Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2012

Pinolero

Wie is de Mol? 2012  

60 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2012

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 625
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijken wat er gaat gebeuren met de 'kwijtgeraakte pot' :D Vond dat wel nice van Maarten. Zelf nog niet echt een idee wie het is, programma kennende zoals iemand al zei is het William niet, die komt echt veel te veel in beeld met verwarrende dingen. Als ik nu moet zeggen wie de mol is ga ik op Marit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, iemand die de shooters een carte-blanche geeft om 'gratis' 500 euro in de pot te stoppen. (y)

Zoals eerder gezegd, kon dit net zo goed een manier zijn om de andere op een rare gedachte te zetten.

Jup logisch. Mensen denken niet meer na, gokken alleen maar. Mijn vote voor Marit in de poll deed ik niet expres, kan je die ff weghalen Yordi?

Het is ook logisch dat nu meer mensen gokken dan dat men echt al doordachte theorieën heeft over wie de mol is?

Maar zoals gezegd, durf bijna te wedden dat ik volgende week iemand anders verdenk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Maarten prima gozer, die Frits is echt een leipert, helemaal blij zijn omdat hij contact heeft met zo'n jonge gast, hij zit echt in zo'n midlifecrisis ofzo.

Die Hadewych vind ik opzich nog best goed er uit zien.

En waar ging de eerste opdracht over? Juist ja. Een tijdmachine.

DIO - Tijdmachine.

Verder staan er op https://twitter.com/#!/ikbendemol deze tweets van ik ben de mol opvalllend veel minnen.

Hadewych MINis

Nee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dio, wtf?

Hoezo gaat ie Marit verdenken? Ze laat zich afschieten en jij doet het niet. Ze schenkt de 500 euro zowat en je doet niets.

Die test hoeft niet van hem te zijn ;)

Vorig jaar lieten ze ook zien dat Jan Kooijman op iemand zat terwijl hij nog nooit op de persoon gestemd had. Maar de reden is idd wel vreemd ;)

Trouwens ben het echt zo eens met iedereen die Frits nu al niet mag. Wat een irritante kerel zeg.

Laat Hadewych er nog maar even in blijven. Is de enige waarvan het de moeite is om naar te kijken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, Wie is de Mol. Sinds een of andere achternicht daar aan meedeed (en verloor in de finale) ben ik fan van het programma. (Zo, even lekker gepronkt).

Ergerde me vooral aan die schrijfster, met haar dure woordjes en dat irritante stemgeluid. Frits ook irritant, Dio buitensporig dom en bij William lijkt het alsof zijn neus altijd scheef staat. Omdat je na een aflevering nog niet zoveel kan zeggen, is William mijn mol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Dio wel een mol, hij zal het niet zijn maar zou het perfect kunnen zijn.

Iedereen zegt hij is zo dom hij is zo dom. Maar hij is heus wel slim genoeg om daar gebruik van te maken. Dus zijn domheid wat te accentueren ;) zoals gister :D Hou ik wel van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, Wie is de Mol. Sinds een of andere achternicht daar aan meedeed (en verloor in de finale) ben ik fan van het programma. (Zo, even lekker gepronkt).

Ergerde me vooral aan die schrijfster, met haar dure woordjes en dat irritante stemgeluid. Frits ook irritant, Dio buitensporig dom en bij William lijkt het alsof zijn neus altijd scheef staat. Omdat je na een aflevering nog niet zoveel kan zeggen, is William mijn mol.

ik las daar eerst achterlijke nicht en dan heeft de zin opeens een hele andere lading :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4336.mol001.JPG_2D00_550x0.jpg

Zegt niet heel veel in dit stadium natuurlijk, maarja.

Laat ik mijn licht eens op deze afbeelding schijnen. Opvallend detail is dat er op de foto een schaakbord te vinden is. Linksonder ligt ook wat. Dat zou ook best eens een schaakstuk kunnen wezen. Ik denk dat dit een verwijzing is naar Schaken dus. Maar wat heeft Schaken met IJsland te maken? Dan komen we denk ik uit bij Bobby Fischer, volgens wikipedia de grootste schaker aller tijden. Eigenlijk een Amerikaan, maar heeft uiteindelijk de IJslandse nationaliteit gekregen en is enkele jaren geleden overleden. Ik denk dus dat dit uiteindelijk naar de VS verwijst als een tweede land waar ze heen gaan. Art heeft al een paar uitspraken gedaan waaruit ik haal dat er sowieso een tweede land is. Dat ligt er iets te dik boven op, vind ik. Dit zou dan best eens de VS kunnen wezen. De programmamakers proberen ons op het verkeerde been te zetten, door te denken aan een mogelijke mol, maar eigenlijk gaat het over het tweede land. Dat ze daar alvast een hint voor geven, maar we zullen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik mijn licht eens op deze afbeelding schijnen. Opvallend detail is dat er op de foto een schaakbord te vinden is. Linksonder ligt ook wat. Dat zou ook best eens een schaakstuk kunnen wezen. Ik denk dat dit een verwijzing is naar Schaken dus. Maar wat heeft Schaken met IJsland te maken? Dan komen we denk ik uit bij Bobby Fischer, volgens wikipedia de grootste schaker aller tijden. Eigenlijk een Amerikaan, maar heeft uiteindelijk de IJslandse nationaliteit gekregen en is enkele jaren geleden overleden. Ik denk dus dat dit uiteindelijk naar de VS verwijst als een tweede land waar ze heen gaan. Art heeft al een paar uitspraken gedaan waaruit ik haal dat er sowieso een tweede land is. Dat ligt er iets te dik boven op, vind ik. Dit zou dan best eens de VS kunnen wezen. De programmamakers proberen ons op het verkeerde been te zetten, door te denken aan een mogelijke mol, maar eigenlijk gaat het over het tweede land. Dat ze daar alvast een hint voor geven, maar we zullen zien.

Je redenatie klopt niet helemaal. Je zegt: "maar wat heeft schaken met IJsland te maken"? En vervolgens ga je daar op verder en kom je tot de conclusie dat een IJslandse schaker een Amerikaan was en dat ze mogelijk naar de VS kunnen gaan.

Maar jij gaat er in jouw redenatie al vanuit dat het op IJsland moet slaan, terwijl het volgens velen waarschijnlijk op de de mol kan slaan.

Verder wel een interessante hoor (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Schaken op beiden land slaat. Dus ergens moet er een koppeling te zien zijn. Die is overduidelijk te zien bij Bobby Fischer.

http://www.tatasteelchess.com/news/view/id/524/c/IJsland

Dat is ook wel een opvallend artikel. Eerste zoekresultaat bij IJsland Schaken. En dan krijg je een artikel over het faillissement. En laten ze nu het ook gehad hebben over IJsland, het land waarin geld verdwijnt, ed, oftewel het Faillissement.

Ik ga er trouwens niet van uit dat het op het land moet slaan, maar dat vermoeden heb ik. Ze laten nooit zo duidelijk al voor de editie begint de mol zo duidelijk zien. Vandaar dat ik niet vind dat het op de mol kan slaan. Toch willen ze dat onze aandacht hierop gevestigd wordt. Er is dus blijkbaar toch iets met die afbeelding of ze leiden ons volledig om de tuin. Als de afbeelding niet slaat op de mol, waar kan het dan op slaan? Een van de weinige mogelijkheden is in mijn ogen dan toch echt een tweede land en daar rolt naar mijn idee dan de VS uit. Het is ook maar een brainstorm van mij, het kan verkeerd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar lieten ze de bus zien waarin de mol zat.;) Verder vind ik je theorie best interessant. Ben benieuwd of je gelijk krijgt.

Edit: Dagboek Marion, haha;c

Het ging al mis in het vliegtuig toen ik naast William kwam te zitten. Mijn vriend belde me nog even. (Zoals jullie misschien weten mag je als WIDM-kandidaat een vertrouwenspersoon hebben.) ‘Waar gaan jullie nou heen?’ vroeg hij door de telefoon. ‘Naar IJsland,’ antwoordde ik. Even later hing ik op om in het intens tevreden gezicht van William te kijken: ‘Zo, nu weet ik al dat jij niet de mol bent.’ Ik begon een beetje zenuwachtig te lachen en zei: ‘Allemaal strategie.’ Maar op dat moment realiseerde ik me dat het spel al was begonnen en dat het niet mee zou vallen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahah Dio en William wat een bazen, echt kapot gelachen.

Verder kan ik nu nog niks zinnigs zeggen over de mol, gokje op William dan maar.

Haha hier idem, echt geniaal. Ook niet even 1 klein schot lossen op die Marit en dan zoeken naar jokers. Ik snap de gedachtengang wel maar ze gingen als 2 idioten zoeken naar jokers, haha. Dio vind ik nu al een baas _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites