Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Oke [tekst]Leo [/tekst]eruit had ik niet verwacht.. Wel tof dat diegene nog even mag blijven. Wtf hoezo veranderen Lobke en Sabrina bijvoorbeeld ineens van mening.

Heel raar ja. Ik had de stemming stukken spannender verwacht. Heerlijk hoe team geel nog zat te prutsen met dat wiel terwijl rood al bijna klaar was met de opdracht :r :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk hoe strijdbaar hij was, heerlijk. Denk dat er nog wel een flink aantal mensen in Hel moet zien te overleven de komende weken.

Ik denk juist dat er telkens maar één iemand in de hel zit tot de samensmelting. Dus degene die er deze aflevering uitgeknikkerd wordt moet duelleren tegen Leo. Of bedoelde je dat ook ;c? Net als met Zimra vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gele team joh, hoezo koppig. En die Lobke he, wat een nare is dat dan. Hopelijk vliegt die er snel uit.

Ja die Lobke vind ik dus ook al zo'n engnek. Zo'n backstabber lijkt me dat. Mooi weer praten als je er bij staat en een mes in je rug steken als je omdraait. Zij regisseert dat hele team joh, bah. Echt een antipathie tegen haar.

Vind Remy ook steeds vervelender worden. Ook zo'n engnek.

Heb nog steeds niet echt een favoriet deze serie. De winnaar zal ook wel weer geen 'echte' robinson zijn, maar iemand die het spel gewoon goed heeft gespeeld.

Overigens is het wel heel jammer dat de echte Robinson elementen steeds meer uit het programma lijken te verdwijnen. Zeker deze serie doen ze echt he-le-maal geen flikker. Op hemel hebben ze eerst al die gratis voorraad op gevreten, verder liggen ze daar maar een beetje vakantie te houden in zo'n matje. Op aarde voert ook echt niemand iets uit, ze hebben daar niet eens een hut of iets gebouwd :cab:. En tjsa op hel is nu eenmaal niks. Echt onvoorstelbaar luie deelnemers dit keer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo Sabrina? Wat een engnaar groepje is dat gele zeg. Allemaal enge zie mij sociaal zijn proleten en dan van die hipsters erin zoals die Kay. Die zijn zo dom dat ze straks keihard genaaid gaan worden door een wat slimmere speler. Knal lekker die Nadia of Kay eruit ofzo. Heb die Kay niks zien doen behalve praten over hoe aardig die is en hoe goed de sfeer in de groep is door zijn toedoen. Verder gewoon de proeven verneukt

O die Manuel trouwens :mrg: Die is ook niet de slimste he. Je ziet nu al aankomen dat die keihard door Krystil genaaid gaat worden? Gaat er al blind vanuit dat ze hem vertrouwt en volgt.

Vind Remy wel een toffe. Die vechters hebben een enorme discipline en je ziet ook dat ie 'rustig' blijft in proeven en zo leiding kan geven. Loopt er alleen zo een rare dikke clown genaamd Loek rond die zn testosteron niet kan bedwingen. Hoop dat hij er snel uitgaat

Ja en dan dat moment ervoor waar hij zegt dat 'het allemaal mannetjes zijn' en dat hij 'daaroverheen is gegroeid' :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lutsers die slappe zakken van team geel zeg. Anouk gooide de eerste kokosnoot pas na 4 pogingen raak en nog winnen ze die opdracht.

En dan vorige week met die fllinstone auto opdracht , zat het wiel niet eens goed ;e

Die Lobke man , moet er bijna spontaan van kotsen. Ze heeft ook niet de tetten om eerlijk tegen Nadia toegegeven dat zij de leider is van het unaniem stemmen. Dat team van hun heeft ook alle voorraden van de hemel zitten leeg schansen.

En lekker Booeiee of Krystyll Manuelll naait of niet. Manuel heeft sowieso Freddy , polska , Rémy en zijn eigen stem. Maar ik zie rood nog wel even blijven winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stemmen ze Sabrina eruit en die Lobke blijft gewoon zitten ;e Serieus het meest irrelevante Robinson-team in jaren

Echt hè? Die mensen gaan het zo zwaar krijgen in de samensmelting met hun democratische gelul. Die overgebleven vier hebben echt nog nergens voor hoeven strijden.

Leo, man man man. Wat een pussy en wat een domme keuze. Hij dacht ook serieus dat hij daar tot de finale moest zitten :r.

Hoop nu wel dat Nadia wint van Sabrina, heeft me de laatste twee afleveringen positief verrast.

Het enige wat nu nog mist is echte oorlog . En Remy en Loek nog naar huis en ik ben tevreden :D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites