Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

Lol, je moet nodig weer eens naar de Kuip. DAT ZIJN TRAPPEN. Iedere thuiswedstrijd HELEMAAL naar de klote als ik eindelijk boven ben:-D

O ja beker altijd eerste ring natuurlijk...

Zaterdag toch maar naar nac, gratis kaartje haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit jaar dus ook maar naar Feyenoord uit. De bedoeling is om met minimaal 800 supporters te komen. De supportersvereniging gaat proberen een aantrekkelijk aanbod te maken om zoveel mogelijk mensen mee te krijgen. Ik ben dan sowieso van de partij. Lijkt me wel tof!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En jalala schreeuwen met een fakkel in je hand. Dan heb je het ultra zijn wel gehad.

En daar geen boete voor krijgen en een wedstrijd zonder publiek plus een voorwaardelijk aangezien je club Ajax heet i.p.v. NAC;e. Kunnen hun overigens niks aan doen maar dan ben je toch veel te opzichtelijk falend en voortrekkend bezig als KNVB zijnde;e. Noem deze opmerking van mij trouwens maar calimero gedrag als je wilt maar het is gewoon een feit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 2 matches pakken en heb voorrang....mmhh. Maja moet ik nog wel even 2 scanpunten aangeven bij Ajax omdat ik die op een andere kaart ben gegaan.

Nu 6weken niks....volgende: Heerenveen away op....Dinsdagavond, lekker joh:s

Lekker op een dinsdag even naar Heerenveen heen en weer, pff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik maar zeuren over een awayday van 12uur naar Groningen :mrgy: Het was ook heel leuk in Gronningen waar het min 25graden voelde in mijn carnavalskostuum om naar een paar lamzakken te zien spelen. Heb er nog een flinke kater van opgelopen(nee, het kwam niet door het bier, want die was al voor dat we in Arnhem waren:)) met als gevolg een fikse keelontsteking en een weekje koorts. Gelukkig was ik gisteren weer fit :*)

Helaas gaat mijn trip naar Valencia niet door, had na de 1e wedstrijd een paar vliegticket gekocht voor €75(_O_), helaas kwam ons moederke erachter. Die natuurlijk mij verbood om daarna toe te gaan. Gelukkig had ik mijn geld terug kunnen krijgen. Dus dat wordt mooi besteed voor de volgende ronde waar PSV een club uit de buurt(Duitsland,Belgie of het liefst Engeland) loot:*)

Jarno, hebben jullie geen speciale opstapplaatsen?Bij PSV hebben we verschillende opstappunten verspreid over Nederland/België.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter degradeert Excelsior, wat een drama stadion + maar 400 kaarten..

Mwah. Vond het wel leuk om naar toe te gaan dit jaar. Misschien komt dat doordat het een uitwedstrijd was die we wonnen, maargoed. Wel raar eten daar, frikadellen en kroketten uit de oven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel goedkoper zijn geweest dan bij Vitesse, broodje kroket kostte daar volgens mij 3,25 :cab: Wel een prima kroket.

Durf ik niet meer te zeggen, volgens mij was het wel goedkoper als dat ja, want ik heb ze allebei genomen. Je moet toch wat hé. Hoop dat het eten bij Feyenoord wat beter is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites