Big Mike Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Ja, een topic over de gouwe ouwe, de series van vroeger. Je kent het wel, series van voor de eeuwwisseling. Nu mogen jullie me helpen, ik zoek een serie over een brandweer team wat zich afspeelt in Amerika, ergens in een stad waar het vrijwel altijd zonnig is. Is een van de eerste brandweerseries die ik me herrineren, kwam vroeger op de Duitse RTL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 december 2011 Auteur Share Geplaatst 30 december 2011 Ja, een topic over de gouwe ouwe, de series van vroeger. Je kent het wel, series van voor de eeuwwisseling. Nu mogen jullie me helpen, ik zoek een serie over een brandweer team wat zich afspeelt in Amerika, ergens in een stad waar het vrijwel altijd zonnig is. Is een van de eerste brandweerseries die ik me herrineren, kwam vroeger op de Duitse RTL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Wat toevallig, ik had niks te doen en zat net op http://www.bigbrother1999.nl rond te kijken. Tijdje geleden zeg, ik was toen 5 maar kan het me nog wel herinneren. 12 jaar geleden alweer.. Overigens, wat een transformatie is Nederland ondergaan sinds 1999, allemachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 december 2011 Auteur Share Geplaatst 30 december 2011 Haha, met Kelly en Ruud :-D Mooi programma was dat toen nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Heartbreak High, altijd na school meteen kijken. Heerlijke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Haha, met Kelly en Ruud :-D Mooi programma was dat toen nog. Kelly zat in Big Brother: The Battle :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Ja, een topic over de gouwe ouwe, de series van vroeger. Je kent het wel, series van voor de eeuwwisseling. Nu mogen jullie me helpen, ik zoek een serie over een brandweer team wat zich afspeelt in Amerika, ergens in een stad waar het vrijwel altijd zonnig is. Is een van de eerste brandweerseries die ik me herrineren, kwam vroeger op de Duitse RTL. Rescue me? Is eens in de week nog wel eens op RTL 's nachts (1 uur oid, maandag geloof ik). Zelf vroeger op Nickelodeon 's avonds altijd Saved by the bell en Sweet valley high. Ook Kenan & Kell was altijd tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 december 2011 Share Geplaatst 30 december 2011 Heartbreak High, altijd na school meteen kijken. Heerlijke serie. Dit dus. Nooit op dvd verschenen, maar wel op internet (torrent) te vinden. Een of andere fanatieke idioot heeft (bijna) alle afleveringen toentertijd opgenomen op VHS, heeft dat digitaal overgezet en nu is dus alles beschikbaar met Nederlandse ondertiteling en ouderwets VARA-logo in de bovenhoek. Verder Robin of Sherwood en Alfred J. Kwak natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Wat toevallig, ik had niks te doen en zat net op http://www.bigbrother1999.nl rond te kijken. Tijdje geleden zeg, ik was toen 5 maar kan het me nog wel herinneren. 12 jaar geleden alweer.. Overigens, wat een transformatie is Nederland ondergaan sinds 1999, allemachtig. Jij kan je series herinneren van toen je 5 was? En dan niet Daviddekabouter of teletubbies, maar Big Brother.. Ik nam je al nooit echt serieus omdat je uit Joegoslavië komt, maar dit maakt wel alles stuk hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Met de aandacht die BB destijds kreeg, is het niet gek dat zoiets beter blijft hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sharpy Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 Power Rangers Ftw xd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 En denk nu ineens aan Unit 13, elke week vol spanning naar uitgekeken. Vrees alleen dat het eigenlijk best wel slecht was, dus houd het liever bij de herinnering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 januari 2012 Share Geplaatst 1 januari 2012 Heartbreak High, altijd na school meteen kijken. Heerlijke serie. Haha, mijn zussen confisqueerden de televisie altijd omdat ze dat wilden zien. We hadden ook geen kabel-tv dus dat was het enige wat ze leuk vonden op tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 -Oppassen. -Cosby Show -Teenage Mutaant Ninja Turtles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik kijk tegenwoordig nog wel eens Cheers met mijn ouders mee, stiekem nog best leuk ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Hehe ik ook. Alleen dan niet met m'n ouders ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Commissaris Rex is toch wel een klassieker hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Mijn oom en tante hadden een hond, die altijd tv ging kijken als Rex op RTL4 was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 SamSam :P wij hebben de hele serie thuis op dvd. Kees & Co Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Fort Alpha, wat een helden serie was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Bassie en Adriaan. Stuk of 10 videobanden van :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 M*A*S*H en Are You Being Served? keek ik altijd. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 G5UWc3m57LE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Dit is een van de geniaalste stukjes Sam Sam, als je het mij vraagt [YOUTUBE]GVePddNbWsc[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten