Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

Het zou me niks verbazen als de mol in het drietal schutters zit dat het tegen Frits moest opnemen.

Liesbeth zegt eerst tegen Maarten dat haar bolletjes op zijn waarna vervolgens Maarten naar haar moet komen en hij net afgeschoten wordt omdat ze er niet met zijn 2en achter passen. Daarna wordt ze zelf ook nipt geraakt, maar dat kan altijd natuurlijk.

Anne-marie laat zich daarna ook vrij makkelijk afknallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Weet je.. Ik bedenk me net iets. Liesbeth was bij de eerste opdracht de hele tijd aant graven (nu ik dit typ denk ik, graven als een mol?) en aan het zoeken naar iets, en totaal niet bezig met de opdracht of iets dat op de foto stond, te vinden. Nadat ze met de jeep bij het vliegtuig en groep werd gebracht, komt een fragmentje waarin Frits zegt dat ze zei dat ze 3 uur lang over het strand had gelopen. Maar de tijd werd toch echt aan het begin van de opdracht opeens van 3 uur tot 2 uur gezet, en dat er 3 uur gelopen was werd alleen verteld aan de 4 die er al waren. Zij wist dit dus al, terwijl het nog niet aan haar verteld is? En als mol zou ze weten dat het eigenlijk maar 2 uur waren, maar houdt lekker de mond en zegt dat ze 3 uur lang gelopen heeft.

Wat zeggen jullie? Vergezocht of interessant?

En trouwens, deze M op de achtergrond tussen Tim en William, ook een hint?

[spoiler=foto]n7w3k.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je.. Ik bedenk me net iets. Liesbeth was bij de eerste opdracht de hele tijd aant graven (nu ik dit typ denk ik, graven als een mol?) en aan het zoeken naar iets, en totaal niet bezig met de opdracht of iets dat op de foto stond, te vinden. Nadat ze met de jeep bij het vliegtuig en groep werd gebracht, komt een fragmentje waarin Frits zegt dat ze zei dat ze 3 uur lang over het strand had gelopen. Maar de tijd werd toch echt aan het begin van de opdracht opeens van 3 uur tot 2 uur gezet, en dat er 3 uur gelopen was werd alleen verteld aan de 4 die er al waren. Zij wist dit dus al, terwijl het nog niet aan haar verteld is? En als mol zou ze weten dat het eigenlijk maar 2 uur waren, maar houdt lekker de mond en zegt dat ze 3 uur lang gelopen heeft.

Wat zeggen jullie? Vergezocht of interessant?

En trouwens, deze M op de achtergrond tussen Tim en William, ook een hint?

[spoiler=foto]n7w3k.png

Je bent wel echt aan het zoeken naar hints he, die M zegt echt niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't is Tim. Denk ik tenminste.

Dit lijkt ook wel op een aanwijzing, je had vorig jaar toch ook dat Patrick langs hotelkamer 11 liep, en dat het de 11e editie van Wie is de Mol was, dat was toen nl. ook een hint.

Dit is vraag 12, misschien erg ver gezocht, maar kan altijd:

5lcmx4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was op WIDM-Forum aant speuren en bij de Liesbeth-verdenkingen. Daarin hebben ze het ook over de 12, L (van Liesbeth) is 12e letter van het alfabet. Dat kan puur toeval zijn natuurlijk, ook gaat het vaak over het getal '1'/'eerste'. Ze was als eerste met het invullen van de test, als eerste die iets zei in het programma, de mol tweette veel 1en en presenteerde EénVandaag. Ook had de mol getweet dat 'ie alleen was en het eerste wat Liesbeth zei was; 'Helemaal alleen'.

En dan dit nog:

De leader laat verschillende shots zien van opdrachten, maar niet veel. De shots die onder meer worden getoond zijn:

Een jeugdfoto - Liesbeth presenteerde het Jeugdjournaal

Een brandende ton - Liesbeth presenteert KRO's Brandpunt

Ik zit toch aardig op Liesbeth. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook is in het begin volgens mij te zien dat het vliegtuig dichtbij het water staat. Liesbeth staat bij het water, maar komt niet bij het vliegtuig terecht en ook is zij de enige die zegt 3 uur rond te hebben gelopen (toch?). Liesbeth is ook de hele tijd aan het kijken naar Tim als hij de vrijstellingen pakt, maar ze zegt er niets van...

Voorlopig zit ik dus op Liesbeth, na een beetje gelezen te hebben

Overigens zegt William Spaaij op twitter dat hij daadwerkelijk een joker heeft gevonden op de brug. Toch niet eens zo slecht gedacht dan ;)

De tweets van de mol zijn overigens verstuurt via iPhone, dus misschien dat zo mensen weggestreept kunnen worden? William heeft iig iPhone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zou me niks verbazen als de mol in het drietal schutters zit dat het tegen Frits moest opnemen.

Liesbeth zegt eerst tegen Maarten dat haar bolletjes op zijn waarna vervolgens Maarten naar haar moet komen en hij net afgeschoten wordt omdat ze er niet met zijn 2en achter passen. Daarna wordt ze zelf ook nipt geraakt, maar dat kan altijd natuurlijk.

Anne-marie laat zich daarna ook vrij makkelijk afknallen.

Dat is op dat moment heel slim, aangezien William en Dio zich op dat moment extreem verdacht hebben gemaakt door Marit te laten lopen. Ik zit ook op Liesbeth.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook is in het begin volgens mij te zien dat het vliegtuig dichtbij het water staat. Liesbeth staat bij het water, maar komt niet bij het vliegtuig terecht en ook is zij de enige die zegt 3 uur rond te hebben gelopen (toch?). Liesbeth is ook de hele tijd aan het kijken naar Tim als hij de vrijstellingen pakt, maar ze zegt er niets van...

Voorlopig zit ik dus op Liesbeth, na een beetje gelezen te hebben

Overigens zegt William Spaaij op twitter dat hij daadwerkelijk een joker heeft gevonden op de brug. Toch niet eens zo slecht gedacht dan ;)

De tweets van de mol zijn overigens verstuurt via iPhone, dus misschien dat zo mensen weggestreept kunnen worden? William heeft iig iPhone

Die tweets worden verzonden vanuit een heel productie team joh, dat laten ze niet de echte mol doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dio kan ook wel eens de mol zijn.

Aflevering: eerst uitleg over het Tweede Scherm daarna: komt er zo'n scherm (ala Ipad) in beeld:

-Er is een persoon "geselecteerd"; Dio. hij heeft al donkere kleren aan, maar hij is ook nog extra donker gemaakt. In Ijsland komen van nature geen mollen voor, dus issie boven de grond. Echter is het boven de grond niet donker (want 20 uur per dag zonlicht op dat moment, dus moet je jezelf maar donker maken -> 1+1=2.

-Op het scherm onderin, staat dan"IKBENDEMOL DE MOL".

-Marit komt wel heel makkelijk naar de overkant. Dio schiet niet eerst Marit neer, dus raar, maar hij gaat met William jokers zoeken... RAAARR.

-Dio vindt wel heel makkelijk die kokers (met/zonder geld, zonder stappen te tellen. Marion, die Dio als partner heeft, vindt geen kokers.

-Hit van Dio is "Tijdmachine". Bij de eerste opdracht met het vliegtuig staat er op de klok nog 2:55u. Dat wordt ineens veranderd naar 1:55. Een uur vooruit dus. Tijdmachine... Toekomst...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een theorie van niks. Die vrijstellingen waren er op de een of andere manier toch wel gekomen. Waren dan gewoon op een kamer gelegd onder hetkussen en degene die daar dan sliepen hadden geluk oid.

Ik denk dat ze dan eerder bijvoorbeeld gevraagd hadden om drie vrijwilligers voor de opdracht die dan opeens een vrijstelling kregen en dat ze onderling even uit moesten zoeken wie welke kreeg ofzo. En dat op die manier de opdracht gespeeld werd. Maar goed, dat blijft natuurlijk gissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij opviel in de eerste aflevering was dat Liesbeth Tim heel duidelijk zag bukken om de vrijstellingen op te rapen. Zelfs de camera nam dit duidelijk in beeld. Maar Liesbeth heeft daar verder niets mee gedaan of over gezegd. Ook niet tegen de camera in zo'n aparte scene. Deed ze niks omdat ze niets zag of omdat ze wist dat dit zou gebeuren?

Met de andere aanwijzingen erbij genomen zit ik op dit moment op Liesbeth.

Link naar opmerking
Deel via andere websites