Geplaatst 30 december 201113 jr. Wil je lekker over FM babbelen, maar niet strikt/serieus over één onderwerp? Dan zit je hier op de juiste plek. Voor de RCC'ers onder ons, dit is een soort FM-versie van het dronkenbroederstopic. Twee regels: - Het moet over FM-gerelateerde zaken gaan - Alle standaard forumregels zijn van toepassing.
Geplaatst 30 december 201113 jr. Auteur Wil je lekker over FM babbelen, maar niet strikt/serieus over één onderwerp? Dan zit je hier op de juiste plek. Voor de RCC'ers onder ons, dit is een soort FM-versie van het dronkenbroederstopic. Twee regels: - Het moet over FM-gerelateerde zaken gaan - Alle standaard forumregels zijn van toepassing.
Geplaatst 30 december 201113 jr. Ik wil graag met Ajax het positiespel beheersen en vanuit daar domineren. Dus mijn vraag luidt: Wat zijn de attributen die het belangrijkst zijn voor een speler om dit te kunnen? EDIT: Nog een vraag. Ik wil graag dat mijn tweede elftal en -19 ook mijn tactiek gebruiken. Maar als ik in stel 'Huidige wedstrijdtactiek A-selectie gebruiken'. Dan pakt hij hem gewoon niet. En als ik zelf de leiding overneem moet ik elke wedstrijd zelf doen...
Geplaatst 30 december 201113 jr. Hixxo zal hier zn werk hebben als hij alle screens wil verplaatsen _O_
Geplaatst 30 december 201113 jr. Finale EL bereikt met PSV. United uitgeschakeld in de halve (1-1 & 3-2). Twente wacht in de EL finale, moet ik gewoon winnen. Op papier veel makkelijker dan ManU of Juve.
Geplaatst 30 december 201113 jr. Twente moet je idd wel kunnen hebben, is natuurlijk ook een bekende tegenstander
Geplaatst 30 december 201113 jr. Ik ben trouwens de beker misgelopen door een idiote dwaling van me. Ik zag op de kalender dat ik tegen De Graafschap moest, ik ging dus maar op vakantie omdat ik toch al kampioen was. Zie ik opeens staan: 'De Graafschap wint de beker.' ;e
Geplaatst 30 december 201113 jr. Ik kan maar niet wennen aan de 3D-weergave. Old-school 2D klassiek dus. (h)
Geplaatst 30 december 201113 jr. hm, Er klopt iets niet. Feyenoord ontslaat Koeman. En ze staan op de 4e plaats ;e
Geplaatst 30 december 201113 jr. In m'n sidegame naar de Jupiler League gepromoveerd met Rijnsburgse Boys :)
Geplaatst 30 december 201113 jr. 18-jarig Belgisch talent scoort 4 goals tegen Kortrijk en deelt 1 assist uit! Komt uit eigen jeugd en speelt al 3 seizoenen op de AMC :D zoiets voelt goed aan _O_
Geplaatst 30 december 201113 jr. Bij mijn eerste spel is Rutten ontslagen en Rijkaard aangenomen :mrgy:
Geplaatst 30 december 201113 jr. Bij mij is Rijkaard nu bondscoach en Jan Janssen (eerst bij Oranje) is nu bij PSV.
Geplaatst 30 december 201113 jr. Trainers wisselingen zijn echt af en toe te vreemd voor woorden. Voor ruim 30M gecached in de winterstop bij Bayern. Zelf voor 20M een Duitse verdediger aangetrokken. Wilde ook nog een speler van Schalke binnen halen maar die was echt te duur. Nu nog op zoek naar een keeper en heb daarnaast een Zweeds talent aangetrokken. Deze 17 jarige komt over van RKC en is nu al de back-up van Gago.
Geplaatst 30 december 201113 jr. Lijkt me een leuk optie maar hoe is dat regelt met die werkvergunningen is dat niet vervelend om te hebben ?
Geplaatst 30 december 201113 jr. Percentage van de laatste zoveel interlands of uitzonderlijk talent.
Geplaatst 30 december 201113 jr. Bedankt voor de informatie en zal proberen met Everton Maldini prestatie te evenaren .