Dayo Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ja die gebruik ik ook. Ik ben nu trouwens ook up-to-date met de serie. Op welke dag van de week komen er nieuwe afleveringen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Vannacht geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dayo Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Oh chill, thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ik kijk zonder ondertiteling en is gewoon gemakkelijk te volgen. Kijk ze gewoon op mijn tv trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ik heb die Engelse ondertiteling wel echt nodig hoor. Anders mis ik toch die subtiliteiten. lolz, weet dat je het serieus bedoelt maar subtiliteiten is wel een grappig woordje in een discussie over ondertiteling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Haha nee ik had 'm niet door :mrg: Misschien onbewust gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 augustus 2013 Share Geplaatst 7 augustus 2013 Chille aflevering, vind die Katrina toch ook wel stiekem een toffe karakter aan het worden. Lekker wijfie ook ;c Vind het verder goed dat niet continue losse afleveringen zijn maar dat er een verhaal in zit. En ow ja, Donna _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 8 augustus 2013 Share Geplaatst 8 augustus 2013 Gisteren de 1e 3 afeleveringen gekeken. Aardige serie, ideaal voor avonden makkelijk vermaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 Deze serie staat bovenaan mijn lijstje. Eens ik men scriptie af heb ga ik er aan beginnen. Ook veel mensen in men omgeving die ik hoog heb zitten raden het aan. Zeer, zeer benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Donna :love: Rachel :love: Katrina :love: Mis alleen nog Scotty... Die mag ook wel wat vaker terugkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Scotty is veruit de lekkerste van allemaal. Begin me steeds meer te irriteren aan die Rachel met dr gezeik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Haha ja echt hé, beetje jankwijf aan het worden. Donna blijft gewoon goddelijk en die Louis blijft gewoon geniaal. Scene met Donna was mooi mbt Yoga haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Louis als het om katten gaat :r Wat een fag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Louis is een fag, waar het ook over gaat ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 tru dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Toffe serie Alleen die Louis... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Precies:-D Maar ik vind het trouwens niet een heel tof seizoen en ben ook eigenlijk blijven steken na de tweede aflevering. Is het na die aflevering nog een beetje verbeterd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Na de eerste twee afleveringen is het niveau wel een stuk omhoog gegaan ja, maar het kan niet tippen aan het tweede seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 (bewerkt) Hmm aflevering 6 was wel oke en maakt duidelijk waarom de band tussen Harvey en Dennis zo is. Harvey blijft wel echt een enorme eindbaas! De opmerking van Donna naar Louis, bij hun 1e ontmoeting, was echt heerlijk haha. Donna blijft een sweety!! 22 augustus 2013 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Iemand die ff mijn vraag in de spoiler kan beantwoorden? Vond het nad it namelijk niets meer aan. [spoiler=vraag] Blijven Harvey en Mike ruzie houden? Of gaat dat weer over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 [spoiler=antwoord]ja, wordt aflevering erna weer goed gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Een kat. Serieus, waar hebben we het over. Een kat. Wat een geouwehoer over een kat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Haha prachtig, die Louis die zich daar helemaal druk om maakt :mrgy: Vind het wel tof dat er 1 hoofdonderwerp is tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Ik ging stuk bij die referentie naar Michael Vick :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Vond het echt een geweldige aflevering. Wellicht beste van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten