jj1 Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Lol, je moet nodig weer eens naar de Kuip. DAT ZIJN TRAPPEN. Iedere thuiswedstrijd HELEMAAL naar de klote als ik eindelijk boven ben:-D O ja beker altijd eerste ring natuurlijk... Zaterdag toch maar naar nac, gratis kaartje haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Dit jaar dus ook maar naar Feyenoord uit. De bedoeling is om met minimaal 800 supporters te komen. De supportersvereniging gaat proberen een aantrekkelijk aanbod te maken om zoveel mogelijk mensen mee te krijgen. Ik ben dan sowieso van de partij. Lijkt me wel tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 O ja beker altijd eerste ring natuurlijk... Zaterdag toch maar naar nac, gratis kaartje haha. Gaan we ff zwaaien Jarno! Ben aanwezig in vak G hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'JK96 Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Gaan we ff zwaaien Jarno! Ben aanwezig in vak G hahaha En na de wedstrijd hem uitlachen gezien we weer in de slotsecondes dik onverdiend hebben gewonnen:huhu:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Ik ga sowieso 3x zwaaien, 3-0 voor NAC hahaha,. Nee ga gewoon met Alovenac gezellig een dagje weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'JK96 Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Ach, ze zullen daar in het uitvak zeker niet hun shirt uitdoen aangezien er geen verwarmingen zijn maar ze noemen zichzelf wel ultra's:D. Klopt dan toch geen ene fuck van:oops:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 En jalala schreeuwen met een fakkel in je hand. Dan heb je het ultra zijn wel gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'JK96 Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 En jalala schreeuwen met een fakkel in je hand. Dan heb je het ultra zijn wel gehad. En daar geen boete voor krijgen en een wedstrijd zonder publiek plus een voorwaardelijk aangezien je club Ajax heet i.p.v. NAC;e. Kunnen hun overigens niks aan doen maar dan ben je toch veel te opzichtelijk falend en voortrekkend bezig als KNVB zijnde;e. Noem deze opmerking van mij trouwens maar calimero gedrag als je wilt maar het is gewoon een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 FC-Breda, had je spijt van je stomme nieuwe naam (gewoon niet te onthouden en op te schrijven:cab:) en heb je daarom maar gewoon een tweede account gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
'JK96 Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 FC-Breda, had je spijt van je stomme nieuwe naam (gewoon niet te onthouden en op te schrijven:cab:) en heb je daarom maar gewoon een tweede account gemaakt? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 FC-Breda, had je spijt van je stomme nieuwe naam (gewoon niet te onthouden en op te schrijven:cab:) en heb je daarom maar gewoon een tweede account gemaakt? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sander' Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 FC-Breda, had je spijt van je stomme nieuwe naam (gewoon niet te onthouden en op te schrijven:cab:) en heb je daarom maar gewoon een tweede account gemaakt? :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 Shit je hebt me door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 Iedereen overdrijft een beetje over dat uitvak van NAC. Hij is niet fijn nee, maar zo klote als mensen hem hier omschrijven:cab: Maarja care HET IS DERBYDAY!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 12 februari 2012 Share Geplaatst 12 februari 2012 fiorentina uit, GAE uit...zeker kut. Naja gewoon veel op die hekjes staan e dan zie je wel iets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 We gaan weer eens naar een uitwedstrijd. Zondag 11 maart richting de Kuip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Nog 2 matches pakken en heb voorrang....mmhh. Maja moet ik nog wel even 2 scanpunten aangeven bij Ajax omdat ik die op een andere kaart ben gegaan. Nu 6weken niks....volgende: Heerenveen away op....Dinsdagavond, lekker joh:s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Nog 2 matches pakken en heb voorrang....mmhh. Maja moet ik nog wel even 2 scanpunten aangeven bij Ajax omdat ik die op een andere kaart ben gegaan. Nu 6weken niks....volgende: Heerenveen away op....Dinsdagavond, lekker joh:s Lekker op een dinsdag even naar Heerenveen heen en weer, pff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Lekker op een dinsdag even naar Heerenveen heen en weer, pff. Jep is een maatje van me die woont in Horst, vlakbij Venlo, gaat elke match...haha. Bijna net zo lang onderweg als een europees reisje naar Anderlecht of auxerre haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Jep is een maatje van me die woont in Horst, vlakbij Venlo, gaat elke match...haha. Bijna net zo lang onderweg als een europees reisje naar Anderlecht of auxerre haha Tering, elke keer 12+uur onderweg per uitwedstrijd :cab: Sick maar clubliefde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 27 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2012 En ik maar zeuren over een awayday van 12uur naar Groningen :mrgy: Het was ook heel leuk in Gronningen waar het min 25graden voelde in mijn carnavalskostuum om naar een paar lamzakken te zien spelen. Heb er nog een flinke kater van opgelopen(nee, het kwam niet door het bier, want die was al voor dat we in Arnhem waren:)) met als gevolg een fikse keelontsteking en een weekje koorts. Gelukkig was ik gisteren weer fit :*) Helaas gaat mijn trip naar Valencia niet door, had na de 1e wedstrijd een paar vliegticket gekocht voor €75(_O_), helaas kwam ons moederke erachter. Die natuurlijk mij verbood om daarna toe te gaan. Gelukkig had ik mijn geld terug kunnen krijgen. Dus dat wordt mooi besteed voor de volgende ronde waar PSV een club uit de buurt(Duitsland,Belgie of het liefst Engeland) loot:*) Jarno, hebben jullie geen speciale opstapplaatsen?Bij PSV hebben we verschillende opstappunten verspreid over Nederland/België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 27 februari 2012 Share Geplaatst 27 februari 2012 Ja leuk zal nog eens in Arnhem opstappen. Kun je eerst de hele bus uitleggen dat je niet voor Vitesse bent :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Beter degradeert Excelsior, wat een drama stadion + maar 400 kaarten.. Mwah. Vond het wel leuk om naar toe te gaan dit jaar. Misschien komt dat doordat het een uitwedstrijd was die we wonnen, maargoed. Wel raar eten daar, frikadellen en kroketten uit de oven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Zal wel goedkoper zijn geweest dan bij Vitesse, broodje kroket kostte daar volgens mij 3,25 :cab: Wel een prima kroket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Zal wel goedkoper zijn geweest dan bij Vitesse, broodje kroket kostte daar volgens mij 3,25 :cab: Wel een prima kroket. Durf ik niet meer te zeggen, volgens mij was het wel goedkoper als dat ja, want ik heb ze allebei genomen. Je moet toch wat hé. Hoop dat het eten bij Feyenoord wat beter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten