza: Troosteloos groepje in het uitvak . Belangrijke pot en geen vorm van sfeer te zien op drie verdwaalde vlaggen tweede helft Niet iedereen kan zomaar vrij pakken op een werkdag helaas. Maar had ook echt wel meer mensen verwacht voor de deze pot. Niemand van Crew Neau ( CN'21 ) terwijl ze normaal uit en thuis er zijn,en dat merk je direct qua sfeer. Schwarz-Weisse Gallier was er ook niet. Eigenlijk niemand van de verschillende groepen . Ach ja qua sfeer Eupen en resultaat was het klote. Maar Charleroi en de terug weg maakten het wel goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 2 uur geleden zei Djurovski: Niet iedereen kan zomaar vrij pakken op een werkdag helaas. Maar had ook echt wel meer mensen verwacht voor de deze pot. Niemand van Crew Neau ( CN'21 ) terwijl ze normaal uit en thuis er zijn,en dat merk je direct qua sfeer. Schwarz-Weisse Gallier was er ook niet. Eigenlijk niemand van de verschillende groepen . Ach ja qua sfeer Eupen en resultaat was het klote. Maar Charleroi en de terug weg maakten het wel goed Dat snap ik ook, maar als je clubliefde hebt, probeer je iig een halve dag vrij te nemen. En mij ga je niet zeggen dat niemand van de harde kern geen vrij kon krijgen. Dan sta je als groep gewoon voor schut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten