Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Suits

Scifo

Aanbevolen berichten

Er keken dus 250.000 man meer naar Levenslang met Dwang dan naar Suits?! Oké, ik wil niet meer in dit land wonen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 412
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pff, ik werd dat geschreeuw over en weer behoorlijk beu. Elke aflevering weer werd tijdens scènes datzelfde riedeltje gebruikt: het bruist, gemoederen hopen hoog op = geschreeuw en dan een klein moment van beheersing. En als je het weet, zit dat er wel heel vaak in. Ook elke keer dat soapy gebeuren tussen afwisselend Mike en Rachel en Jeff en Jessica (en volgend seizoen dan [tekst]dus eindelijk Donna en Harvey[/tekst], wat dan weer enigszins logisch is om mee te eindigen). Mjah. Het plezier dat er in het eerste seizoen zo lekker in zat, miste ik nu wel heel erg. Gelukkig kwam dat een klein beetje terug in die laatste paar eps, maar het is maar goed dat er nog maar één seizoen komt. Veel langer moet het niet gaan duren, nu is het gelukkig nog wel oké, ondanks die mindere dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke aflevering weer werd tijdens scènes datzelfde riedeltje gebruikt: het bruist, gemoederen hopen hoog op = geschreeuw en dan een klein moment van beheersing. En als je het weet, zit dat er wel heel vaak in. Ook elke keer dat soapy gebeuren tussen afwisselend Mike en Rachel
:D dat begon me in s3e1 op te vallen inderdaad, en vanaf toen kon ik het niet meer serieus nemen, dus gestopt.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S05eE01]Hmm Rachel nog steeds een vervelend wijf, nu weer dat gepronk met haar verloving. Wel een prima aflevering, zoals Jessica perfect tegen Harvey zei: 'je bent meer kapot van het vertrek van Donna dan van Scotty'. Toch ook dan weer die pillen door de wc spoelen, waarschijnlijk puur vanwege zijn eigen trots. Kapsel van Mike zag er trouwens gaar uit :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites