Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Series van vroeger!

Big Mike

Aanbevolen berichten

Ja, een topic over de gouwe ouwe, de series van vroeger. Je kent het wel, series van voor de eeuwwisseling.

Nu mogen jullie me helpen, ik zoek een serie over een brandweer team wat zich afspeelt in Amerika, ergens in een stad waar het vrijwel altijd zonnig is. Is een van de eerste brandweerseries die ik me herrineren, kwam vroeger op de Duitse RTL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, een topic over de gouwe ouwe, de series van vroeger. Je kent het wel, series van voor de eeuwwisseling.

Nu mogen jullie me helpen, ik zoek een serie over een brandweer team wat zich afspeelt in Amerika, ergens in een stad waar het vrijwel altijd zonnig is. Is een van de eerste brandweerseries die ik me herrineren, kwam vroeger op de Duitse RTL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rescue me? Is eens in de week nog wel eens op RTL 's nachts (1 uur oid, maandag geloof ik).

Zelf vroeger op Nickelodeon 's avonds altijd Saved by the bell en Sweet valley high. Ook Kenan & Kell was altijd tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heartbreak High, altijd na school meteen kijken. Heerlijke serie.

Dit dus. Nooit op dvd verschenen, maar wel op internet (torrent) te vinden. Een of andere fanatieke idioot heeft (bijna) alle afleveringen toentertijd opgenomen op VHS, heeft dat digitaal overgezet en nu is dus alles beschikbaar met Nederlandse ondertiteling en ouderwets VARA-logo in de bovenhoek.

Verder Robin of Sherwood en Alfred J. Kwak natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat toevallig, ik had niks te doen en zat net op http://www.bigbrother1999.nl rond te kijken. Tijdje geleden zeg, ik was toen 5 maar kan het me nog wel herinneren. 12 jaar geleden alweer..

Overigens, wat een transformatie is Nederland ondergaan sinds 1999, allemachtig.

Jij kan je series herinneren van toen je 5 was? En dan niet Daviddekabouter of teletubbies, maar Big Brother.. Ik nam je al nooit echt serieus omdat je uit Joegoslavië komt, maar dit maakt wel alles stuk hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites