Leidenaar071 Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Kijk alleen naar House :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 5 oktober 2011 Share Geplaatst 5 oktober 2011 Californication duidelijk op 1, Hank is zo'n heeeeeeeeeerlijk personage. Dexter volgt, Prison Break, Weeds, 24, Lost, Heroes, Friends. Ik hou van series, moet er nog zoveel kijken. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 The League gaat terug beginnen_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Breaking Bad is de beste serie die ik ooit heb gezien. Geweldig verhaal, veel actie, goed acteerwerk maar vooral constant spannend. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Franneke Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 That 70 Show, blijft lachen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 The League gaat terug beginnen_O_ _O_ mist nog een topic van, 3-01 staat in de download! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 O shit ook ff downloaden vanavond dan : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Heerlijk top 3 Pieter! Dat zou zo mijn top 3 kunnen zijn. OC en One Tree Hill _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Alle afleveringen van de serie Las Vegas staan sinds vannacht in de download. Paar geleden elke aflevering gezien bij RTL. Nu weer van voor af aan beginnen daarmee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 _O_ 1 van mijn favoriete series Rich. Jij hebt er wel verstand van krijg ik het idee. Keek het ook altijd op RTL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Beetje jammer dat er maar zo weinig afleveringen van zijn en dat het enorm kut eindigt mja verder wel een enorm vermakelijk serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Weinig afleveringen? :cab: Meer dan 100 volgens TV.com... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 4 seizoenen zijn er. Elk met iets meer dan 20 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jamie-010 Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 @Lange Ik zag dat jij in je post Dragonball Z had gezet, is dat tegenwoordig ook te downloaden of via het internet gekeken? (weet trouwens niet of ik dat hier mag vragen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Als Lange elke serie heeft gekocht die hij gekeken heeft is compleet bankrupt. Dus je kan hier zeker over praten. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 @Lange Ik zag dat jij in je post Dragonball Z had gezet, is dat tegenwoordig ook te downloaden of via het internet gekeken? (weet trouwens niet of ik dat hier mag vragen) Je hebt een PM hierover ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Volg ook The Good Wife op Net5. Echt een goede serie, met goede acteurs (best veel bijrollen van mensen uit The Wire bijvoorbeeld; gisteren Rawls) en goed verhaal. Realistisch bovendien. Meer mensen die dit kijken? Ben namelijk wel verbaasd (tegelijk ook niet echt) dat ik er hier nog nooit iemand over heb gehoord. Misschien dat ik er binnenkort een draadje over begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 4 seizoenen zijn er. Elk met iets meer dan 20 afleveringen. Vijf seizoenen volgens zowel TV.com als Followmy.tv :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Maar in de laatste is Ed Deline weg dus eigenlijk telt die niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Volg ook The Good Wife op Net5. Echt een goede serie, met goede acteurs (best veel bijrollen van mensen uit The Wire bijvoorbeeld; gisteren Rawls) en goed verhaal. Realistisch bovendien. Meer mensen die dit kijken? Ben namelijk wel verbaasd (tegelijk ook niet echt) dat ik er hier nog nooit iemand over heb gehoord. Misschien dat ik er binnenkort een draadje over begin. Doet dat, je maakt me benieuwd :) Ken het zelf echt alleen maar van de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Maar in de laatste is Ed Deline weg dus eigenlijk telt die niet meer. Ed Deline is een echte baas (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 februari 2012 Share Geplaatst 9 februari 2012 Doet dat, je maakt me benieuwd :) Ken het zelf echt alleen maar van de titel. Gisteravond aan begonnen, wil het een beetje uitgebreid doen omdat het redelijk onbekend is, ben ik halverwege, klik ik het venster weg... :cab: Denk dat ik er dit weekend tijd voor heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Inmiddels net over de helft van seizoen1 van Las Vegas. Het is weer genieten van vooral ED Deline en Sam Marquez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Als ik bij ben met Nikita ga ik ook eens de nieuwsgroepen verkennen of ik die serie kan vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 14 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2012 Goed bezig Rich, LV is een prima filler serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten