Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Nog nooit gekeken, dit jaar de afgelopen 3 afleveringen gekeken en verslaafd :cab: zit echt goed in elkaar, hoewel ik graag twee opdrachten per eps zou zien, maar daarvoor moet je het wellicht van het begin volgen. Wel zielig om Zimra te zien die er al wekenlang wordt ingehouden omdat ze toch te dom is :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog nooit gekeken, dit jaar de afgelopen 3 afleveringen gekeken en verslaafd :cab: zit echt goed in elkaar, hoewel ik graag twee opdrachten per eps zou zien, maar daarvoor moet je het wellicht van het begin volgen. Wel zielig om Zimra te zien die er al wekenlang wordt ingehouden omdat ze toch te dom is :cab:

Zimra is liev. Volgens mij valt het ook wel mee met domheid, heeft vwo gedaan, twee keer tactisch goed gespeeld door Hans en Geza eruit te knallen en hiervoor ook wekenlang alleen op een eiland gezeten. Edith kan dan wel stoer doen over Zimra niet expeditie waardig genoeg maar faalt zelf ook alleen maar en is minstens zo dom. Paar weken geleden ook bij proef dat je cijfers moest onthouden en zij: 'ja ik ben fysiek sterk dus ik ging twee keer op en neer' ;e Alleen maar met je spieren aan het denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zimra is liev. Volgens mij valt het ook wel mee met domheid, heeft vwo gedaan, twee keer tactisch goed gespeeld door Hans en Geza eruit te knallen en hiervoor ook wekenlang alleen op een eiland gezeten. Edith kan dan wel stoer doen over Zimra niet expeditie waardig genoeg maar faalt zelf ook alleen maar en is minstens zo dom. Paar weken geleden ook bij proef dat je cijfers moest onthouden en zij: 'ja ik ben fysiek sterk dus ik ging twee keer op en neer' ;e Alleen maar met je spieren aan het denken.

Haja ja Edith die zogenaamd zo fysiek sterk is verliest het steeds van dikzak Kees, slungel Hans en de rest. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat gezeik over tactisch stemmen altijd zo jammer he. Die Hans ook weer. Take it like a man, zoals Sef het deed.

Ja, ik snap het ook niet helemaal. Hij heeft zelf meegedaan aan het eruit stemmen van Jan, dat was mijn inziens een smerige streek aangezien Paulien had aangegeven eruit te willen. Dit is gewoon een doodnormale actie, hij zegt zelf dat hij met Kees en Edith naar de finale wilt. Ja, koekoek, dan zou ik ook mijn conclusies trekken en de eerstvolgende keer dat hij geen immuniteit heeft en er uit te stemmen is, hem er ook daadwerkelijk uit te stemmen.

Zimra ja, huilen haha. Ze mag er wel uit, echt sneu om te zien hoe weinig die kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik snap het ook niet helemaal. Hij heeft zelf meegedaan aan het eruit stemmen van Jan, dat was mijn inziens een smerige streek aangezien Paulien had aangegeven eruit te willen. Dit is gewoon een doodnormale actie, hij zegt zelf dat hij met Kees en Edith naar de finale wilt. Ja, koekoek, dan zou ik ook mijn conclusies trekken en de eerstvolgende keer dat hij geen immuniteit heeft en er uit te stemmen is, hem er ook daadwerkelijk uit te stemmen.

Zimra ja, huilen haha. Ze mag er wel uit, echt sneu om te zien hoe weinig die kan.

Vond ik een hele sterke actie. Oke, een streek is het wel. Maar ook part of the game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hans was altijd wel tof, maar heeft het echt veel te hoog in zijn bol gekregen. Bij het stemmen nog zeggen dat zijn extra stemmen 'een verdedigingslinie vormen die toch niet nodig is', om vervolgens in de groep weer te roepen dat hij het aan zag komen. Ook weer ontkennen dat hij had gezegd met Edith en Kees naar de finale te willen en beweren dat hij bij de vorige eilandraad had gezegd dat iedereen een proef kon winnen.:r Vraag me af hoe die man gisteren naar deze beelden keek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen dat Kees wint, wat een held is dat met zijn bierbuik :p

Kende hem al voor dit programma van het programma In goed Gezelschap. Daar was hij 11x gastspeler. Echt een toffe gast.

Ja en natuurlijk all stars _o_ dan ben je een baas hoor

allstars2.jpg

bewerkt door Hakai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond ik een hele sterke actie. Oke, een streek is het wel. Maar ook part of the game.

Nee dat vond ik echt belachelijk, complotten zijn prima, hoort erbij. Maar eerst diep treurig gan lopen doen en zeggen dat je weg wilt om vervolgens zo iemand keihard te naaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee dat vond ik echt belachelijk, complotten zijn prima, hoort erbij. Maar eerst diep treurig gan lopen doen en zeggen dat je weg wilt om vervolgens zo iemand keihard te naaien.

Ik dacht dat we het over Hans hadden en niet over Paulien. Want inzake Paulien ben ik het met je eens.

Hans dacht aan zichzelf, groot gelijk overigens, en dat heeft hem ook de kop gekost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat we het over Hans hadden en niet over Paulien. Want inzake Paulien ben ik het met je eens.

Hans dacht aan zichzelf, groot gelijk overigens, en dat heeft hem ook de kop gekost.

Nee ik bedoel die actie ook, maar als je dan alsnog in samenspraak met Paulien dit gaat doen, waar zij aan meedeed. Vond het van alleen een matige actie, ook van Geza en Geraldine. Blij dat de eerste er uit is ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Edith dit wint ga ik wel huilen. Hele tijd janken dat je lichaam het niet meer aan kan (ergens snap ik het wel hoor, maar het is irritant geworden), dan moet je lichaam dit ook nog maar even niet aan kunnnen.

zo mee eens. Ben wel blij dat het een keer niet op geluk aan komt zoals voorgaande jaren met dat pijltje schieten enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites