Philadelphonic Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 50 minuten met open mond naar de eerste aflevering van dit programma zitten kijken. Geweldig. Kon niet geloven dat het echt was. Nu al stuk voor stuk legendarische figuren. MC Biggah, Jimsky, G-Low, Kinkelkid (;e), die pool, rus, whatever, die ouwe limbo, niet te filmen joh. Alleen die turk lijkt me nog een een enigszins normale gast. Oja, en Leon, met ze pretbek :). Stukje dat G-Low en Jimsky sigaretten willen halen, ze niet meekrijgen, waarna G-Low vervolgens de Indische man achter de toonbank lukraak begint te beschuldigen van racisme is nu al legendarisch. Haha nu ik er over na denk is MC Biggah ook wel een held pur sang: - Tegen een hek pissen voor de ogen van de lokale jeugd - Dat ie vastzat in die auto. Gehuild van het lachen - Die rap op het einde zonder shirt. Die gasten van Those Chosen ook helemaal kapot gaan :D. - Ten pas en te onpas het woord nigger gebruiken - Cola over de grond gooien op de plek waar Biggie is doodgeschoten Deze mensen worden groter dan Oh Oh Cherso. En dan vergeet je de volgende uitspraken nog: - "ik vind hamburgers van de Burger King lekkerder eigenlijk" of - "Ik heb niet zoveel met Biggie eigenlijk". MC Biggah moet zichzelf niet eens rapper noemen als hij niet zoveel met Biggie heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 MC Biggah :-D _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 50 minuten met open mond naar de eerste aflevering van dit programma zitten kijken. Geweldig. Kon niet geloven dat het echt was. Nu al stuk voor stuk legendarische figuren. MC Biggah, Jimsky, G-Low, Kinkelkid (;e), die pool, rus, whatever, die ouwe limbo, niet te filmen joh. Alleen die turk lijkt me nog een een enigszins normale gast. Oja, en Leon, met ze pretbek :). Stukje dat G-Low en Jimsky sigaretten willen halen, ze niet meekrijgen, waarna G-Low vervolgens de Indische man achter de toonbank lukraak begint te beschuldigen van racisme is nu al legendarisch. Haha nu ik er over na denk is MC Biggah ook wel een held pur sang: - Tegen een hek pissen voor de ogen van de lokale jeugd - Dat ie vastzat in die auto. Gehuild van het lachen - Die rap op het einde zonder shirt. Die gasten van Those Chosen ook helemaal kapot gaan :D. - Ten pas en te onpas het woord nigger gebruiken - Cola over de grond gooien op de plek waar Biggie is doodgeschoten Deze mensen worden groter dan Oh Oh Cherso. Toen ging ik echt kapot. Ze dachten hem daarmee ook echt nog een eer te bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Wat een programma dit zeg _O_ Dit moet wel geacteerd zijn kan echt niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Het is dat ik weet dat het voor die Pol uiterst serieus is anders zou ik ook echt m'n twijfels hebben. Misschien dat het voor een enkeling wel serieus is en dat die randdebielen er gewoon bij zijn gehaald voor de kijkcijfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Typisch RTL programma, wat een PULP:P Die G-low en zijn ouders zijn echt de grootste faalbazen van heel Nederland.. 'Met mijn face in the wind'_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Die koeien in het begin, samen met die tractor daarna _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 En dan vergeet je de volgende uitspraken nog: - "ik vind hamburgers van de Burger King lekkerder eigenlijk" of - "Ik heb niet zoveel met Biggie eigenlijk". MC Biggah moet zichzelf niet eens rapper noemen als hij niet zoveel met Biggie heeft. Niet mee eens, er is zoveel hip-hop buiten Biggie, verder is Biggie idd wel een beest, maar als je als grote voorbeeld Q-Tip, Pete Rock of Nas hebt is dat ook zeer begrijpelijk, kan best dat je niets met Biggie hebt. Ik digg Biggie zelf ook wel, maar luister vrijwel niet naar hem. Geef mij dan maar Illmatic. Het is dat ik weet dat het voor die Pol uiterst serieus is anders zou ik ook echt m'n twijfels hebben. Misschien dat het voor een enkeling wel serieus is en dat die randdebielen er gewoon bij zijn gehaald voor de kijkcijfers. Dit dus, precies mijn gedachte en waarschijnlijk de waarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Hurricane of andere Belgen je kan het op youtube ook kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 maar die met die vlechten, G-low geloof ik, is ook echt een mongool hee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 11 september 2011 Share Geplaatst 11 september 2011 Hurricane of andere Belgen je kan het op youtube ook kijken. Het staat er op_O_ Direct kijken.:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 Donderdag zijn ze ook bij DWHN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 DWHN? Dit was het nieuws? Op donderdag? Maak me niet blij met een dooie mus he... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Hij zal DWDD bedoelen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Pijnlijk programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Hij zal DWDD bedoelen :p Hahahahahaha ja sorry, domme fout :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 G-Low is een baas. Man, huilen gewoon, prachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 G-Low is een baas. Man, huilen gewoon, prachtig. Haha dat heb ik bij MC Biggah. Echt tranen gelachen bij 'ik vind burgers van de burgerking veel lekkerder' en 'ik kom uit een van de gevaarlijkste steden van Nederland, Heerlen':-D:-D:-D Hoe hij ook staat, zonder nek en altijd die handjes zo samen, lach me weer helemaal ziek terwijl ik dit typ:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 MC Biggah en G-Low. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 g-low denk wel te veel, MC Biggah ook maar die is gewoon rustig en droog haha die kop ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Ik weet niet wie erger is. Zo'n G-Low of MC Biggah óf zo'n kerel als Pol, 30+ en vindt alles fucking killer ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Haha. Ik zapte er net even langs en zit inmiddels 10 minuten te kijken. Wat een treurnis bij elkaar, heerlijk. Ik voel me superieur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Ze kunnen wel goed Engels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Die Mc Biggah is zo'n ziek harde auti, maar wel geniaal. Die chick had trouwens wel big bootie inderdaad. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 15 september 2011 Share Geplaatst 15 september 2011 Je hebt btw nog wel wat echt harde rappers in Geleen. [YOUTUBE]ikFbsOfdQmA[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten