Mido Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 http://www.nwtv.nl/76610/kijkcijfers-suits-blijven-dalen/ http://www.televizier.nl/nieuws/amusement/rtl-4-stopt-tijdelijk-met-suits.3864665.lynkx In ander nieuws, vond de ep van vandaag leuk. Er keken dus 250.000 man meer naar Levenslang met Dwang dan naar Suits?! Oké, ik wil niet meer in dit land wonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nepchinees Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Komt vooral door het feit natuurlijk dat mensen die geïnteresseerd zijn in het kijken naar series al lang Suits bekeken hadden. Nieuwste episode is trouwens dikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 12 februari 2015 Share Geplaatst 12 februari 2015 Suits is sterk bezig, heel erg goed seizoen tot nu toe _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 februari 2015 Share Geplaatst 16 februari 2015 De fladhbacks zijn nice, mogen ze vaker doen. Morgen nog effe E13 terugkijken. Blijft een heerlijke serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Erg sterke aflevering deze keer, knap meisje ook die Claire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Erg sterke aflevering deze keer, knap meisje ook die Claire Is in het echt samen met Patrick J. Adams (Mike) dacht ik, heel knap inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 februari 2015 Share Geplaatst 18 februari 2015 Is in het echt samen met Patrick J. Adams (Mike) dacht ik, heel knap inderdaad! Klopt. Gabriel Macht (Harvey) zijn chick, Jacinda Barrett, heeft ook een gastrolletje gehad. Speelde toen die Zoe Lawford. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 21 februari 2015 Het kijkt lekker weg, de personages zijn vrij cool, dialogen zijn dat soms ook en er spelen wat lekkere wijven in, maar verder haalt dit toch echt totaal geen niveau meer :cab: Verschrikkelijk voorspelbaar geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 februari 2015 Share Geplaatst 26 februari 2015 Vond 'm weer goed. Benieuwd of ze volgende week een volwaardige season finale neer kunnen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 26 februari 2015 Share Geplaatst 26 februari 2015 Vond 'm weer goed. Benieuwd of ze volgende week een volwaardige season finale neer kunnen zetten. Is het volgende week alweer klaar? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Evan :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Zij heeft een enge nek Verder prima aflevering. Volgende week inderdaad de seizoensfinale. Edit: Wow, wel een erg grote afbeelding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Is toch gewoon een normale nek? Vind eerder dat mondje vreemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Zin in de season finale hoor :< Lekkere build-up dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 maart 2015 Share Geplaatst 5 maart 2015 Timide einde, maar dat mag ook wel eens. Gewoon goed, zin in laatste seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Prima laatste aflevering, Donna : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Hoop dat ze het laatste seizoen afdoen met een aflevering of tien, niveau was de tweede helft van het seizoen heel armoedig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Pff, ik werd dat geschreeuw over en weer behoorlijk beu. Elke aflevering weer werd tijdens scènes datzelfde riedeltje gebruikt: het bruist, gemoederen hopen hoog op = geschreeuw en dan een klein moment van beheersing. En als je het weet, zit dat er wel heel vaak in. Ook elke keer dat soapy gebeuren tussen afwisselend Mike en Rachel en Jeff en Jessica (en volgend seizoen dan [tekst]dus eindelijk Donna en Harvey[/tekst], wat dan weer enigszins logisch is om mee te eindigen). Mjah. Het plezier dat er in het eerste seizoen zo lekker in zat, miste ik nu wel heel erg. Gelukkig kwam dat een klein beetje terug in die laatste paar eps, maar het is maar goed dat er nog maar één seizoen komt. Veel langer moet het niet gaan duren, nu is het gelukkig nog wel oké, ondanks die mindere dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Elke aflevering weer werd tijdens scènes datzelfde riedeltje gebruikt: het bruist, gemoederen hopen hoog op = geschreeuw en dan een klein moment van beheersing. En als je het weet, zit dat er wel heel vaak in. Ook elke keer dat soapy gebeuren tussen afwisselend Mike en Rachel :D dat begon me in s3e1 op te vallen inderdaad, en vanaf toen kon ik het niet meer serieus nemen, dus gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Ik vond het wel een leuke aflevering. Die flashbacks vind ik ook altijd wel tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 april 2015 Share Geplaatst 2 april 2015 Donna _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Morgen begint het weer in de USA :D _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Heb de eerste 3 seizoenen in 2 weken gekeken (:cab:) heb er echt bizar van genoten van vooral Louis, jammer dat Netflix seizoen 4 niet heeft, nu moet ik die downloaden, zodat ik daarna bij loop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 juni 2015 Share Geplaatst 23 juni 2015 Held :D Ik ben benieuwd na het nieuwe seizoen, blijft een heerlijke wegkijk serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 [spoiler=S05eE01]Hmm Rachel nog steeds een vervelend wijf, nu weer dat gepronk met haar verloving. Wel een prima aflevering, zoals Jessica perfect tegen Harvey zei: 'je bent meer kapot van het vertrek van Donna dan van Scotty'. Toch ook dan weer die pillen door de wc spoelen, waarschijnlijk puur vanwege zijn eigen trots. Kapsel van Mike zag er trouwens gaar uit :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten