Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Wel een hele makkelijk CL poule. Austria Wien, Valencia en Zenith. :cab:
Valencia pot 1, jij pot 2, Zenit pot 3 en Wien pot 4?

Niet eens zo gek eigenlijk, al heb je denk ik wel zowat slechtst mogelijke tegenstanders geloot :P

Hihi, VVV is zo slecht dat je zelfs met een rode kaart in de 23e minuut overheerst :P

• Antwoorden 2,4k
  • Weergaven 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
evertonvalenciasplitscr.png

Wel een hele makkelijk CL poule. Austria Wien, Valencia en Zenith. :cab:

Rolde met Ajax Valencia nog op met 5-0. Valencia had slechts 1 keer op doel geschoten en dat was van afstand! Heb gek genoeg wel weer problemen met uitwedstrijden, hoewel, twente rol ik dan weer met 0-4 op. NAC Breda kon een punt uit het vuur slepen en ook AZ kan punten pakken.. Zit overigens met Manchester United, Valencia en Napoli. Lekker geloot dus...

Geplaatst

Ze hebben wel een ziek goed team. Guilano, Van Wolfswinkel, Facundo Ferrerya, Lucas Leiva en Diego Alves die elke bal uit de kruising pakt..

Geplaatst

3e seizoen alweer begonnen in netwerk met Mathi en Raymon, werd wel eens tijd voor Champions League voetbal te gaan halen met de rijke stinkerds(nja je krijgt amper tot helemaal niks). Nieuwe tactiek gaan spelen en wat nieuwe spelers gehaald, 1 daarvan was Mollo voor nog geen 6m en er werd een beetje lacherig over gedaan dat dit spelers waren voor degradatie teams en toen kwam de 1e speelronde.

2nlsaw4.jpg

En dat met 8 afwerking_O_;c.

Geplaatst
Ze hebben wel een ziek goed team. Guilano, Van Wolfswinkel, Facundo Ferrerya, Lucas Leiva en Diego Alves die elke bal uit de kruising pakt..

4f0633599d1de-Ajax_-_Valencia_5-0.png

Zei je wat?

Geplaatst

Laat ook even de rest van je aankopen zien :cab: Didac, Arbeloa, Trejo....:-D

En half-Valencia natuurlijk gekocht die Martin :r Maarja wel nettiens heur.

Geplaatst
4f0633599d1de-Ajax_-_Valencia_5-0.png

Zei je wat?

Valencia is ook drama op FM, het is dat ze Rami haast nooit verkopen anders zouden ze gelijk degraderen.

Laat ook even de rest van je aankopen zien Didac, Arbeloa, Trejo....
Back-ups die geen ene flikker kosten:cab:.
Geplaatst

Ik vind Wolfswinkel anders maar tegenvallen hoor, misschien komt dat omdat ie in dienst van Armenteros speelt.

Geplaatst

Hij is echt een gigantische spits geworden hier. Hij scoort aan de lopende band en City bood dertig miljoen en ze wezen het af. Het is onmogelijk om hem daar weg te krijgen. Ik heb het zelf ook geprobeerd en bij vijftig miljoen maar gestopt. (was benieuwd hoeveel ze wilden. ;c)

Geplaatst

Heb hem zelf voor 6 kunnen halen, rouleert met Jo en Sturridge als Ondersteunende schaduwspits. Daarnaast áltijd Armenteros, vorig jaar 44 uit 56 en dit jaar al 13 uit 10 in eredivisie, totaal weet ik niet want zit op mobiel.

Geplaatst

Begin van nieuwe seizoen ging heel slecht, 3 wedstrijden alle 3 gelijk ;e daarna Rafael Sobis gehaald en die scoorde in de spits opeens aan de lopende band nu in Oktober sta ik 2de.

Geplaatst

Morgen weer een LLM game beginnen, misschien met het scenario geef de jeugd een kans!

De club word : Havant and Waterlooville

Waarom die club?

(krijg et niet voor elkaar om het filmpje hier te krijgen

Daarom!

2x voorkomen op Anfield road als amateurs vind ik knap!

Geplaatst

Soms heb ik echt het idee dat ik met verstandelijke gehandicapten speel;e 90' 0-1 voor bij Real schiet Alba tegen Volkan aan en jawel goal ,1-1;e

Geplaatst

Moet je deze goal es kijken:

EUX65owg6bw&list=UU8Ls_Ti7tt3UOfoqwbwwwQA&index=1&feature=plcp

Raap me op zeg. Alsof die gast zo die bal erin kan krullen, doei. ;e