Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Homeland

Big Mike

Aanbevolen berichten

Haha ja

[spoiler=E05]lijkt me toch raar als Dar Adal en Saul hierin trappen, ze kunnen toch gewoon communiceren... als Saul zegt dat Allison hem dat verteld heeft over Etai die op dat vliegtuig zat, zou er meteen een belletje moeten gaan rinkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben hier ook mee begonnen omdat het al een tijdje op m'n lijstje stond van serie die ik wel een kans wou geven. Ik heb er nu vijf afleveringen van gezien, maar ik zit er nog niet echt in. Ik heb nog niet de drang om meerdere afleveringen na elkaar te kijken. Het plot is wel interessant, maar ik heb totaal geen binding met de twee hoofdpersonages.

Ga sowieso wel 't seizoen nog afkijken en dan zie ik wel of ik ermee door ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben hier ook mee begonnen omdat het al een tijdje op m'n lijstje stond van serie die ik wel een kans wou geven. Ik heb er nu vijf afleveringen van gezien, maar ik zit er nog niet echt in. Ik heb nog niet de drang om meerdere afleveringen na elkaar te kijken. Het plot is wel interessant, maar ik heb totaal geen binding met de twee hoofdpersonages.

Ga sowieso wel 't seizoen nog afkijken en dan zie ik wel of ik ermee door ga.

Dit is wel echt een serie (vooral de eerste seizoenen) waarbij je soms moet doorbijten inderdaad. Maar uiteindelijk wordt je ervoor beloond :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S05E12]Quinn dood, hoe rot seg :( En weer zo'n season final waarin er "niks" gebeurt

Precies dit inderdaad.

[spoiler=S05E12]Begreep het 'nut' van deze aflevering eigenlijk niet zo. Die terroristische aanval was binnen een paar minuten gefixt en verder gebeurde er eigenlijk niet zo veel meer. Quinn is nu dood, maar dat was wel te verwachten natuurlijk. Wat Carrie nu gaat doen is ook volkomen onduidelijk, dus ben benieuwd wat de plannen zijn voor volgend seizoen. Al met al een vrij onsamenhangende aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 1 uitgekeken. Interessante serie wel maar vooralsnog geen toppertje imo.

[spoiler=]Laatste aflevering (scènes met Brody) vond ik totaal niet spannend aangezien je weet dat er niets gaat gebeuren, dit hadden ze misschien toch anders kunnen doen. Ik vind het ook best ongeloofwaardig dat werkelijk niemand (Zelfs Saul niet) Carrie gelooft :cab: Toen de CIA binnenviel in dat huis met al die documenten op dat prikbord, hallo? Kijk daar eens naar of zo vooraleer je het doodleuk weghaalt :cab:

Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat.

Vind 2 seizoen precies wel boeiender :<

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2 vannacht uitgekeken. In mijn ogen beter dan seizoen 1, de drang om steeds verder te kijken was veel groter ineens. Weet alleen niet wat ik met die [tekst]aanslag[/tekst] moet...

[spoiler=]Want wie kan hier nu achter zitten? Abu Nazir en z'n netwerk is opgerold, dus hij al niet. M'n doet het natuurlijk overkomen alsof Brody hier achter zit, maar je weet zelf wel beter na seizoen 2. Of toch niet?

Vraag me overigens af wat Saul deed bij de uitvaart van Nazir. Hij zal het toch niet zijn hè? :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2 vannacht uitgekeken. In mijn ogen beter dan seizoen 1, de drang om steeds verder te kijken was veel groter ineens. Weet alleen niet wat ik met die [tekst]aanslag[/tekst] moet...

[spoiler=]Want wie kan hier nu achter zitten? Abu Nazir en z'n netwerk is opgerold, dus hij al niet. M'n doet het natuurlijk overkomen alsof Brody hier achter zit, maar je weet zelf wel beter na seizoen 2. Of toch niet?

Vraag me overigens af wat Saul deed bij de uitvaart van Nazir. Hij zal het toch niet zijn hè? :cab:

Heerlijk hè al die mindfucks :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste 5 afleveringen van seizoen 3 in één ruk uitgekeken, het werd duidelijk beter en beter naar het einde toe. (d)

[spoiler=]Ik ben blij dat dat gejank met moeder en vooral dochter Brody achter de rug is. Dat kind werd serieus irritanter met de aflevering :cab: Dat Brody zelf zou sterven zat er wel aan te komen natuurlijk, zeker met die snitch van een Lockhart die ik al van in het begin niet vertrouwde. Die Dar Adal is trouwens ook maar een notoire meeloper.

Jammer dat Quinn maar een bescheiden rolletje had dit seizoen, vorig seizoen was hij toch meer aanwezig. Al verwacht ik dat hij in 4 seizoen echt een hoofdpersonage wordt met het verdwijnen van de Brody's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 4 nu ook uit. Een seizoen waarin elke aflevering beter en beter werd tot de allerlaatste aflevering. Wat een verschrikkelijk saaie seizoensfinale na zo'n geweldig seizoen. Jammer.

Vinden jullie trouwens ook niet dat Quinn lijkt op Neil Patrick Harris? ;c De eerste keer dat hij verscheen dacht ik dat het NPH met donker haar was :cab:

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites