Michaelinho* Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Iets met door het oog van de naald :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 13 november 2014 Share Geplaatst 13 november 2014 Sabrina voegde toch niets toe. Kijken of de plannen nu worden veranderd. Hup Polska! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Mazzel voor Polska dit. :) Hopelijk kunnen Freddy, Kay en Krystl nu de rest eruit werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Het zou het mooiste zijn als krystl nog een coup pleegt. Ze moet sterkeren er uit werken. Anders heeft ze geen schijn van kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Gelukkig dat die Polska er niet uit is gegaan, vind hem wel een van de tofste deelnemers van de afgelopen jaren. Hopen dat hij immuniteit pakt volgende week, anders ben ik er bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 november 2014 Share Geplaatst 14 november 2014 Doei Sabrina, niemand die je gaat missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Zo we hoeven niet meer te kijken, de 6 saaie nietszeggende idioten nog over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Pffff, Anti-Climax dit. Had gehoopt dat iemand het Polska het nog iemand had verteld en samen met hem Lobke eruit had gewerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Nou lekker dan. Weg smaakmaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Zo we hoeven niet meer te kijken, de 6 saaie nietszeggende idioten nog over. Vind het ook jammer dat Polska eruit is, maar ik vind Freddy echt een gigantische baas en Rick kan me ook wel bekoren. Kay ook wel tof en Krystl is een schatje. Die andere 2 hadden er van mij wel eerder uitgemogen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Echt jammer voor Polska. De keuze begrijp ik echter prima. Kay en Freddy (proberen) het super slim te spelen en ook Rick en Krystl vind ik wel tof inmiddels. En Freddy is natuurlijk sowieso wel geniaal. Tegen Ferry heb ik ook niets. Had verwacht dat hij zo'n dramaqueen zou zijn, maar verre van zelfs. Alleen met die engnek van een Lobke heb ik niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Echt jammer voor Polska. De keuze begrijp ik echter prima. Kay en Freddy (proberen) het super slim te spelen en ook Rick en Krystl vind ik wel tof inmiddels. En Freddy is natuurlijk sowieso wel geniaal. Tegen Ferry heb ik ook niets. Had verwacht dat hij zo'n dramaqueen zou zijn, maar verre van zelfs. Alleen met die engnek van een Lobke heb ik niets. Wat zeg jij nou joh :r Als er iets naar voren is gekomen deze aflevering is het wel dat het een enorme dramaqueen is. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Ferry geen dramaqueen lees ik? :D En Polska, ja. Programma is meteen vele malen saaier. Net als Manuel en Remy, zulke gasten moeten er juist in blijven. Utopie helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Manuel :-D Die heeft ook gewoon 0,0 toegevoegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Wat zeg jij nou joh :r Als er iets naar voren is gekomen deze aflevering is het wel dat het een enorme dramaqueen is. ;e Ferry geen dramaqueen lees ik? :D En Polska, ja. Programma is meteen vele malen saaier. Net als Manuel en Remy, zulke gasten moeten er juist in blijven. Utopie helaas. Kom op nou jongens. Omdat Ferry twee keer huilt deze aflevering is het meteen een dramaqueen? Oh wacht, dat is niet mannelijk natuurlijk :LO:. Het is toch wel overduidelijk dat het gewoon een emotionele gast is. En sowieso liggen de emoties aan de oppervlakte na zo veel weken expeditie, je mentaal is dan echt niet meer hetzelfde als toen je aan de expeditie begon. Ferry valt me echt heel hard mee. Hij doet het in alle proeven wel vrij aardig, kijk naar de modderbad bijvoorbeeld. Een dramaqueen moet toch wel aan wat andere eisen voldoen bij mij. Het was toch sowieso al een dikke jank aflevering? Lobke heb ik ook de hele aflevering zien janken. Wat logisch is hoor, kan me goed voorstellen dat ze haar dochtertje mist. Zelfs Kay pinkte een paar traantjes weg. En Manuel en Remy hebben ook echt helemaal niets aan de expeditie toegevoegd. Remy heeft alleen maar lopen zeuren over zijn 'zogenaamde' kracht, die je in 8 van de 10 proeven niet eens nodig hebt. En Manuel heeft alleen maar wat complotjes proberen te maken, maar echt een spraakmakend figuur was het niet. Vind Freddy en Kay dan een stuk interessanter hoor. Die hebben tenminste echt een goed plan en voeren dat ook heerlijk uit. Polska eruit is voor de kijkers jammer, maar speltechnisch gezien natuurlijk wel een slimme move. Polska zit elke keer heel dicht bij overwinningen en het kwartje moest toch ergens een keer zijn kant op gaan vallen. En je wilt natuurlijk niet dat dat in de finale gebeurd. Ze moeten nu gewoon even Lobke eruit zien te werken en daarna Ferry. Of misschien wel eerst Ferry, want dat is nog best een gevaarlijke schakel in het hele geheel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Kom op nou jongens. Omdat Ferry twee keer huilt deze aflevering is het meteen een dramaqueen? Oh wacht, dat is niet mannelijk natuurlijk :LO:. Het is toch wel overduidelijk dat het gewoon een emotionele gast is. En sowieso liggen de emoties aan de oppervlakte na zo veel weken expeditie, je mentaal is dan echt niet meer hetzelfde als toen je aan de expeditie begon. Ferry valt me echt heel hard mee. Hij doet het in alle proeven wel vrij aardig, kijk naar de modderbad bijvoorbeeld. Een dramaqueen moet toch wel aan wat andere eisen voldoen bij mij. Het was toch sowieso al een dikke jank aflevering? Lobke heb ik ook de hele aflevering zien janken. Wat logisch is hoor, kan me goed voorstellen dat ze haar dochtertje mist. Zelfs Kay pinkte een paar traantjes weg. En Manuel en Remy hebben ook echt helemaal niets aan de expeditie toegevoegd. Remy heeft alleen maar lopen zeuren over zijn 'zogenaamde' kracht, die je in 8 van de 10 proeven niet eens nodig hebt. En Manuel heeft alleen maar wat complotjes proberen te maken, maar echt een spraakmakend figuur was het niet. Vind Freddy en Kay dan een stuk interessanter hoor. Die hebben tenminste echt een goed plan en voeren dat ook heerlijk uit. Polska eruit is voor de kijkers jammer, maar speltechnisch gezien natuurlijk wel een slimme move. Polska zit elke keer heel dicht bij overwinningen en het kwartje moest toch ergens een keer zijn kant op gaan vallen. En je wilt natuurlijk niet dat dat in de finale gebeurd. Ze moeten nu gewoon even Lobke eruit zien te werken en daarna Ferry. Of misschien wel eerst Ferry, want dat is nog best een gevaarlijke schakel in het hele geheel. Dat van Ferry is niet afhankelijk van deze aflevering hoor. Ik heb hem gezien bij opnames van ranking The stars. Geen traantje gelaten. Maar wel een typische drama queen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Ik ben ook een emotionele gast maar kom op, dit is wel heel erg overdreven hoor. Over je tweede alinea: ik snap überhaupt niet doet je meedoet met zo'n programma als je thuis een dochtertje hebt die ook nog eens 1 jaar wordt tijdens de expeditie. Als je het goed doet (zoals zij), ben je gewoon ruim 5 weken van huis. Nu Polska eruit is hoop ik hoe dan ook dat Freddy wint, wat een koning is dat hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Dat van Ferry is niet afhankelijk van deze aflevering hoor. Ik heb hem gezien bij opnames van ranking The stars. Geen traantje gelaten. Maar wel een typische drama queen hoor. Je moet hem eens zien in Fort Boyard, echt de tranen rollen over je hangen. Beukt ook een keer zo'n kabouter omver, mooi was dat. Balen dat die Polska eruit is, maar was wel te verwachten natuurlijk. Had even de hoop dat Rick misschien met hem op Lobke zou gaan, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Moest overigens wel lachen om Ferry met z'n "Ik ben geen homo, flikker er maar in" :D Maar ontzettend jammer dat Polska weg is, heerlijke speler op fysiek en strategisch vlak en gewoon een mooie positieve kerel. Maar Freddy en Kay zijn wel met het spel en volgens mij begreep Polska het ook wel. Weg voor Freddy/Kay/Krystl naar de finale ligt nog wel open nu al kan Rick nog wel een gevaarlijke speler zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Polska :( Tenminste niet zo'n negatieve luilak. Gewoon lekker positief en bezig blijven. Freddy en Kay nu gewoon een voor een de mensen wegwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Wel schrijnend dat Krystl nu waarschijnlijk de finale gaat halen omdat er geen moment iemand is geweest die haar een bedreiging heeft gevonden. Tja zo gaat het elk jaar. De sterke spelers worden er altijd uitgestemd, de tactische/mindere spelers blijven dan over.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 november 2014 Share Geplaatst 23 november 2014 Misschien zouden ze die proeven eens wat belangrijker kunnen maken, met name na de samensmelting. Het idee is niet perfect hoor, maar iets als eerst stemmen, dan de eliminatieproef. Waarbij de stemmen invloed hebben op je start tijd/positie en degene die laatste wordt eruit vliegt ofzo. Zoals ik al zei is dit zeker niet de beste oplossing, omdat in mijn 'voorstel' er misschien weer te veel de nadruk kan liggen op fysiek en de momentopname. Maar ik zou het wel tof vinden als die proeven iets belangrijker zouden worden dan alleen het kunnen winnen van immuniteit. Iets meer nadruk op het zijn van een echte robinson zou geen overbodige luxe zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Neeeeejoh :cab:. Komen we dan nooit van dat wijf af.. Pakt zij natuurlijk weer immuniteit :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Volgende week. Dan is ze pleitte. Althans. Dat hoop ik. Wel mooi dat het steeds meer lijkt alsof het packt met kay Freddy en krystl lijkt stand te houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 november 2014 Share Geplaatst 27 november 2014 Jammer, Rick was wel tof. Maar Freddy/Kay/Krystl hebben nog alle kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten