Crouch Geplaatst 8 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 8 augustus 2013 Pyro idd lekker te zien. Brussel sowieso goede stad je. Zat je pub vlakbij stadion? Of op zon klekn pleintje waar ook een mc of bk zat? Vlakbij de grote Markt.in het centrum. De Irish Pub heette Celtica. :) Waren eerst van plan om naar de Irish Pub O'Reilly's te gaan( Deze zat op een klein pleintje met een MC) maar daar was het jostigehalte/ dagjesfangehalte te hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Grrrr willen met de groep naar de Eagles toe, ergens in november. Is het de dag na Qlimax, ook iets waar ik met andere vrienden heen wil. Doortrekken gaat hem niet worden denk ik zo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Zaterdag naar Nijmegen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Uitwedstrijden zijn er ook weer niet goedkoper op geworden. €28,- voor Feyenoord-uit.:cab: Half uur rijden naar Rotterdam, dus die verplichte buscombi zal er niet eens zoveel mee te maken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Uitwedstrijden zijn er ook weer niet goedkoper op geworden. €28,- voor Feyenoord-uit.:cab: Half uur rijden naar Rotterdam, dus die verplichte buscombi zal er niet eens zoveel mee te maken hebben. 28 euro :cab: Wij betalen voor NAC uit 35 meestal. Geloof dat je al 15 betaald voor een kaartje en nog 13 voor de reis. Dat valt wel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Grrrr willen met de groep naar de Eagles toe, ergens in november. Is het de dag na Qlimax, ook iets waar ik met andere vrienden heen wil. Doortrekken gaat hem niet worden denk ik zo :cab: Thuisvak? Wordt lastig, zijn maar enkele losse kaarten beschikbaar. En alleen op leo halle tribune en op hoofdtribune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Doorpakken voor uitwedstrijden is echt mooi,gaan eij doen naar groningen. Zaterdag ben ik jarig en is voltt,sochtends rond half7 naar groningen haha. Vrijdag lekkerste nationale bustrip,sch fles wodka mee en volgas zuipen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mav Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Uitwedstrijden zijn er ook weer niet goedkoper op geworden. €28,- voor Feyenoord-uit.:cab: Half uur rijden naar Rotterdam, dus die verplichte buscombi zal er niet eens zoveel mee te maken hebben. Zit de prijs voor de busrit daar bij in of is dat alleen voor het ticket? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Thuisvak? Wordt lastig, zijn maar enkele losse kaarten beschikbaar. En alleen op leo halle tribune en op hoofdtribune. Gaat hem sowieso niet worden, zijn maar 300 kaarten in de losse verkoop (tegen die tijd hopelijk meer door verbouwing Brinkgeverwegtribune) maar dan heb je alsnog een clubcard of seizoenskaart nodig om te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Gaat hem sowieso niet worden, zijn maar 300 kaarten in de losse verkoop (tegen die tijd hopelijk meer door verbouwing Brinkgeverwegtribune) maar dan heb je alsnog een clubcard of seizoenskaart nodig om te halen. Jaa maar dat is het grootste probleem niet. Ik ben best bereid voor mensen kaarten te halen hoor. [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; nu al bezopen ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Nee hoezo? Post hiervoor valt mee toch,zit ook op me telefoon en maak daar nog sneller typfouten dan op laptop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Meevallen niet haha. Ben wel wat van je gewend maar dit was wel extreem vandaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Thuisvak? Wordt lastig, zijn maar enkele losse kaarten beschikbaar. En alleen op leo halle tribune en op hoofdtribune. Haha nee man, uitvakkie gaan we dan uiteraard in. Hoorde vanavond al wel van een collega dat kaartjes voor een andere pot indd lastig wordt. Wil met een vriend eventueel naar Eagles -Cambuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 20 augustus 2013 Share Geplaatst 20 augustus 2013 Feyenoord heeft de constructie van uitvakken veranderd en ontvangt bezoekers in FF en het naastgelegen GG. In deze vakken zijn aanpassingen gedaan met lage lexaanwanden aan de voorzijde waar over heen kan worden gekeken. Op verzoek van ADO Den Haag zal het net aan de voorzijde voor deze wedstrijd omhoog worden getrokken voor een vrij uitzicht. ADO Den Haag heeft vertrouwen in haar supporters dat dit voor omringende vakken niet tot ongerief leidt. Ben benieuwd of dit goed gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Ik hoop het niet. Hoeven we die gekke Hagenezen ook geen plek in ons stadion meer te geven. Kan het nog steeds niet hebben dat ADO het uitvak verkleind heeft. Als ze die plaatsen nou verkochten oké, maar ze waren tijdens ADO - Feyenoord gewoon leeg:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 RKC uit gaat hem worden, en na de tijd nachtje doortrekken op Ground Zero_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 21 augustus 2013 Share Geplaatst 21 augustus 2013 Het Awayday Topic Ik hoop het niet. Hoeven we die gekke Hagenezen ook geen plek in ons stadion meer te geven. Kan het nog steeds niet hebben dat ADO het uitvak verkleind heeft. Als ze die plaatsen nou verkochten oké, maar ze waren tijdens ADO - Feyenoord gewoon leeg:cab: Jullie waren de enigen die het uitvak elk jaar vol kregen. Dan begrijp ik wel dat ze dat uitvak verkleinen, ze gaan natuurlijk niet alleen vanwege die ene wedstrijd tegen Feyenoord opeens niet verkleinen. Beslissing die lullig uitpakt voor jullie, maar imo wel te begrijpen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Kwam dit stukje tekst tegen. Precies zoals voetbal bedoeld is_O_ Supporten is kettingroken bij een benauwde voorsprong en bier smijten bij een vroege goal. Supporten is pijn in je buik tijdens matchday, de steeds snellere loop naar het stadion en met elke stap meer hoop op een overwinning. Supporten tijdens een uitwedstrijd is 2 man voorin, 2 achterin en in het midden een krat bier. Dat is ook vet vreten, schuine moppen vertellen en de alfa-man uithangen. Supporten is schelden, vloeken, schreeuwen, zingen, uitdagen, jennen. En dit alles sterft een langzame dood als deze achterlijke trend van betutteling en klapveecreatie zich doorzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Eindhoven uit morgen. Wat zelfvertrouwen getankt afgelopen twee wedstrijden dus ben benieuwd. Verplichte bus/auto-combi. Als morgen weer alles goed gaat maakt die burgemeester zich toch belachelijk met z'n ''veiligheidsrisico's''. Mooi stukje inderdaad [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veldmate. Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Eindhoven uit morgen. Wat zelfvertrouwen getankt afgelopen twee wedstrijden dus ben benieuwd. Verplichte bus/auto-combi. Als morgen weer alles goed gaat maakt die burgemeester zich toch belachelijk met z'n ''veiligheidsrisico's''. Mooi stukje inderdaad [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; Mogen dus een paar mensen niet in i.v.m. 'veiligheidsrisico's'. Kan zelf helaas niet gaan, jammer zou er graag bij willen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Kwam dit stukje tekst tegen. Precies zoals voetbal bedoeld is_O_ Ik mis alleen een paar delen, zoals de moeder van de scheidsrechter beledigen, spreekkoren met kanker door het stadion laten galmen en het deel waar supporters van verschillende clubs met elkaar op de vuist gaan. Zelf ben ik fel voorstander van zowel thuis- en uitsupporters, waar en bij welke wedstrijd dan ook. Maar sommige mensen zijn niet helemaal goed in hun kop en die gaan dus die dingen die ik hierboven noem uitvoeren, wat niet echt fijn is als je daar als ouder zijnde met je 10-jarige zoontje zit. Of als je daar zit en net een dierbare verloren hebt aan kanker. Wedstrijden zijn vaak ook gewoon niet veilig meer, buiten het stadion wordt al gevochten en dit heb ik zelf ook eens meegemaakt. Als supporters zich zouden kunnen gedragen ben ik het helemaal eens met je quote, maar hij noemt alleen de 'betere' dingen van een supporter op en niet de slechtere dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik mis alleen een paar delen, zoals de moeder van de scheidsrechter beledigen, spreekkoren met kanker door het stadion laten galmen en het deel waar supporters van verschillende clubs met elkaar op de vuist gaan. Zelf ben ik fel voorstander van zowel thuis- en uitsupporters, waar en bij welke wedstrijd dan ook. Maar sommige mensen zijn niet helemaal goed in hun kop en die gaan dus die dingen die ik hierboven noem uitvoeren, wat niet echt fijn is als je daar als ouder zijnde met je 10-jarige zoontje zit. Of als je daar zit en net een dierbare verloren hebt aan kanker. Wedstrijden zijn vaak ook gewoon niet veilig meer, buiten het stadion wordt al gevochten en dit heb ik zelf ook eens meegemaakt. Als supporters zich zouden kunnen gedragen ben ik het helemaal eens met je quote, maar hij noemt alleen de 'betere' dingen van een supporter op en niet de slechtere dingen. En daarmee bedoelt hij dus dat hij die dingen ook niet goedkeurt anders had hij die dingen er zelf wel bijgezet. Verder ben ik niet direct tegen rellen, maar dan wel zo afgezonderd dat mensen die er niets mee te maken hebben er geen last van hebben, dus niet rondom het stadion. Als ze willen knokken prima, maar dan gewoon afgelegen zoals ook in andere landen gebeurd. Zoals laatst bij ons gebeurde dat ADO bijna uitbrak en een lading moeders en kinderen bang werden kan echt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Ik mis alleen een paar delen, zoals de moeder van de scheidsrechter beledigen, spreekkoren met kanker door het stadion laten galmen en het deel waar supporters van verschillende clubs met elkaar op de vuist gaan. Zelf ben ik fel voorstander van zowel thuis- en uitsupporters, waar en bij welke wedstrijd dan ook. Maar sommige mensen zijn niet helemaal goed in hun kop en die gaan dus die dingen die ik hierboven noem uitvoeren, wat niet echt fijn is als je daar als ouder zijnde met je 10-jarige zoontje zit. Of als je daar zit en net een dierbare verloren hebt aan kanker. Wedstrijden zijn vaak ook gewoon niet veilig meer, buiten het stadion wordt al gevochten en dit heb ik zelf ook eens meegemaakt. Als supporters zich zouden kunnen gedragen ben ik het helemaal eens met je quote, maar hij noemt alleen de 'betere' dingen van een supporter op en niet de slechtere dingen. Oneens, ik weet niet hoeveel wedstrijden jij bezoekt en waar maar je moet niet gaan overdrijven, er is in de afgelopen jaren amper wat gebeurd in en rondom de stadions in Nederland (Utrecht - Twente voor het laatst denk ik?). Spreekkoren zul je altijd blijven houden en dat zal er ook niet uitgaan. De ene supporter is fanatieker dan een ander, een doet dat gepaard met een tirade aan scheldwoorden en een ander gewoon in stilte. En als supporters met elkaar op de vuist gaan, dan gebeurd dat toch niet meer op de wedstrijddag maar meestal een avond/nacht daarvoor. Als het ergens veilig is tijdens wedstrijden, dan is het juist bij het stadion gewoonweg omdat er al hordes aan politie staat. De jongens die met elkaar op de vuist gaan, hebben of al een sv gehad of er loopt er nog 1tje. Die gasten houden zich gedeisd bij een stadion, alleen al vanwege het vele aantal camera's die er hangen en de stille agenten die er rondlopen en die de 'hooligans' kennen. En daarmee bedoelt hij dus dat hij die dingen ook niet goedkeurt anders had hij die dingen er zelf wel bijgezet. Verder ben ik niet direct tegen rellen, maar dan wel zo afgezonderd dat mensen die er niets mee te maken hebben er geen last van hebben, dus niet rondom het stadion. Als ze willen knokken prima, maar dan gewoon afgelegen zoals ook in andere landen gebeurd. Zoals laatst bij ons gebeurde dat ADO bijna uitbrak en een lading moeders en kinderen bang werden kan echt niet. Jaa maar vind het ook vrij absurd dat er een kindervak zit naast jullie uitvak, echt bizar in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Oneens, ik weet niet hoeveel wedstrijden jij bezoekt en waar maar je moet niet gaan overdrijven, er is in de afgelopen jaren amper wat gebeurd in en rondom de stadions in Nederland (Utrecht - Twente voor het laatst denk ik?). Spreekkoren zul je altijd blijven houden en dat zal er ook niet uitgaan. De ene supporter is fanatieker dan een ander, een doet dat gepaard met een tirade aan scheldwoorden en een ander gewoon in stilte. En als supporters met elkaar op de vuist gaan, dan gebeurd dat toch niet meer op de wedstrijddag maar meestal een avond/nacht daarvoor. Als het ergens veilig is tijdens wedstrijden, dan is het juist bij het stadion gewoonweg omdat er al hordes aan politie staat. De jongens die met elkaar op de vuist gaan, hebben of al een sv gehad of er loopt er nog 1tje. Die gasten houden zich gedeisd bij een stadion, alleen al vanwege het vele aantal camera's die er hangen en de stille agenten die er rondlopen en die de 'hooligans' kennen. Jaa maar vind het ook vrij absurd dat er een kindervak zit naast jullie uitvak, echt bizar in mijn ogen. True, maar de vorige plek was ook niet eredivisiebestendig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 True, maar de vorige plek was ook niet eredivisiebestendig. Mja is inderdaad zo maar liever daar dan naast een kindervak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten