Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Vind zo mooi dat iedereen vooraf aan dit programma zei die Dave is echt een kansloze vent en nu hem waardeert :) Zit echt te genieten van hem, stukje ook gezien van Dave het huis uit, kun je alleen op RTL XL kijken, echt een aanrader, lach me een barst.

Verder erg blij met de tactische ingreep van Malou, Joost en die andere chick (daym ik ben slecht in namen), want even voor de haters, anders was de top 5 en 4 en 3 al zeker en kon alleen Malou nog winnen door constant immuniteit te winnen. Nu is het open. Dit is maar één iemand aan te rekenen en dat is Gaby, wat een natte krant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een prima actie. En die Gaby is een kwijlend aandachtswijf. Eet uit je hand of huilt de boel bij elkaar.

Maar zij die met het plan kwamen zijn gewoon lutsers ja. Vooral die twee vrouwen (alhoewel, is Jalou een vrouw?), Koos vind ik me nog wel meevallen. Dave valt mij ook wel enigszins mee, maar lachen om hem gaat mij wel flink te ver. Hij valt ook vooral mee omdat de rest zo kut is.

bewerkt door Zeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een jammer van Dave maar begrijp zijn keuze wel. Wat mij betreft een verlies voor de expeditie. Hij voegt nog altijd meer toe dan een Suzanne (al deed ze het goed in de opdracht) of een Jessie. Koos mag er wel snel uit want hij wordt steeds irritanter. Vind wel dat Jalou niet de volledige schuld verdiende maar meer die sbs fag. Toch gun ik

het ergens Jalou wel om door te gaan. Maar koppel JJ en Bertie, 2 enorme tegenpolen maar dat klikt zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het programma gaat me eigenlijk steeds meer tegen staan... Het is eigenlijk gewoon Expeditie 'zoek de meeste zwakken mensen die een verbond met je willen sluiten'-son.

Ja is inderdaad zo, moest net zo hard lachen dat Jessie zei dat ze met 3 powervrouwen in de finale wil komen :R Uitgerekend zij heeft geen toegevoegde waarde. Wel benieuwd hoe de stemming zal gaan want wat als Koos nu immuniteit pakt? Dan kan hij er toch niet uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja is inderdaad zo, moest net zo hard lachen dat Jessie zei dat ze met 3 powervrouwen in de finale wil komen :R Uitgerekend zij heeft geen toegevoegde waarde. Wel benieuwd hoe de stemming zal gaan want wat als Koos nu immuniteit pakt? Dan kan hij er toch niet uit?

Oneens :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze heeft twee pluspunten, maar dan heb je het ook wel gehad...

Als er in de eerste stemmingsronde genoeg op Koos is gestemd, gaat hij er alsnog uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oi oi. 'Het is maar een spel' gebruiken om mensen echt keihard te naaien, interessant wel. Want met die omstandigheden (weinig eten, drinken, slaap, etc) is je beste vriend op het eiland naaien natuurlijk niet goed te praten met 'het is maar een spel'. Dat is echt wel een serieuze mentale tik. Buiten dat vind ik het wel redelijk zwak van Dio. Misschien makkelijk gezegd, maar zou liever een finale spelen met sterke mensen dan met alleen maar zwakke vrouwen. Hoop daarom dat JayJay en Thomas weer terugkomen in de halve finale, eindelijk een beetje strijd (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziekste aflevering ooit. :

Eerste 'blindside' dit seizoen pas :P Eindelijk actie joh, daarvoor was het allemaal zo saai ;) JayJay of Thomas maakt me nu niet veel uit.. de terugkeer van Thomas zou heel vet zijn vanwege deze blindside, JayJay is ook hard omdat niemand hem verwacht. Eigenlijk is het slecht geregisseerd allemaal. Deelnemers hadden van de voren moeten weten over afvallerseiland, dan had je denk ik Koos en Dave nog erbij gehad. Die maakten hun beslissing al omdat ze het niet wisten. Bij Survivor US laten ze alle deelnemers kijken bij de duel op afvallerseiland. Krijg je een hele andere dinamiek ook qua tactisch spel. Tactisch spel is sowieso ondergeschikt lijkt wel. Anna die haar immuniteit opgeeft vanwege een afspraak is zo dom en slecht gespeeld....

bewerkt door Pieter
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben absoluut niet voor Dio (ik vind Anna lief), maar dit was gewoon goed gespeeld. Ik had hetzelfde gedaan. Ik vond al dat Thomas er heel naïef in stond in zijn praatje met Anna. Ik was lekker meegegaan en had Dio eruit gestemd. Als je daar dan toch zit, zou ik willen winnen ook. Maar dat doet hij dus niet. Tja, en Dio wel. Je merkt gewoon aan alles dat Dio het sterkst is. Wil jij winnen, moet die Dio er misschien maar eens uit. En in Dio zijn plaats zou ik gewoon de grootste bedreiging eruit gooien. Valt ook te begrijpen. En ja, vriendjes enzo. Ik weet het niet, hoor. Ik had Anna niet genaaid, maar Dio of Thomas wel, hoor. Logisch.

Zou wel baas zijn mocht die finale straks alsnog een strijd worden tussen Dio en Thomas. Maar ja, die kale aandachtszoeker (Jayjay) zal dat duel straks eerst wel winnen, die kent het ritme van die opdracht. Routineklusje. Al kan hij ook zomaar zichzelf voorbij lopen, en dat zou overigens ook vreselijk terecht zijn.

bewerkt door Zeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vals? Dat is niet wat ik zie. Ze is een meer pragmatisch type misschien, maar voorts valt het wel mee. Ik vind haar gewoon wel lief. En ze ziet er uiteraard niet slecht uit ja. Ik hoorde laatst ergens dat ze van Iraanse komaf was, dus dat zou in mijn geval ook al wel iets verklaren, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze moet wel knop omzetten nu en tactisch gaan spelen.. als Gio die proef verliest moeten ze gewoon met 3 vrouwen hem eruit spelen. Gaat ook gebeuren denk ik hoor als Gio verliest.. die heeft alles op een nieuwe fysieke test gezet door 'tegen de meisjes' te gaan.. Voorlopig speelt Jessie het beste spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites