Pieter Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Nog nooit gekeken, dit jaar de afgelopen 3 afleveringen gekeken en verslaafd :cab: zit echt goed in elkaar, hoewel ik graag twee opdrachten per eps zou zien, maar daarvoor moet je het wellicht van het begin volgen. Wel zielig om Zimra te zien die er al wekenlang wordt ingehouden omdat ze toch te dom is :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Ik vind dat gezeik over tactisch stemmen altijd zo jammer he. Die Hans ook weer. Take it like a man, zoals Sef het deed. precies, tactisch stemmen heeft hij eerst zelf ook gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Nog nooit gekeken, dit jaar de afgelopen 3 afleveringen gekeken en verslaafd :cab: zit echt goed in elkaar, hoewel ik graag twee opdrachten per eps zou zien, maar daarvoor moet je het wellicht van het begin volgen. Wel zielig om Zimra te zien die er al wekenlang wordt ingehouden omdat ze toch te dom is :cab: Zimra is liev. Volgens mij valt het ook wel mee met domheid, heeft vwo gedaan, twee keer tactisch goed gespeeld door Hans en Geza eruit te knallen en hiervoor ook wekenlang alleen op een eiland gezeten. Edith kan dan wel stoer doen over Zimra niet expeditie waardig genoeg maar faalt zelf ook alleen maar en is minstens zo dom. Paar weken geleden ook bij proef dat je cijfers moest onthouden en zij: 'ja ik ben fysiek sterk dus ik ging twee keer op en neer' ;e Alleen maar met je spieren aan het denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Die ZImra er gewoon bijhouden tot de finale. Finale is vaak toch op uithoudingsvermogen en dan weet je dat je in ieder geval een concurent minder hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Zimra is liev. Volgens mij valt het ook wel mee met domheid, heeft vwo gedaan, twee keer tactisch goed gespeeld door Hans en Geza eruit te knallen en hiervoor ook wekenlang alleen op een eiland gezeten. Edith kan dan wel stoer doen over Zimra niet expeditie waardig genoeg maar faalt zelf ook alleen maar en is minstens zo dom. Paar weken geleden ook bij proef dat je cijfers moest onthouden en zij: 'ja ik ben fysiek sterk dus ik ging twee keer op en neer' ;e Alleen maar met je spieren aan het denken. Haja ja Edith die zogenaamd zo fysiek sterk is verliest het steeds van dikzak Kees, slungel Hans en de rest. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Haja ja Edith die zogenaamd zo fysiek sterk is verliest het steeds van dikzak Kees, slungel Hans en de rest. :-D Dat is wel schrijnend ja, vooral die Kees met zijn dikke pens :p Wel een held trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Ik vind dat gezeik over tactisch stemmen altijd zo jammer he. Die Hans ook weer. Take it like a man, zoals Sef het deed. Ja, ik snap het ook niet helemaal. Hij heeft zelf meegedaan aan het eruit stemmen van Jan, dat was mijn inziens een smerige streek aangezien Paulien had aangegeven eruit te willen. Dit is gewoon een doodnormale actie, hij zegt zelf dat hij met Kees en Edith naar de finale wilt. Ja, koekoek, dan zou ik ook mijn conclusies trekken en de eerstvolgende keer dat hij geen immuniteit heeft en er uit te stemmen is, hem er ook daadwerkelijk uit te stemmen. Nog nooit gekeken, dit jaar de afgelopen 3 afleveringen gekeken en verslaafd :cab: zit echt goed in elkaar, hoewel ik graag twee opdrachten per eps zou zien, maar daarvoor moet je het wellicht van het begin volgen. Wel zielig om Zimra te zien die er al wekenlang wordt ingehouden omdat ze toch te dom is :cab: Zimra ja, huilen haha. Ze mag er wel uit, echt sneu om te zien hoe weinig die kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Ja, ik snap het ook niet helemaal. Hij heeft zelf meegedaan aan het eruit stemmen van Jan, dat was mijn inziens een smerige streek aangezien Paulien had aangegeven eruit te willen. Dit is gewoon een doodnormale actie, hij zegt zelf dat hij met Kees en Edith naar de finale wilt. Ja, koekoek, dan zou ik ook mijn conclusies trekken en de eerstvolgende keer dat hij geen immuniteit heeft en er uit te stemmen is, hem er ook daadwerkelijk uit te stemmen. Zimra ja, huilen haha. Ze mag er wel uit, echt sneu om te zien hoe weinig die kan. Vond ik een hele sterke actie. Oke, een streek is het wel. Maar ook part of the game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 22 november 2013 Auteur Share Geplaatst 22 november 2013 Hans was altijd wel tof, maar heeft het echt veel te hoog in zijn bol gekregen. Bij het stemmen nog zeggen dat zijn extra stemmen 'een verdedigingslinie vormen die toch niet nodig is', om vervolgens in de groep weer te roepen dat hij het aan zag komen. Ook weer ontkennen dat hij had gezegd met Edith en Kees naar de finale te willen en beweren dat hij bij de vorige eilandraad had gezegd dat iedereen een proef kon winnen.:r Vraag me af hoe die man gisteren naar deze beelden keek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Hopen dat Kees wint, wat een held is dat met zijn bierbuik :p Kende hem al voor dit programma van het programma In goed Gezelschap. Daar was hij 11x gastspeler. Echt een toffe gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 (bewerkt) Hopen dat Kees wint, wat een held is dat met zijn bierbuik :p Kende hem al voor dit programma van het programma In goed Gezelschap. Daar was hij 11x gastspeler. Echt een toffe gast. Ja en natuurlijk all stars _o_ dan ben je een baas hoor 22 november 2013 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Vond ik een hele sterke actie. Oke, een streek is het wel. Maar ook part of the game. Nee dat vond ik echt belachelijk, complotten zijn prima, hoort erbij. Maar eerst diep treurig gan lopen doen en zeggen dat je weg wilt om vervolgens zo iemand keihard te naaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Nee dat vond ik echt belachelijk, complotten zijn prima, hoort erbij. Maar eerst diep treurig gan lopen doen en zeggen dat je weg wilt om vervolgens zo iemand keihard te naaien. Ik dacht dat we het over Hans hadden en niet over Paulien. Want inzake Paulien ben ik het met je eens. Hans dacht aan zichzelf, groot gelijk overigens, en dat heeft hem ook de kop gekost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Ik dacht dat we het over Hans hadden en niet over Paulien. Want inzake Paulien ben ik het met je eens. Hans dacht aan zichzelf, groot gelijk overigens, en dat heeft hem ook de kop gekost. Nee ik bedoel die actie ook, maar als je dan alsnog in samenspraak met Paulien dit gaat doen, waar zij aan meedeed. Vond het van alleen een matige actie, ook van Geza en Geraldine. Blij dat de eerste er uit is ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 22 november 2013 Share Geplaatst 22 november 2013 Billen van Geraldine:< Hoop echt dat zij of Kees wint. En Zimra, die zie je ook elke eilandraad kijken van 'shit ik ben weer gebruikt voor een tactisch spelletje'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Gerrie in de finale : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 november 2013 Share Geplaatst 28 november 2013 Nou Gerrie dus finale smile Beter Kees erbij, de derde plek boeit me niet, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 december 2013 Share Geplaatst 5 december 2013 He verdomme, Kees niet in de finale :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 december 2013 Share Geplaatst 5 december 2013 Kees :( Beter wint Gerrie nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 december 2013 Share Geplaatst 5 december 2013 Als Edith dit wint ga ik wel huilen. Hele tijd janken dat je lichaam het niet meer aan kan (ergens snap ik het wel hoor, maar het is irritant geworden), dan moet je lichaam dit ook nog maar even niet aan kunnnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 Edith :clap:(h):*);sm; :clap:(h):*);sm; :clap:(h):*);sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 Als Edith dit wint ga ik wel huilen. Hele tijd janken dat je lichaam het niet meer aan kan (ergens snap ik het wel hoor, maar het is irritant geworden), dan moet je lichaam dit ook nog maar even niet aan kunnnen. zo mee eens. Ben wel blij dat het een keer niet op geluk aan komt zoals voorgaande jaren met dat pijltje schieten enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 Haha ja ook kapot irritant dat die proeven steeds vanuit haar oogpunt worden bekeken lijkt het wel. Beter wint Geraldine nu gewoon, laat die koe die laatste proef ook nog maar even verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 Edith is gewoon een irritant kutje, vind Gerrie en Anna ook niet hele leuke kandidaten ofzo maar al beter dan die zeikerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 december 2013 Share Geplaatst 6 december 2013 Gerrie is wel leukkkk:love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten