Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk, Tim zit op Anne-Marie. Net als William en Liesbeth. Hadewych zit op Liesbeth terwijl Anne-Marie op Tim zit.

Aangezien William goed is in het spel, en geen fouten in zijn vragen maakt, kan je zeggen dat Tim of Liesbeth de Mol is. Volgens mijn prognose gaat volgende week gaat Hadewych of Liesbeth eruit. Is Tim de Mol en wint Anne-Marie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vol op Anne-Marie. Net als Liesbeth. Maar dat boeit niet, wat zei is de Mol. Zit als sinds aflevering 2 of 3 op haar. Niet slecht ook al zeg ik het zelf.

Ik blijf op Anne Marie, vorig jaar hadden ze het ook zo gemonteerd om het te laten lijken alsof. Ben benieuwd naar volgende week!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat vanaf het begin op Liesbeth, maar om een of andere reden denk ik steeds meer aan AM. Ben ondertussen wel zeker dat Liesbeth en AM allebei in de finale komen. Nummer drie is denk ik Hadewych, maar die gaat verliezen. Tim die verliest kan ook. Zijn in het verleden al zovele op Tim of Liesbeth gegaan en eruit gevlogen. En ondertussen gaat iedereen langzaam richting AM, de een wat sneller dan de ander. Ik verwacht dat William nog niet vol op AM gegaan is, wat hem nu fataal is geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die op Anne-Marie zitten, hoe verklaren jullie dan de uitslag uit het huis toen de pot leeg ging? Anne-Marie wist alleen dat de groep ging neigen naar allemaal groen. Als mol stem je dan rood. Echter spraken Frits, Tim en Liesbeth af om rood te stemmen. Als Anne-Marie de mol was, hadden we vier rode kiezers gehad. Nu hadden we er maar twee, oftewel Anne-Marie heeft gewoon netjes groen gestemd. Degene die de pot leeg maakte (de mol), zit bij die drie mensen. Frits is eruit, dus Tim of Liesbeth.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kans is groot dat iemand achter het idee komt dat unaniem niet gaat lukken en dus dat er wel iemand rood gaat stemmen. Heb ook niet een sluitende verklaring, maar ik verwacht dat de mol wel weet wat er in de overige gesprekken besproken is door de productie.

Dat nogsteeds is het niet logisch dat iemand van de drie rood stemmers opeens overstapt. Als geen van hen de mol is, stemmen ze allemaal rood en is de opdracht 'gelukt'. Iemand stapt over, en haalt 10.000 uit de pot. Die iemand is de mol. Niet Anne-Marie, en niet Hadewych.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hele tijd op Liesbeth gezeten met Tim als tweede mol, dat één van die twee de mol is ben ik nu wel heilig van overtuigd. Liesbeth was vandaag weer een aantal keer als eerste: ze praatte als eerste met Art op de brug en ze was weer als eerste te zien met de test. Tim heeft natuurlijk die studenten vol kunnen beïnvloeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Tim de mol is waarom is Marion er dan als eerste uitgegaan terwijl die vol op Tim en Frits zat? Bij dat dalen is het als mol makkelijk om je eigen beslissing goed te hebben. Ik heb al tijden 3 verdachten, AM, Tim en Liesbeth de één natuurlijk meer verdacht als de ander.

Ahhh mindfuck man, als ik dan op Tim ga letten maak ik hem juist weer verdacht in mijn ogen. Hij was aan het begin sowieso de meest verdachte maar toen was het eigenlijk té.

Check dit eens: http://twitter.com/#!/WIDMnl/deelnemers2012/members

Bij de aflevering van gisteren, bij de brug vraagt Art aan de deelnemers Wie is de mol? Je ziet bij 2 geloof ik een stilte nnellen en Tim heel rustig zeggen Liesbeth en Anne-Marie. Misschien heeft hij wel de vraag gekregen wie er van die brug af zou gaan.

bewerkt door FMSjoerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zouden volgens de mol toch 3 mensen van de brug gaan?

Voor mij Liesbeth nog steeds de mol, Tim nog steeds op 2. Liesbeth ook weer met de enen-theorie: Eerste gesprek met de presentator (zie ook hieronder), als eerste de test invullen en dan op de eerste vraag het eerste antwoord geven

Verder nog met de tweet:

Morgen voor het eerst in de Molgeschiedenis een gesprek tussen mij en de presentator. #widm Ned 1, 20:30 uur.

Voor het eerst dus sowieso en zij was als eerste met het gesprek...

Link naar opmerking
Deel via andere websites