Pinolero Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Nog ajaciedjes die naar Eagles komen binnenkort? Mijn eerste wedstrijd dat ik er weer bij ben. GOAAAAAAN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Volgens mij zijn er hier maar weinig met een uitkaart, ik ga iig niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Jarno, jij en Erik toch? [MENTION=13971]Tom.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Ik was van plan om mijn uitkaart nog wel te proberen aan te houden, moet nog 2 wedstrijden. Maar weinig zin. Dit seizoen ook maar 3x binnen geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Jarno' date=' jij en Erik toch? [MENTION=13971']Tom.[/MENTION]; Voor zover ik weet wel ja. Ga hem dit seizoen ook kwijtraken denk ik na 5 jaar. Nog 0x geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Nog ajaciedjes die naar Eagles komen binnenkort? Mijn eerste wedstrijd dat ik er weer bij ben. GOAAAAAAN Dan moeten we maar even een biertje pakken Berjan, op je terugkeer naar de Horst ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 The king is back in town. Komt helemaal goed [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 The king is back in town. Komt helemaal goed [MENTION=4538]GAE EAGLES[/MENTION]; Haha, hoop dat we voor die tijd al wat punten erbij hebben gepakt. Te beginnen met zondag. Tot dan :door: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Drink jij nog maar even door ja. Zo ken ik je weer haha. Tot snel ouwe! (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 14 januari 2015 Share Geplaatst 14 januari 2015 Drink jij nog maar even door ja. Zo ken ik je weer haha. Tot snel ouwe! (y) Haha, vandaag even niet. Zaterdag weer tot het gaatje net als altijd. Vermaak je nog even de laatste weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Hoppa, Rome is geboekt hoor. Mega veel zin in_O_ Ze vinden het wel leuk als je ook italiaans spreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Maatjes van mij kennenva hun vakantie in Thailand een gozer van Zurich ultras, gaan 21 feb heen naar de derby. Zurich-Grashoppers, lachen wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Ben met Fortuna bij Almere, Graafschap, Eindhoven, Emmen, MVV, Roda, Venlo, Helmond, Achilles, NEC, Den Bosch en RKC geweest. Vrijdag weer Eindhoven away! Stuk voor stuk prachtige dagen, overwinning bij Roda was uiteraard de mooiste. Ook Achilles uit was fijn, toch bijna 250 man van ons aanwezig, sympathiek en gastvrij volk daar (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Zaterdag inhalen tegen xerxes ook mee met de bus . Volgende week tegen s'gravensande met de kwibus :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Volgende week op de fiets naar Achilles, thuis- en uitsupporters door elkaar (y) Ging in de thuiswedstrijd ook zonder problemen. Toch jammer dat dit een uitzondering is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Muah heb juist andere ervaringen. Paar jaar terug daar geweest toen PSV in de beker er moest spelen en had toch spijt dat ik een PSV sjaal om had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Volgende week op de fiets naar Achilles, thuis- en uitsupporters door elkaar (y) Ging in de thuiswedstrijd ook zonder problemen. Toch jammer dat dit een uitzondering is. Veel plezier! Maar dat zal wel lukken, gezellig daar in de kantine en lekker dicht op het veld staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 Heb zelf de komende tijd waarschijnlijk wat minder uitwedstrijden. Zwolle krijgt nu 3x achter elkaar een uitwedstrijd op zaterdag om 18.30 :cab: Allemaal heel leuk en aardig, maar dat valt amper te combineren met werk. ADO uit gaat hem volgende week sowieso niet worden en bij Vitesse en Twente hangt het af van de vervoersregeling en evt vertrektijden van de bus. Ben ook wel een beetje klaar inmiddels met dat 18.30, in de afgelopen 2 maanden hadden we dat ook al 3x (2x Cambuur en 1x VVV). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 11 februari 2015 Share Geplaatst 11 februari 2015 22e naar Feyenoord-uit. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 De supportersvereniging van NEC heeft na de grappen van de fietscombi naar Achilles nu een echte fietscombi georganiseerd :D 10 uur vertrekken naar een café, daarna naar Achilles. Moet helaas zelf voetballen in de ochtend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Woensdag naar Rome : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Woensdag naar Rome :< Maar eerst de 11 pagina's van de infomail lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Jong Twente - NEC. Maximaal 100 uitsupporters, verplichte buscombi :-D Hele stadion is leeg man. Vorig jaar mochten er nog 1000 man met vrij vervoer heen. Niet dat ik van plan was om erheen te gaan, maar dit soort dingen zijn toch onbegrijpelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 De supportersvereniging van NEC heeft na de grappen van de fietscombi naar Achilles nu een echte fietscombi georganiseerd :D 10 uur vertrekken naar een café, daarna naar Achilles. Moet helaas zelf voetballen in de ochtend. Fietscombi hier ook standaard in de buurt mooi man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Maar eerst de 11 pagina's van de infomail lezen. Buscombi voor 5000 Feyenoorders, dat gaat toch nooit goed? :D Jullie mogen ook niet naar de training las ik? Zelf vorige week bij Dordrecht geweest, heerlijk stadionnetje haha :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten